Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#151 Geplaatst 05 november 2010 - 21:03

Wat een grappige vragen :ha
vooral die vragen van de kwis :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#152 Geplaatst 05 november 2010 - 21:08

Smitten Kitten zei:

Zeg Lut, wat voor een draak ben jij?! :ha En dan heb ik het over vraag 3 he :ha

Wel hele leuke vragen vind ik en je hebt je vragen ook goed uitgebreid beantwoord, dat vind ik fijn! ;) Een beetje meer foto's had wel gemogen ;) (ik ben vooral niet veeleisend hoor :ha )

:p :p :p Ja maar, ik mocht beslissen welke vragen ik stelde he. En aangezien Katrien me had opgestoken dat ik de vragen aan Anja moest stellen :lachen: :lachen: :lachen:
Ik zal straks nog eens kijken naar meer foto's ;) . Maar als ze mijn poezels willen zien, dan kunnen ze hier een overdosis krijgen: http://www.kattensit...oot-joloka.html :love: :love: :love:

En hier vind je de poezel van Martine: http://www.kattensit...tsZsophiaAlexia

Bewerkt door Joloka, 05 november 2010 - 21:14.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#153 Geplaatst 05 november 2010 - 21:26

Oeps ik had per ongeluk in je topic op bewerk geklikt :oops: , ik heb niets veranderd hoor.
Ik heb ook nog geen één vraag gelezen... ik wou eigelijk eerst verder doen met mijne kuis! :p

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#154 Geplaatst 05 november 2010 - 21:39

:lachen: Geweldige vragen!!! :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#155 Geplaatst 05 november 2010 - 21:41

Solotje zei:

Oeps ik had per ongeluk in je topic op bewerk geklikt :oops: , ik heb niets veranderd hoor.
Ik heb ook nog geen één vraag gelezen... ik wou eigelijk eerst verder doen met mijne kuis! :p

Kuisen kan je morgen ook nog doen :catkiss

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#156 Geplaatst 05 november 2010 - 22:15

Geen tijd meer om te kuisen nu hee , nu is het tijd voor ks :p :p

Solotje zei:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#157 Geplaatst 05 november 2010 - 22:34

En nu de vragen voor Anja (moest van Katrien :a ):

:p :p :p

1: Waarom heeft Dave voor jou gekozen. Wat vindt hij zo leuk aan jou, waar heeft hij het moeilijk mee?

Oei dat moet ik eigelijk vragen aan hem en hij is er juist niet.
hum oke ik zal beginnen, ik denk dat hij mij heeft gekozen omdat ik heel leuk ben, uiteraard O:) , omdat ik pistolekes heb en geen worstje :ha , nee effe serieus... zeg t'is al laat he en eigelijk ben ik vandaag niet zo serieus. :oops:
Hij viel op mij omdat ik krulletjes had en sportief was en nog ben natuurlijk. :lachen:
Waar dat hij het moeilijk mee heeft is om mij alleen ergens naar toe te laten gaan, blijkbaar kan hij mij niet missen. :love4:

Trouwfoto Dave & ik.

_2.JPG

2: wat doe je als job. Is dat je droomjob of niet en zo nee, wat zou je liever doen?

Ik speel al 11 jaar met steentjes (diamantsector ;) ), ik doe mijn job heel graag, is zeer afwisselend, ik sorteer steentjes op kwaliteit, kleurtjes.... ik maak orders voor klanten, zit o.a. ook veel op Ks en dat betaald :x natuurlijk niet als het te druk is.

Onderstaande foto is een diamant brilliant, brilliant is het slijpsel!
Sommige mensen maken de fout om te zeggen dat ze een echte brilliant hebben en eigelijk moeten ze zeggen dat ze een echte diamant hebben. ;)

Geplaatste afbeelding

3: geef 5 vragen uit de kwis

Whaahahaaa... dream on baby!!! :bleh: :p

4: Jij hebt thuis verschillende poezels: HTK en raskatjes. Vanwaar die combinatie en welke rassen zou je nog willen?

Spano (Htk) had ik al, dan is Angel er gekomen (kruising Brit) waar dat ik heel verliefd ben op geworden :love4: en nog steeds, dan tja mijn mama is toen gestorven en toen wou ik mijn droom waar maken en dat is om een eigen Cattery te starten met het ras Brits Kh en toen kwam Chanel :love4: , ik ben toen veel te snel met alles begonnen, ik vond plots de siamees mooi en dan de somali en er zijn er nog hoor :oops: maar ik besef wel als fokker dat ik teveel rassen heb dus sommige weten het al ik zal het dan ineens hier ook maar gooien, ik ga stoppen met de Siamees en verder gaan met Brits Kh en Somali, dus de reden waarom ik zoveel rassen heb is omdat ik er zoveel mooi vind maar omdat ik een cattery heb dan kan dit niet, toch niet om verder te fokken. Dus bij deze Sala krijgt nog één nestje omdat die plannen er al waren, daarna wordt ze geholpen en mag ze hier rustig tante blijven. :lachen:
En er komen zeker geen rassen bij.

5: catnap-time: welke poezel wil je catnappen en waarom?

Nou eigelijk Finn van jouw :loveshower: , hij is echt een grote donzige beer en knuffelgehalte is enorm en ik zou er ook eens graag in snuiven. :lachen:

Geplaatste afbeelding

6: wat heb je met roze en sinds wanneer en hoe is dat gekomen? Noem 5 kledingsstukken in het roze die in je kast liggen of die je aan hebt. Welk kledingsstuk zou je nog graag kopen in het roze?

