Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#1231 Geplaatst 08 februari 2013 - 12:21

Mooi intervieuw Mayablue.

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1232 Geplaatst 08 februari 2013 - 12:58

Wat een open interview MayaBlue!
Jammer om te lezen wat je allemaal hebt moeten doorstaan.

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#1233 Geplaatst 08 februari 2013 - 17:59

• Vertel ons eens wat meer over jezelf
    Dat ik Audrey heet kan je wel afleiden uit mijn forumnaam denk ik :x  Samen met mijn vriend woon ik in Zeebrugge. Ik ga hier ook een primeur meegeven… Wij hebben namelijk zojuist een huisje gekocht samen en morgen wordt de compromis getekend ^^
    Wij hebben samen 3 katten, maar meer daarover bij vraag 2.
    Ik heb 4jaar gestudeerd om laborante te worden en ga nu een cursus volgen om in bijberoep nagelstyliste te zijn.
    Qua karakter ben ik zeer koppig, heb dat helaas geërfd van mijn pa die ik ondertussen al 5jaar niet meer gesproken heb (veel dingen gebeurd tijdens de scheiding van mijn mama en jah hij was al niet de beste vader ooit)
    Voor de rest ben ik niet zo interessant :lachen:

2) Hoe zijn elk van je poezels in je leven gekomen?
Wij hebben momenteel 3 poezels, maar voor zij in mijn leven kwamen had ik nog een andere kater Angel.
Zijn verhaal is begonnen aan mijn voordeur. Als kitten van 1dag jong heb ik hem en zijn zusje gevonden in een bebloede handdoek. Ik heb ze snel binnengenomen afgewassen en verdunde melk gegeven (was zondag en kattenmelk had ik niet in huis want ik had geen kat) De maandag direct naar de da ermee. En hij zei dat er maar een kleine kans was dat ze zouden overleven. Maar ik wou het een kans geven. De donderdag is het zusje helaas overleden, zij wou geen stoelgang maken en haar darmpjes zaten dus volledig vol. :cry: