Spring naar inhoud

- - - - -

hoeveel kattenbakken?

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 02 november 2010 - 10:12

katy zei:

is het niet te donker? mijn schoonzusje haar kattenbak was vanbinnen echt heel donker en daardoor wou haar katje er ook nie in.
door het klepje ervan te halen gaat ie er nu wel in :)

Als er hier een kitten komt, gaat die klep er de eerste weken ook af. Tot ze het echt heel goed gewoon zijn en dan proberen we eens met de klep eraan. Willen ze het nog niet gebruiken (bebbeltje ging er wel in maar bleef daar dan vb zitten O:) ), dan gaat de klep er nog even af.

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 02 november 2010 - 10:14

katy zei:

is het niet te donker? mijn schoonzusje haar kattenbak was vanbinnen echt heel donker en daardoor wou haar katje er ook nie in.
door het klepje ervan te halen gaat ie er nu wel in :)

Joloka zei:

Als er hier een kitten komt, gaat die klep er de eerste weken ook af. Tot ze het echt heel goed gewoon zijn en dan proberen we eens met de klep eraan. Willen ze het nog niet gebruiken (bebbeltje ging er wel in maar bleef daar dan vb zitten O:) ), dan gaat de klep er nog even af.

Kleppen zijn eraf... 's Gewoon een speciaal geval... O:)

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 02 november 2010 - 10:21

Ik heb 1 jumbobak voor mijn 2 poezels. Heel in het begin had ik er 2, maar ze gebruikten er maar 1 van, dus de andere heb ik weggedaan.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 02 november 2010 - 10:29

Frances zei:

Kleppen zijn eraf... 's Gewoon een speciaal geval... O:)

Een Smittenkitten? :p

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 02 november 2010 - 10:31

Joloka zei:

Ik denk het :mrgreen:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#21 Geplaatst 02 november 2010 - 10:34

Joloka zei:

hier heb ik dat gwn direct aangeleerd, en zonder problemen met 3 katjes :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#22 Geplaatst 02 november 2010 - 10:34

Joloka zei:

Hier gaan ze allemaal op gesloten bakken met deurtjes 8) Ik vind dat eerlijk gezegd maar mottig om op te kijken. Niet de kakjes en plasjes, want die schep ik er altijd meteen uit, maar de act op zich :ha

Moet niet zo nodig de hele dag door op kakkende katten zitten kijken :LOL:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 02 november 2010 - 10:35

katy zei:

hier heb ik dat gwn direct aangeleerd, en zonder problemen met 3 katjes :)

Ja met Anaïs ook... Dat heeft nooit problemen gegeven... Elke kat is anders denk ik.. Emiel doet zijn pisjes en kakjes altijd vanvoor in de bak en dan stapt hij daar nog zelf in :doh: En Anaïs graaft ze dan onder :lachen:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 02 november 2010 - 10:37

Smitten Kitten zei:

Hier gaan ze allemaal op gesloten bakken met deurtjes 8) Ik vind dat eerlijk gezegd maar mottig om op te kijken. Niet de kakjes en plasjes, want die schep ik er altijd meteen uit, maar de act op zich :ha

Moet niet zo nodig de hele dag door op kakkende katten zitten kijken :LOL:

Nee inderdaad, maar ook als Anaïs begint te graven, dan hoor ik dat tegen die bak gaan. Maar ja ik weet niet, Emiel heeft het precies niet zo op de kattenbak. En wanneer ik dan de drolletjes enzo eruit aan het scheppen ben, dan staat hij er direct! En dan is hij véél meer op zijn gemak omdat het deksel eraf is. En gaat hij ook midden in de bak.

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 02 november 2010 - 10:58

hier 4 kattenbakken: 2 jumbo's met deur, een zonderdeur en een open kattebak op verschillende kamers.
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Atje
Atje
  • 413 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 02 november 2010 - 19:03

hoe groot is zo'n jumbo-bak eigenlijk? heeel mss komt er een tweede poezel maar zou het graag bij één kattenbak houden maar velen raden mij dit af (en ik blijf volharden :p ) hihi

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 02 november 2010 - 19:09

Atje zei:

hoe groot is zo'n jumbo-bak eigenlijk? heeel mss komt er een tweede poezel maar zou het graag bij één kattenbak houden maar velen raden mij dit af (en ik blijf volharden :p ) hihi

Groot, heel erg groot :lachen: Kaptoilet en kattenaccessoires goedkoop bij zooplus: kattenbak Jumbo

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#28 Geplaatst 02 november 2010 - 19:10

Als jullie zeggen bakken over het hele huis, waar staan die dan allemaal? :catscratchhead Mijn bakken staan in de keuken en badkamer, in mijne gang of living zou ik dat helemaal niet willen.
Niks zo vies als er iemand aan de voordeur belt en er een kat juist kaka heeft gedaan want dat ruikt toch altijd.

Atje
Atje
  • 413 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 02 november 2010 - 19:11

is idd heel groot, kunnen ze lekker me 2 tegelijk een plasje gaan maken :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 02 november 2010 - 19:18

Atje zei:

is idd heel groot, kunnen ze lekker me 2 tegelijk een plasje gaan maken :LOL:

Ik heb geen Jumbo (de volgende zal er eentje zijn) maar de Maxi Bella (die is iets kleiner) en daar gaan ze inderdaad soms met 2 op :oops: .

Geplaatste afbeelding