Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.550 berichten
  • 9 katten

#301 Geplaatst 07 november 2010 - 19:25

Spanishke zei:

:oops: Dankje, ik vind hem niets speciaal, maar soit :)
Ja, maar ik heb ook al te maken gekregen met onverklaarbare dingen, kijk maar in het topic "spoken in huis" gestart door Miranda

Als ik wat meer tijd heb zal ik daar eens gaan lezen. :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#302 Geplaatst 07 november 2010 - 19:27

Aldhissla zei:

Neen, Lord of the Rings :ha

Ook heerlijk om te zien, lezen komt nog :x

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#303 Geplaatst 07 november 2010 - 19:43

Joloka zei:

Volgende kwisvraag: hoe lang duurt het gemiddeld in een topic voor we :off: gaan? :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#304 Geplaatst 07 november 2010 - 20:00

Eragon zei:

Ben een ware fan van Harry Potter (film en boek), Lord of the Rings, Eragon, De Dwergen, Elfen, Trollen en andere boeken over draken, tovernaars enz. Ik kan al een hele bibiliotheek aanleggen met SF boeken.

Ik heb Kruistoch in Spijkerbroek gelezen als ik 11 was, 25 jaar geleden dus. Heel goed boek. Is eigenlijk het boek dat me aangezet heeft om te lezen. Tussen haakjes, al de kinderboeken van Thea Beckman vond ik keigoed, vooral die over de 100-jarige oorlog

Wij moeten ongeveer van dezelfde periode zijn :oops: .  Alles wat je hier opnoemt vind ik ook fantastisch.  Zowel de films als de boeken.  Ik zit echt te wachten op de verfilming van "the hobit"!  Jij ook? :trance:

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.701 berichten
  • 5 katten

#305 Geplaatst 07 november 2010 - 20:45

Thea Beckman was dan ook gewoon een meesterlijke schrijfster!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#306 Geplaatst 07 november 2010 - 20:50

Is die nu nog altijd aan het schilderen?

Geplaatste afbeelding

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#307 Geplaatst 07 november 2010 - 20:51

waar blijven de antwoorden :x

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#308 Geplaatst 07 november 2010 - 20:54

MZ_forever zei:

waar blijven de antwoorden :x

In de hoge hoed? :x

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#309 Geplaatst 07 november 2010 - 21:06

Joloka zei:

Is die nu nog altijd aan het schilderen?
Bon kzit juist neer in mijne zetel. Na het schilderen, moest ik nog eten maken en dan nog een berg afwas verzetten. Ook de beestjes moesten hun aandacht nog krijgen ;)
Nu kan ik mij concentreren op de vragen :p

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#310 Geplaatst 07 november 2010 - 21:08

Maranweke zei:

:thumb: :dancer: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.442 berichten
  • 2 katten

#311 Geplaatst 07 november 2010 - 21:30

Aldhissla zei:

De enige film die ik beter vind dan het boek is LOTR :oops:

Ik vind juist het boek beter dan de film!
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#312 Geplaatst 07 november 2010 - 21:37

Tinne zei:

Ik vind juist het boek beter dan de film!

Dat heb ik ook altijd.  Het boek is altijd beter en volgens mij komt dat omdat je daar ook je eigen fantasie een stuk bij gebruikt.  Dus een film kan daar bijna nooit aan tippen.  Bij Lord of the rings had ik dat niet.  Die verfilming is zoooo groots dat ik er een super gevoel bij had

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#313 Geplaatst 07 november 2010 - 21:50

Maranweke zei:

Bon kzit juist neer in mijne zetel. Na het schilderen, moest ik nog eten maken en dan nog een berg afwas verzetten. Ook de beestjes moesten hun aandacht nog krijgen ;)

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#314 Geplaatst 07 november 2010 - 22:26

Het volgende slachtoffer is dus Maranweke geworden! :d

1. Wie is Maranweke?
Maranweke = Melissa. Ik werd vroeger door neefjes en nichtjes Meli genoemd. In de LOTR jaren was er zo iets op internet om je naam om te zetten in elfentaal. Ik had dit gedaan met de naam Meli wat in elfentaal Maranwë was. Vandaar de nick Maranweke 8)

