Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Steffie_G
Steffie_G
  • 13.822 berichten
  • 2 katten

#1216 Geplaatst 06 februari 2013 - 20:38

Bekijk berichtMayaBlue, op 06 februari 2013 - 20:37, zei:

oh jammer :( had mij ook kandidaat gesteld

Oh oei, ik had er eigenlijk gewoon los over gelezen.
Als ik nu eens u vragen stel en jij stelt vragen aan Audrey?
Problem solved?
Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#1217 Geplaatst 06 februari 2013 - 20:39

ah oke :) als audrey het ni erg vindt

Bewerkt door MayaBlue, 06 februari 2013 - 20:40.

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.822 berichten
  • 2 katten

#1218 Geplaatst 06 februari 2013 - 20:41

Bekijk berichtAudrey, op 06 februari 2013 - 20:24, zei:

Graag gedaan

Is het goed als ik mijn vraagjes aan MayaBlue richt en jij van haar vraagjes krijgt?
Geplaatste afbeelding

Audrey
Audrey
  • 2.946 berichten
  • 4 katten

#1219 Geplaatst 06 februari 2013 - 20:48

Ja hoor! Doe maar
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.822 berichten
  • 2 katten

#1220 Geplaatst 06 februari 2013 - 20:51

owkeey!!
Hier gaan we dan!
Mijn vraagjes voor MayaBlue:

-Hoe zouden je vrienden je omschrijven?

-Hoe ben je hier terrecht gekomen en waarom ben je gebleven?

-Hoeveel katjes heb je en geef een korte beschrijving van hun

-Als je jezelf moest vergelijken met een soort kattenras, welke zou dat zijn en waarom?

-wat is je grote droom? Ongeacht of het kan gerealiseerd worden

-Wat is je leukste herinnering tot nu toe?

-Als je 1 dag 10 miljoen op je rekening zou hebben staan, wat zou je dan doen in die ene dag?

-Naar wie kijk je op?

-Welke eigenschap van jezelf vind je het mooiste?

- wat zou je in je leven willen veranderen?
Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#1221 Geplaatst 06 februari 2013 - 21:54

Hoe zouden je vrienden je omschrijven?
Mijn beste vriendin zegt altijd dat ik een 'zotte doos' ben. Omdat ik graag eens gek doe, maar ook omdat ik veel doe voor mensen dat zij er over vindt m.a.w. soms ben ik 'te lief'. Plus ik heb een Poolse verloofde en ikzelf ben half Iers half Frans :p. Nu ik ben wel heel terughoudend naar vrouwen toe, dit omdat ik van mijn 3-7 jaar misbruikt ben door mijn tante. Ze heeft mijn katje vermoord en mijn broer bijna verdronken zodat ik zou blijven doen wat zij wou. Dus het vertrouwen in andere mensen is bij mij ook spijtig genoeg helemaal weg :(. Ze heeft als het ware ook een stukje van mijn onschuld voor eeuwig mee genomen, ik word nu niet graag geknuffeld. En als een vreemde (vrouw) mij een omhelzing geeft verstijf ik meestal gewoon van de schrik, nu niet dat ik onbeleefd ga doen en die persoon wegduwen integendeel ik blijf vriendelijk maar sta vanbinnen eigenlijk doodsangsten uit. Wat dus maakte dat ik altijd meer met mannen omga en dit geeft dus ook soms conflicten tussen mij en andere vrouwen :(. Omdat ik een vriendin ben van hun lief of van de jongen die ze leuk vinden etc... Ik ben soms ook te eerlijk wat dus wel eens op mensen hun teentjes kan trappen. Dus ja in het algemeen ben ik meestal iemand die je leuk vindt of niet. Maar het duurt wel eventjes om me echt te leren kennen.

-Hoe ben je hier terrecht gekomen en waarom ben je gebleven?
Ik ben hier terecht gekomen nadat Vasilla bij ons is komen wonen. Omdat ik zo'n bezorgde mama ben voor mijn poezels wou ik eigenlijk meer informatie inwinnen. Ondertussen heb ik hier veel geleerd en ook super toffe mensen leren kennen :) die altijd met goed advies klaar staan als ik in 'ongeruste modus' ga :d. Ook heb ik een geweldige uitlaatklep  voor mijn hobby gevonden (namelijk foto's trekken). De reden waarom ik gebleven ben, goh langzaam maar zeker ben ik lichtjes KS verslaafd geworden, maar dit meer door al de leuke mensen dat op dit forum zitten :). En ja ook een beetje omdat ik binnenkort mijn eigen cattery opstart en ik wel alle hulp en advies kan gebruiken ^^.