Ik vind dat gewoon mooi :oops: , vroeger als ik op school zat kon je er niet voor uit komen, want alé wie houd er nu van roze :gek: en ja hier viel het nogal vrij snel op dat ik graag roze zie. :oops: , dus ja nu weet heel ks het dat ik van roze hou en ik schaam mij niet zenne! :neen:
Ik heb roze sokken, ondergoed, bh, topjes, pyama, sloefen, bikini.... oh oeps ik ben al over de 5 :lachen: , ik zou nog graag een roze pyama hebben, dit jaar had ik er zo één gekregen van iemand en echt was er super blij mee Lutje. :thumb:

7: hoe ben je op KS gekomen?

Ik zat eerst op een ander forum (kf) daar was een bom gevallen en iedereen alé toch bijna iedereen is naar het super leuke ks gekomen! :thumb:

8: wat stond er toch op die webcam-opname van Miranda en Janet? (ik weet het maar de anderen zijn ook geïnteresseerd :ha )

Euh blijkbaar mijn pistolekes :oops: , hoe dat ze die hebben gezien begrijp ik nog niet want die zijn ver te zoeken zenne! :lachen:
En dat allemaal omdat ik zo lief was om mijn kittens te tonen, ik zal maar oppassen want deze keer doe ik het weer.

Geplaatste afbeelding c nestje groep website.jpg

9: Waaraan stoor je je soms en hoe los je dat op?

Ik stoor mij soms aan vele dinges, bv het verkeer: ik rij met de moto en ik kan jullie verzekeren dat je ogen op je rug moet hebben, er zijn mensen die echt niet geschikt zijn voor in het verkeer, ik heb veel vb van in het verkeer waar ik mij soms druk in maak maar daar ga ik mij nu niet over uitbreiden, oplossing gewoon rustig blijven en beheersen.
En er zijn er nog ander waar dat ik ook niet ga over uitbreiden maar de oplossing is altijd 2 keer nadenken, rustig blijven, verstandige keuzes maken en met iedereen rekening houden.

Fotos 18 08 2009 005.JPG

10: Welke vraag die er niet bij staat, zou je graag hebben dat die gesteld wordt en waarom?

Zeg wat is dat nu voor een vraag. :ha
Pffft hier moet ik nog eens over nadenken, ga eerst verder kuisen want het wordt al laat hoor.

Bewerkt door Solotje, 05 november 2010 - 22:51.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#158 Geplaatst 05 november 2010 - 22:38

Leuk interview, Joloka en Solotje! Ik heb wel moeten lachen ;) :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#159 Geplaatst 05 november 2010 - 22:39

:thumb: :thumb: :thumb: Super gedaan Anja. Nu nog vraag 3 en vraag 10 en dan ben je er vanaf :p :p :p .
De foto's zijn ook heel erg leuk en Finn zegt dat je altijd mag komen snuiven :love3: . Ik vind het wel jammer dat je stopt met het fokken van Siameesjes want voor jouw kittens staan ze in een rij he :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#160 Geplaatst 05 november 2010 - 22:51

:ha Super die derde vraag. Het was geen verplichting he, het was maar omdat ik dacht dat je het wel leuk ging vinden om die vragen aan Anja te stellen :a

:ha Pistolekes en er dan nog een foto van ook :thumb:

Bewerkt door Spanishke, 05 november 2010 - 22:53.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#161 Geplaatst 05 november 2010 - 22:52

hahaha wat leuk :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#162 Geplaatst 05 november 2010 - 22:59

Joloka zei:

:thumb: :thumb: :thumb: Super gedaan Anja. Nu nog vraag 3 en vraag 10 en dan ben je er vanaf :p :p :p .
De foto's zijn ook heel erg leuk en Finn zegt dat je altijd mag komen snuiven :love3: . Ik vind het wel jammer dat je stopt met het fokken van Siameesjes want voor jouw kittens staan ze in een rij he :hug: :hug: :hug:
:LOL: Als ik een reuze huis had, niet werkte en veel geld had ik het blijven doen :lachen: , maar bedankt voor het compliment. :hug:
En ik kom zeker nog eens snuiven aan Finn! :thumb:

Spanishke zei:

:ha Super die derde vraag. Het was geen verplichting he, het was maar omdat ik dacht dat je het wel leuk ging vinden om die vragen aan Anja te stellen :a

Katrien gij zijt wel een stoute he, zo de mensen opsteken! :p

*Hanne, Katrien en Lut zijn stout, we moeten dringend terug samen komen om een plan te bedenken om die 2 op hun plaats te zetten. :twisted: :p

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#163 Geplaatst 05 november 2010 - 23:17

Anja, even nog een vraagje (van mij deze keer O:) ).
Waarom stop je precies met siameesjes te fokken? Ik bedoel, waarom niet met Brits korthaar stoppen of niet beginnen met Somali?
Is zeker geen verwijt ofzo hoor, maar ik ben gewoon nieuwschierig :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#164 Geplaatst 05 november 2010 - 23:23

Joloka zei:

Vind dit ook jammer :(

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#165 Geplaatst 05 november 2010 - 23:34

Solotje zei:

:LOL: Als ik een reuze huis had, niet werkte en veel geld had ik het blijven doen :lachen: , maar bedankt voor het compliment. :hug:
En ik kom zeker nog eens snuiven aan Finn! :thumb:

Katrien gij zijt wel een stoute he, zo de mensen opsteken! :p

*Hanne, Katrien en Lut zijn stout, we moeten dringend terug samen komen om een plan te bedenken om die 2 op hun plaats te zetten. :twisted: :p

Gelukkig dat wij morgen weer samen komen he. We zullen eens wat bedenken ivm Katrien en Lut ivm de quiz :catangel Ik stel voor dat die ene vraag waarvan we dachten dat die er mss over was (je weet wel welke voor de laatste ronde :ha ) boven wordt gehaald voor Lut en Katrien :ha