2. Hoe ben je op ks terechtgekomen? (Al denk ik het antwoord wel te kennen ;) )
Heel toevallig was ik aant googlen over van alles en nog wat van katten en toen kwam ik dit forum tegen. Leek mij wel intressant om mij aan te melden. En zie het resultaat: ik zit hier nog altijd :p

3. Jij hebt nog geen kat, ben je van plan er binnenkort eentje een gouden mandje aan te bieden? Welk ras vind je leuk, welke naam hoor je graag en denk je dat het bij eentje zal blijven? :twisted: :x
Is dit de vraag waarop je een antwoord wilt :p Ik nog geen kat, wie zegt dat :p We zullen maar eerlijk blijven zeker ;) Ik heb idd nog geen kat en ben idd van plan er eentje een super de luxe gouden mandje te geven. Ik vind de britse korthaar wel leuk door het grote knuffelgehalte die ze uitstralen. De naam Oscar hoor ik wel graag :x Nee ik zou het echt niet weten, misschien wel Snoopy of Sylvester of Simba. Ge ziet namen zijn niet echt aan mij besteed :s
Het zal wel bij eentje blijven, tenzij ik mijn ventje overtuig voor een 2e.
Ik mocht indertijd eigenlijk ook maar 1 fretje, maar nu zitten er hier al 4 met een gouden mandje :twisted:

4. Wat is jouw favoriete tijdsverdrijf?
Bezig zijn met mijn schatten (hond en 4 fretsels). Films bekijken ook. Maar dit alles is de laatste tijd wat minder doordat we van onze zolder een kamer en berging gemaakt hebben. En met maar 2 personen kan dit toch wel ff duren ;) Maar het einde is in zicht.

5. Als je een dag kreeg om te doen wat je wil zonder ook maar met iets of iemand rekening te moeten houden, hoe zou je die doorbrengen?
Ik zou wel eens God willen zijn zodat ik toch nog 1 dag met mijn ma zou kunnen doorbrengen.

6. Welke eigenschappen waardeer je het meest/minst bij vrienden of kennissen?
Meest: goed kunnen luisteren (serieuze gesprekken), grapjes kunnen verdragen
Minst: oneerlijkheid, of mensen die zo vanuit de hoogte doen. Die zullen dan ook nooit vrienden worden van mij.

7. Welke eigenschappen waardeer je het meest/minst bij jezelf?
Wat ik het meest aan mezelf waardeer is mijn eerlijkheid, positieve ingesteldheid, sta altijd open voor grapjes.
Het minste: ik vind het soms nogal lastig dat ik een verlegen karakter heb. Eenmaal ik iemand beter ken, zal dit zeker verdwijnen.

8. Wat zou je doen mocht je ooit de lotto winnen?
Goh da zal moeilijk zijn want ik speel niet op de lotto :) Alles zou dan ook nog afhangen van het bedrag dat ik win :x Met 5 EUR ofzo kom je ni ver é.

9. Mocht je in een volgend leven als kat worden herboren, bij wie zou je een gouden mandje willen vinden?
Ik ken nog niet 'echt' iemand van hier op de site, dus zou ik het liefst bij mensen komen die graag katten zien en mij een gouden leventje zouden geven.

10. Heb je ooit gewenst dat je in een ander deel van de wereld geboren was? Zoja, waar?
Ik ben wel tevreden met waar ik geboren ben. Als ik toch iets anders zou moeten kiezen, dan kies ik voor Nieuw-Zeeland. Is toch wel een droom van mij om daar eens naartoe te gaan. Dit alles is er gekomen door de opnames van LOTR daar.

Veel succes!

Je bent niet verplicht om alle vragen te beantwoorden, maar er is een bepaalde vraag waarop sommigen toch (eindelijk :louche: ) graag een antwoord zouden krijgen! :p :lachen: En heb je nu het antwoord dat je eigenlijk wou? :x

Solotje
Solotje
  • 51.550 berichten
  • 9 katten

#315 Geplaatst 07 november 2010 - 22:35

Maranweke zei:

:p :lachen: En heb je nu het antwoord dat je eigenlijk wou? :x

:ha Ja Ann, waren dat de juiste antwoorden? :x

Goed zo Melissa :thumb: , ik had ook voor god gekozen om bij mijn mama te zijn! :hug:

En ik hoop voor jouw dat je ooit je droom Britje mag verwelkomen! :geluk: