Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.550 berichten
  • 9 katten

#106 Geplaatst 05 november 2010 - 16:07

Spanishke zei:

Staan onderlijnd met een bijgevoegde link :p

Pumpkin werkt niet!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#107 Geplaatst 05 november 2010 - 16:10

English Rose zei:

Ok goed gedaan Katrien :) Was het zo erg als je gevreesd had? :ha

Hmmm het viel mee O:) , ik ga eens goed nadenken over mijn vragen :twisted:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 05 november 2010 - 16:10

Solotje zei:

Pumpkin werkt niet!

Heb toch ook niet gezegd dat die werkt? :ha hoewel hij mij altijd wel mag vergezellen op mijn werk :p
Ik weet wat je bedoelt, zal nog eens gaan neuzen op Hanne haar pagina om daar een foto'tje te plukken

Bewerkt door Spanishke, 05 november 2010 - 16:11.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.550 berichten
  • 9 katten

#109 Geplaatst 05 november 2010 - 16:13

Spanishke zei:

Heb toch ook niet gezegd dat die werkt? :ha hoewel hij mij altijd wel mag vergezellen op mijn werk :p
Ik weet wat je bedoelt, zal nog eens gaan neuzen op Hanne haar pagina om daar een foto'tje te plukken

:ha Dat zou wel heel gezellig zijn, poezeltjes mee op het werk. :dancer:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#110 Geplaatst 05 november 2010 - 16:13

Spanishke zei:

Er is wel meer dat schort aan Pumpkin :ha Toevallig ben ik net een filmpje van hem aan het uploaden waarop dat ook weer heel duidelijk wordt :ha

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#111 Geplaatst 05 november 2010 - 16:22

Ja :dancer: poezels mee naar het werk! Ik heb daar al vaak over gefantaseerd :) Ik vind dat er een "breng je huisdieren mee naar het werk"-dag zou moeten komen! Ik heb zo eens een documentaire gezien over bepaalde grote bedrijven in Amerika, waaronder Google dacht ik, die het toelaten dat werknemers (dagelijks :) ) hun huisdieren meebrengen. Ze hebben namelijk ontdekt dat je dan beter werkt omdat je ook minder stress hebt. En uiteraard zal je even pauzeren om de hond, kat of hamster enz te aaien, maar dan werk je daarna dubbel zo goed en geconcentreerd verder. Terwijl nu veel werknemers mss geen pauze nemen, maar ze werken minder efficiënt en checken tussendoor meer hun mails of KS bijvoorbeeld :p
Nu ja, Amon en Nona in een klas met allemaal kinderen die hem willen aaien en al dat lawaai ;) dat gaat voor mij toch net meer stress geven denk ik :ha

Bewerkt door English Rose, 05 november 2010 - 16:23.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.550 berichten
  • 9 katten

#112 Geplaatst 05 november 2010 - 16:27

English Rose zei:

Ja :dancer: poezels mee naar het werk! Ik heb daar al vaak over gefantaseerd :) Ik vind dat er een "breng je huisdieren mee naar het werk"-dag zou moeten komen! Ik heb zo eens een documentaire gezien over bepaalde grote bedrijven in Amerika, waaronder Google dacht ik, die het toelaten dat werknemers (dagelijks :) ) hun huisdieren meebrengen. Ze hebben namelijk ontdekt dat je dan beter werkt omdat je ook minder stress hebt. En uiteraard zal je even pauzeren om de hond, kat of hamster enz te aaien, maar dan werk je daarna dubbel zo goed en geconcentreerd verder. Terwijl nu veel werknemers mss geen pauze nemen, maar ze werken minder efficiënt en checken tussendoor meer hun mails of KS bijvoorbeeld :p
Nu ja, Amon en Nona in een klas met allemaal kinderen die hem willen aaien en al dat lawaai ;) dat gaat voor mij toch net meer stress geven denk ik :ha

Awel bij mij zou dat zeker helpen :LOL: , maar ik twijfel toch een beetje, gaat je dat dan juist niet afleiden van het werk?