-Hoeveel katjes heb je en geef een korte beschrijving van hun

Ik heb twee heel lieve poezels;
Vasilla: Deze lieve schat is mijn tweede Rusje dat ik tot nu gehad heb. En ik werd opslag bij het eerste bezoek dat ik aan haar bracht verliefd. En heb toen tegen mijn verloofde gezegd dat ik haar moest hebben. Toen wist ik wel nog niet wat voor een klein pat├ęke het kan zijn. Zoals bijvoorbeeld mijn ondergoed stelen zodat ik in mijn blootje haar achterna ga zitten. Of haar Voyeuristische trekjes om mij op de wc te komen beloeren of wanneer ik mij omkleed :o. Maar van die grijze pluizenbal kan ik eigenlijk niet veel verkeerd zeggen, ik bedoel maar ze slaapt bij mij. Bezorgt me super veel liefde al bij al heb  ik er echt veel aan.

Luna: Ik heb haar dus bij toeval gevonden op KS. Raggy had een topic gemaakt waar ze aangeboden werd en ook al was het geen Rusje toch was ik opslag verliefd. Ben haar dus gaan bezoeken op 15 weken toen ik haar zag smolt ik helemaal :love4: . Dat halve gezichtje, die pluisjes tussen haar pootjes, die liefdevolle blik. Ja ik was weer meteen verkocht! Heb haar diezelfde dag nog naar huis genomen :oops: . En jawel hoor, niet alleen heeft Vasilla in Luna een partner in crime :d die twee komen echt super overeen. Alleen spijtig dat ze mijn fototoestel nog niet graag ziet maar dat betert wel als ik haar omkoop met snoepjes :x .

-Als je jezelf moest vergelijken met een soort kattenras, welke zou dat zijn en waarom?

Een Rusje, omdat net zoals Rusjes ben ik eerst op mijn hoede. Maar eens je in mijn hart bent, ben ik trouw voor het leven! Ook heb ik een zachte stem maar eens je me aan het babbelen krijgt ban ik wel uren door gaan :d. Ik ben wel niet zo elegant als Rusjes, ik laat vaak van alles vallen en loop toch ook wel regelmatig ergens tegen :p.  Ik kan ook wel zelfstandig zijn, maar liefst deel ik mijn leven met anderen.

-wat is je grote droom? Ongeacht of het kan gerealiseerd worden

Als je me dit een tijdje geleden had gezegd dan was het antwoord geweest dat heb ik al mijn grote droom (ik ben tolk) was dus altijd mijn 'droom' beroep.  Nu heb ik meerdere dromen:

1) Mijn papa is namelijk recent overleden. Als ik alles moest opgeven wat ik nu had om hem terug te krijgen of een paar jaar meer zou ik dit doen.
2) Door wat ik meegemaakt heb in mijn jeugd (zie vraag 1) heb ik vaak nachtmerries waarbij ik schreeuwend wakker word, als ik dat deel niet kon hebben meegemaakt was ik wss een veel opener persoon geweest. Dus dat zou wel een van mijn dromen zijn. Niet elke nacht schreeuwend moeten wakker worden. En mijn verloofde + de katten daarbij elke nacht of meerdere keren per nacht de stuipen op het lijf jagen.
3) Heb als kind ook kanker gehad, dus de kans bestaat dus altijd dat mij niet zo'n lang leven gegund is. Dus een andere droom van mij zou zijn zoveel mogelijk tijd nog kunnen doorbrengen met mijn verloofde.

-Wat is je leukste herinnering tot nu toe?

Wat mij altijd doet glimlachen is als ik terug denk over dingen die mijn papa vroeger vaak zei. Ik zal een paar voorbeelden geven: 'Nee, nee voor mij geen nootjes. Ik ben met den auto zenne!' of 'Wat ik wil drinken, goh. Awel melk van de melkweg.'

