Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#1126 Geplaatst 13 januari 2013 - 22:18

Ik wil hier ook wel in meedoen! :d
is inderdaad leuk :)

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#1127 Geplaatst 14 januari 2013 - 18:10

Ok, hier vanavond eens werk van maken! Zo meteen mijn antwoorden ;)

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1128 Geplaatst 14 januari 2013 - 19:35

Jeuj... ik ben benieuwd!
Hopelijk heb ik ze niet te moeilijk gemaakt ;)
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#1129 Geplaatst 14 januari 2013 - 20:16

1) Vanwaar komt de naam Lunake?
Vanuit mijn verre verleden als student Latijn in de middelbare school. Luna is Latijns voor maan en de "ke" heb ik er aan toegevoegd om er een persoonlijke zwier aan te geven :engel:  

2) Waarom heb je gekozen voor een Ragdoll?
Lang verhaal O:)  We hebben gekozen voor een raskatje omdat we geen buitenruimte hebben en het echt een binnenkatje moest worden. Verder wouden we toch ook een beetje weten waar we ons aan konden verwachten qua persoonlijkheid. En tja, het is al van kinds af aan een droom van mij geweest om een raskatje te hebben :) Het ragdoll ras hebben we leren kennen via het programma Cats 101. Het was liefde op het eerste zicht voor mij :love3: En daar is onze zoektocht begonnen. Beetje bij beetje zijn we informatie gaan inwinnen over het ras. Na ons eerste bezoekje aan een cattery waren we helemaal verkocht en stond voor ons vast dat onze eerste kat samen een Ragdoll zou worden. Toch heeft het nog anderhalf jaar geduurd voor het uiteindelijk zover was. Via kattensite zijn we in contact gekomen met Heidi en we hebben het geluk gehad om een kitten uit haar eerste nestje te kunnen adopteren.

3) Welke van je twee mannen is het belangrijkste en waarom?
Hihi, gemene vraag :lachen: Mijn vriendje komt toch nog steeds op de eerste plaats, maar Beauke volgt hem op de voet :) Ik zie mn twee ventjes allebei doodgraag, maar op een andere manier hé ;)

4) Hoelang gaat het duren voor er kindjes gaan komen?
Toch nog een paar jaartjes. Eerst zorgen dat we onze zaakjes op orde hebben en we nog wat van onze jonge jaren hebben kunnen profiteren. We zien we wanneer we er ons klaar voor voelen :) We gaan eerst nog wat oefenen ;)

5) Wat was het slechte kerstcadeau dat je ooit hebt gekregen en wat was dan weer het mooiste dat je met kerst hebt gekregen?
Wij worden meestal enkele weken voor Kerst gevraagd naar ons verlanglijstje en dan krijgen we een item van dat lijstje. Saai hé? :lachen: Maar zo krijg je wel steeds cadeautjes die je zelf zou gewild hebben. Meestal zijn dat praktische cadeautjes. Het leukste cadeautje was denk ik zo een cadeaupakket met testertjes parfum. Die kon je zelf eerst rustig proberen en vervolgens jouw eerste keuze gaan halen in de winkel. Ik hou van geurtjes proberen, dus daar heb ik weken plezier van gehad :)

6) Met welke maaltijd kan ik jou helemaal verleiden?
Alles uit de italiaanse keuken. Pasta, pizza, lekker kruidige zomerse sausjes, ... Hmm :)

7) Als je kon kiezen, London of Parijs? Uiteraard weer waarom?
Moeilijke keuze! Ik heb beide al gedaan en beide vond ik geweldig... Parijs is pure romantiek en in Londen valt er zoveel te beleven. Ik zou denk ik eerst terugkeren naar Londen.