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#113 Geplaatst 05 november 2010 - 16:35

Volgens de testresultaten niet :ha maar ik zou toch ook meer met de poezen bezig zijn dan met de leerlingen denk ik :) Maar mss went dat ook wel als je de dieren elke dag bij je hebt, als het "nieuwe" eraf is ;)

Geplaatste afbeelding

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#114 Geplaatst 05 november 2010 - 16:38

Bij cats 101 was er eens een vrouw die een kat meehad in de klas en dat helpte toch. Ze had ook leuke dingen verzonnen, zoals bij optellen dat met kattenspeeltjes verstellen :d

Geplaatste afbeelding

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#115 Geplaatst 05 november 2010 - 16:39

Leuke antwoorden Spanishke! :)

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 5.837 berichten
  • 4 katten

#116 Geplaatst 05 november 2010 - 16:41

English Rose zei:

Volgens de testresultaten niet :ha maar ik zou toch ook meer met de poezen bezig zijn dan met de leerlingen denk ik :) Maar mss went dat ook wel als je de dieren elke dag bij je hebt, als het "nieuwe" eraf is ;)

ja, ik heb die studie ook eens gelezen. gewoon dat een kat al in dezelfde kamer was zou minder stress geven.

en ja: ik heb ook véééél minder stress als ik van thuis werk met zo'n luie kat voor me op de vensterbank en eentje naast me op de bureau :ha :ha :ha

wea
wea
  • 5.837 berichten
  • 4 katten

#117 Geplaatst 05 november 2010 - 16:42

Trouwens: echt wel een leuk topic zeg!!!!!

maar wel af en toe moeilijke vragen :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#118 Geplaatst 05 november 2010 - 16:50

Solotje zei:

Awel bij mij zou dat zeker helpen :LOL: , maar ik twijfel toch een beetje, gaat je dat dan juist niet afleiden van het werk?

Misschien dat we dan minder op KS zouden zitten? :x

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 05 november 2010 - 17:32

Oh Luuutje a.k.a Joloka!!! Deze vragen zijn voor jou ;) Enjoy :x

1)Wie zou je voor 1 dag willen zijn en waarom?
2)Wie is je droomman naast Dirk en waarom?
3)Wat is je lievelingseten en waarom?
4)Mocht je een vlieg kunnen zijn voor 1 dag, wie zou je bespioneren en waarom?
5)Welke van je katten vind je het liefste? Welke de mooiste? Welke de schattigste? Welke de leukste en welke de grappigste? (1 kat per eigenschap)
6)Hoe ben je op het ocmw terechtgekomen? :ha (sorry kon het niet laten)
7)Wat wil je zo graag kunnen, maar gaat nooit werkelijkheid kunnen worden?
8 )Hoeveel katten en van welk ras zou je er nog bij willen mocht je de lotto gewonnen hebben en in een riante villa wonen?
9)Ks-katnap, welke en waarom. Het mag er maar eentje zijn :)
10) Welke naam vind je nog goed bij je passen en om welke reden?

Ohja vergeet je Solotje niet en/of Smitten Kitten (zij is degene die ons dit heeft aangedaan :ha )
Anja: Ik heb dit interview speciaal naar Joloka doorgestuurd omdat ik haar de eer wou laten om voor jou vragen op te stellen :a

Bewerkt door Spanishke, 05 november 2010 - 17:39.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#120 Geplaatst 05 november 2010 - 17:39

Spanishke zei:

Ohja vergeet je Solotje niet en/of Smitten Kitten (zij is degene die ons dit heeft aangedaan :ha )
Anja: Ik heb dit interview speciaal naar Joloka doorgestuurd omdat ik haar de eer wou laten om voor jou vragen op te stellen :a
:ha Maar ik denk niet dat je wilt dat ik nog eens aan bod kom, want als ik me eens echt zet aan vragen opstellen dan euhm... :x :ha