-Als je 1 dag 10 miljoen op je rekening zou hebben staan, wat zou je dan doen in die ene dag?

Ik zou alles tot de laatste cent doneren aan kanker onderzoek, in de hoop dat ze eindelijk mensen gaan kunnen genezen die anders te vroeg van hun geliefden weggenomen worden.

-Naar wie kijk je op?

Moeilijke vraag, ik heb zo niet direct iemand waarvan ik zeg dat die nu heel bewonderenswaardig is. Als ik iemand moet kiezen is het mijn tweelingzus, zij heeft toen onze papa stierf van de familie alle schuld gekregen omdat ze ziek hem gaan bezoeken is in het ziekenhuis. Door de chemo was zijn immuunsysteem niet bestaand en ja hij heeft een toeval gehad en is in coma gegaan. En ook al weet iedereen in de familie dat mijn papa om haar gevraagd had ondanks hij wist dat ze ziek was, want hij had niet lang meer., ze toch allemaal uit gemakzucht haar de schuld geven.

-Welke eigenschap van jezelf vind je het mooiste?

Dat ik eerlijk ben, ik vind dat eigenlijk heel belangrijk. Niet enkel bij mezelf maar ook bij anderen.

- wat zou je in je leven willen veranderen?
Eigenlijk niets, want anders was ik misschien niet wie ik de dag van vandaag ben :).

Ik zag tegen morgen avond vraagjes verzinnen voor Audrey

Bewerkt door MayaBlue, 06 februari 2013 - 21:56.

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1222 Geplaatst 06 februari 2013 - 22:13

Interressant om je beter te leren kenen Mayablue! :)
Sommige antwoorden grepen me wel meteen aan....
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#1223 Geplaatst 06 februari 2013 - 22:28

Maya ik vond het een aangenaam intervieuw om te lezen, ben effe een beetje van de kaart. :)
Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#1224 Geplaatst 06 februari 2013 - 22:48

oei zie nu maar pas dak een schrijf foutje heb gemaakt :oops:  dus bij deze zal *

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.822 berichten
  • 2 katten

#1225 Geplaatst 06 februari 2013 - 23:32

Bedankt voor je eerlijke antwoorden ^^
En nu ben ik eigenlijk toch wel heel benieuwd geworden naar die kleine donders van je!
Morgen eens door de foto'tjes bladeren :)
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#1226 Geplaatst 07 februari 2013 - 08:06

heel fijn om je antwoorden te lezen Maya en je zo een beetje beter te leren kennen, ik voel ook helemaal met je mee over kanker, dat is echt een rot ziekte :(
banner

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#1227 Geplaatst 07 februari 2013 - 09:28

Ondanks je al ontzettend veel hebt meegemaakt in je jonge leventje sta je ontzettend positief in het leven. Daar heb ik enorm veel bewondering voor Mayablue :flower:

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1228 Geplaatst 07 februari 2013 - 09:51

Mooi interview met ook zeer mooie antwoorden!
Fijn om je wat beter te leren kennen MayaBlue!

Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#1229 Geplaatst 07 februari 2013 - 19:00

Audrey:

1) Vertel ons eens wat meer over jezelf
2) Hoe zijn elk van je poezels in je leven gekomen?
3) Wat voor kleine alledaagse dingetjes kunnen je dag goed maken of slecht?
4) Zou je willen reïncarneren? Zo ja in wat en waarom? Zo niet waarom niet?
5) Als je eender waar kon wonen ter wereld waar zou het dan zijn en waarom?
6) Waar zou jij het liefst op vakantie gaan en waarom?
7) Welk trekje in anderen kan je echt niet tegen?
8) Welk trekje heb je juist wel graag?
9) Is er iets in je leven dat je zou veranderen?
10) Als je een lamp zou vinden zoals die van Aladin wat zouden jou 3 wensen dan zijn :d?

Audrey
Audrey
  • 2.946 berichten
  • 4 katten

#1230 Geplaatst 08 februari 2013 - 11:49

Vanavond krijgen jullie de antwoorden!! Ben nog aan het werk  :engel:

Geplaatste afbeelding