8 ) Wat haat je het meest?
Ik ben niet echt een haatdragend persoon :) Maar als ik iets moet kiezen, dan is het mijn wekker... Ik ben echt geen ochtendmens en heb een verschrikkelijk ochtendhumeur als ik te vroeg uit mijn slaap gehaald word. De laatste tijd is Beau daar ook goed in... Als hij zo om 5u s nachts begint te mauwen is hij toch niet mijn beste vriend, maar dat is snel vergeten als hij je aankijkt met z'n felblauwe ogen :h

9) Wat is jou grootste droom?
Oh dit vind ik nog de moeilijkste vraag van de hele hoop! Ik heb nog een hele boel dromen... Een eigen praktijk openen, de wereld verkennen, een eigen gezinnetje met alles erop en eraan, een broertje of zusje voor Beau, een fijn huisje waar we tot onze oude dag kunnen leven, ... Ik denk dat een eigen gezinnetje dan toch op de eerste plaats staat op dit moment in mijn leven :)

Bewerkt door Lunake, 14 januari 2013 - 20:16.

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1130 Geplaatst 14 januari 2013 - 20:20

Leuke antwoorden Lunake! ;)

Zelf heb ik ook de Ragdoll leren kennen door dat programma ;)
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

ginnie
ginnie
  • Admin
  • 12.780 berichten
  • 13 katten

#1131 Geplaatst 14 januari 2013 - 21:20

altijd weer leuk om de vragen en de antwoorden te lezen :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1132 Geplaatst 14 januari 2013 - 21:40

Leuke antwoorden :)
Geplaatste afbeelding

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#1133 Geplaatst 14 januari 2013 - 22:24

En de volgende die op de rooster gelegd wordt, is Yossa :) De vraagjes volgen!

Oh en vraag 10 was weggevallen in mijn post... Bij deze:

10) Welke naam/bijnaam vind je nog goed bij je passen en waarom?
Mijn vriend heeft me "Flieneke" gedoopt doordat ik bijna steeds met een fleece dekentje in de zetel te vinden ben :lachen: Ik vind het wel passen ja :-)

Louis&Ella
Louis&Ella
  • 473 berichten
  • 2 katten

#1134 Geplaatst 15 januari 2013 - 01:01

Bekijk berichtYossa, op 13 januari 2013 - 22:18, zei:

Ik wil hier ook wel in meedoen! :d
is inderdaad leuk :)
Idem!

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1135 Geplaatst 15 januari 2013 - 06:32

Goed gedaan Flieneke  :p   ;)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1136 Geplaatst 15 januari 2013 - 16:31

Leuke antwoorden :d

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#1137 Geplaatst 15 januari 2013 - 19:55

Bekijk berichtLouis&Ella, op 15 januari 2013 - 01:01, zei:

Idem!

Dan zal ik als ik de vragen van Luna heb, er voor jou bedenken ;)

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#1138 Geplaatst 15 januari 2013 - 22:54

Ok hier komen mijn 10 vraagjes aan Yossa :)

1) Als je 3 woorden mocht kiezen om jezelf te beschrijven, welke zouden dat zijn en waarom?

2) Wat is je favoriete film aller tijden?

3) Wat is het laatste dat één van je poesjes heeft uitgestoken waardoor je héél hard moest lachen?

4) Wat is je mooiste herinnering?

5) Met welke KS poezel zou je wel eens een knuffel-afspraakje willen?

6) Wat staat er op nr 1 op jouw bucket-list (lijst van dingen die je tijdens je leven moet gedaan hebben)?

7) Als je voor één dag iets/iemand anders zou mogen zijn, wat/wie zou dat zijn?

8 ) Wat zou je doen mocht je de loterij winnen?

9) Is je kattengezinnetje compleet of komen er nog poesjes?

10) Welke feestdag vind jij het leukst en waarom?

Bewerkt door Lunake, 15 januari 2013 - 22:55.

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#1139 Geplaatst 16 januari 2013 - 00:10

Hier zijn de antwoordjes ;)
  • Als je 3 woorden mocht kiezen om jezelf te beschrijven, welke zouden dat zijn en waarom?

Onzelfzeker – hart voor iedereen te helpen - doelbewust

2) Wat is je favoriete film aller tijden?

Goh, films die ik nog steeds graag eens bekijk als ik zo wat zieker ben of me verveel, die nooit tegensteken zijn toch de klassieke disneyfilms zoals Lion King..
Een film die ik echt graag zie, dolphin tale

3) Wat is het laatste dat één van je poesjes heeft uitgestoken waardoor je héél hard moest lachen?

Vandaag vonden we het wel superschattig om Simba in die sneeuw te zien terwijl hij normaal nooit buiten gaat…

Maar de laatste tijd gebeurt het vaak dat één van de twee zich misstapt en dan gebeurt het wel dat we er mee moeten lachen

4) Wat is je mooiste herinnering?

Het huwelijksaanzoek van mijn vriend..

Midden in de zomer, op 3000 meter hoogte op de top van een berg waar er anderhalve meter sneeuw lag, ging hij op een minder sneeuwdiep stuk waar ik even op een rots zat te genieten van het zicht op zijn beide knieën..

De manier waarop vond ik echt schattig, hij onderbrak haast iedere zin in zijn speech om mij een kus te geven.. Geen typisch aanzoek maar toch uniek en typisch hem :d

Het uitzicht die dag...

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

5) Met welke KS poezel zou je wel eens een knuffel-afspraakje willen?

Ik begin het te hebben voor de ragdolls!

6) Wat staat er op nr 1 op jouw bucket-list (lijst van dingen die je tijdens je leven moet gedaan hebben)?

Het noorderlicht in het echt gezien hebben, in Finland (maakt niet uit waar, maar allesinds wel in Finland)

7) Als je voor één dag iets/iemand anders zou mogen zijn, wat/wie zou dat zijn?

Eigenlijk zou ik dan graag eens mijn vriend zijn.. Er zijn dingen uit het verleden waar hij zeer moeilijk over kan praten maar die hem soms nog bezig houden en dan voel ik me machteloos omdat ik hem niet kan helpen.. Als ik dan één dag hem zou zijn zou ik ook beter weten wat er in hem omgaat of hoe hij staat tegenover bepaalde dingen. (zo ben ik er van overtuigd dat hij nog altijd heel veel verdriet heeft om de dood van zijn opa terwijl hij mij doet geloven dat het best gaat..)

8 ) Wat zou je doen mocht je de loterij winnen?

Ons droomhuisje kopen, een deel van het geld aan mijn mama geven zodat ze de werken in haar huis kan afwerken..

Als het een groot bedrag is.. Een rondreis door Thailand en Bali..

En zeker en vast een vakantiehuis kopen in Rovaniemi! :d

9) Is je kattengezinnetje compleet of komen er nog poesjes?

Met de tijd wil ik er nog graag een Ragdoll bij.. Maar eerst kijken dat we ergens kunnen wonen waar ‘huisdieren toegelaten’ zijn

10) Welke feestdag vind jij het leukst en waarom?

De meeste feestdagen vind ik nogal commercieel zoals valentijn en 1 november (alsof je enkel op die dagen moet tonen dat je aan iemand denkt of iemand graag ziet)

Ik heb het eigenlijk niet voor feestdagen maar hou meer van kleine verrassingen die totaal onverwacht zijn zoals eens een romantisch avondje met massages (ik ben een sauna-massage liefhebber! ;) )

Louis&Ella, jouw vragen komen er morgen aan ! ;)

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.931 berichten
  • 6 katten

#1140 Geplaatst 16 januari 2013 - 00:24

:thumb:  Mooi gedaan Yossa ...er zijn mooie ontroerende antwoordjes bij ...je huwelijksaanzoek op 3000 m hoogte , heel origineel van je vriend ....mooie foto's  van de hoge berg en natuurlijk je mooie ring .... :love3:

Bewerkt door Casper-Cartouche, 16 januari 2013 - 00:33.

Geplaatste afbeelding