Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#421 Geplaatst 09 november 2010 - 19:34

Cilia zei:

p15: interview met haemglobine (=Anne)

Ikke Ann zonder extra e'tje! ;)

Is je vergeven hoor ;) , is niet echt gemakkelijk hé, er is An, Ann, Anne en het wordt allemaal hetzelfde uitgesproken!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#422 Geplaatst 09 november 2010 - 19:39

Seg, vergeet mij niet, ben ik niet de liefste haha..

Smitten Kitten zei:

Awel, dat was ook mijn gedacht ;) Jammer dat je niet naar de KS-Party komt, Cilia. Nu hebben wij alleen stoute KSkes ;)

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 5.834 berichten
  • 4 katten

#423 Geplaatst 09 november 2010 - 19:58

euh ik wil eventjes uitleggen dat ik ongeveer 2x hetzelfde berichtje heb gepost door een discussie met mijn pc.....

de PC heeft dus gewonnen :ha :ha :ha

Bewerkt door wea, 09 november 2010 - 21:59.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#424 Geplaatst 09 november 2010 - 20:02

wea zei:

euh ik wil eventjes uitleggen dat ik ongeveer 2x hetzelfde berichtje heb gepost door een discussie met mijn pc.....

de PC heeft dus gewonnen :ha :ha :ha

Ligt niet aan je pc hoor :)

wea
wea
  • 5.834 berichten
  • 4 katten

#425 Geplaatst 09 november 2010 - 20:11

kuren van de KS.... :LOL:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.358 berichten
  • 2 katten

#426 Geplaatst 10 november 2010 - 08:55

DAmbiorix zei:

Ja eh, en dan zeggen ze dat ze er geen tijd voor hebben ja ja :louche:

Ela ela, je wist op voorhand dat ik naar de avondles moest he :p

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#427 Geplaatst 10 november 2010 - 15:41

ik ben anne :p

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#428 Geplaatst 10 november 2010 - 15:58

xantippe zei:

ik ben anne :p

Jij hebt dus dat extra "e"-tje wel gekregen! :x

Bewerkt door haemoglobine, 10 november 2010 - 15:58.

Geplaatste afbeelding

DAmbiorix
DAmbiorix
  • Geband lid
  • 1.722 berichten
  • 4 katten

#429 Geplaatst 10 november 2010 - 16:33

Adsagsona zei:

Ela ela, je wist op voorhand dat ik naar de avondles moest he :p

was eigenlijk over hanne hihihi!

DAmbiorix
DAmbiorix
  • Geband lid
  • 1.722 berichten
  • 4 katten

#430 Geplaatst 10 november 2010 - 16:36

Wacht in spanning nog de antwoorden van Adagsnona (Leen) af.... :louche:

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#431 Geplaatst 10 november 2010 - 17:04

Ik ook, amai die doet daar lang over, pffft... :louche:

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#432 Geplaatst 10 november 2010 - 17:05

wea zei:

en ikke dan.... :a

wea zei:

en anders ikke wel :a

Ja ja dat is wel een beetje overdrijven he! :ha

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.358 berichten
  • 2 katten

#433 Geplaatst 10 november 2010 - 18:03

Solotje zei:

Ik ook, amai die doet daar lang over, pffft... :louche:

Die is daar nog niet kunnen aan beginnen :p
Als jullie braaf zijn, zal ik het straks doen.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#434 Geplaatst 10 november 2010 - 18:05

Adsagsona zei:

Die is daar nog niet kunnen aan beginnen :p
Als jullie braaf zijn, zal ik het straks doen.

:pray: :pray: :pray:

Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.358 berichten
  • 2 katten

#435 Geplaatst 10 november 2010 - 20:19

Hier komen de vragen:

1) Stel je even voor in het kort, wie ben je, wat doe je,... +foto!

Mijn naam is Leen. Ik ben afkomstig van een dorp in Vlaams-Brabant, woon nu in Beringen te Limburg en werk in Antwerpen... om maar te zeggen dat ik mij overal wel een beetje thuis voel :ha . Ik werk bij een asbestverwijderingsbedrijf in de administratie. Ik woon samen met mijn vriend en onze twee poezelkes in een huisje in een rustige straat.
Mijn voornaamste hobby's zijn films, lezen en schrijven... en natuurlijk ook reizen, maar da's een iets duurdere hobby. We proberen toch één keer per jaar op reis te gaan. De laatste jaren was het vooral Griekenland, daar zijn we een beetje verliefd op geworden.
Oh ja, ik ben 27 jaar, maar moet nog 28 worden dit jaar in december. Ik ben gezond gek, met z'n momenten een babbelkous (vooral bij de mensen die ik ken) en ik heb een paar goede vrienden die ik al zo goed als heel mijn leven ken en waar ik alles voor zou doen.

2) Welk vind je het allerlelijkste kattenras en waarom? + foto!

Ik ken niet veel van kattenrassen, moet ik toegeven :oops: . Maar een naaktkat (Sphynx is dat geloof ik), vind ik niet zo mooi. Dat is waarschijnlijk meer een gedacht als iets anders, maar ik heb er ook nog nooit één gezien, behalve op foto. Naar 't schijnt zijn het wel hele lieve beestjes en dat doet al heel veel natuurlijk :) . Ik vind een pels gewoon mooier.

3) Won je 10.000€ op de lotto, wat zou je ermee doen???

Goh, dat is geen gemakkelijke vraag. 10.000 euro is tegelijkertijd zo veel en zo weinig he. Je kan er je huis niet mee afbetalen, maar je kan er wel heel veel mee doen. Ik denk dat ik een mooie en lange reis zou maken, waarschijnlijk naar Amerika voor een maand of zo, rondtrekken en naar niets hoeven zien qua kosten. En de rest spaar ik op, brave meid dat ik ben :ha . En ik zou mijn ouders een mooi cadeau geven, want dat zijn (buiten mijn vriend) de liefste mensen die ik ken, die veeeeel te veel voor mij doen en dan kan ik eindelijk eens iets terugdoen.

4) Bij welke KS-ers ben je al op knuffelbezoekje geweest?

Ik ben bij onze vragenstelster (dAmbiorix) geweest ;) . En ook bij Pixel en Akke, zowel voor de playcubes als het knuffelen. Bij Heidiken ben ik wel langs geweest, maar kon ik niet blijven, maar dat maak ik nog goed! Spijtig genoeg voor de rest nog niet te veel bezoekjes afgelegd :(

5) Welke droom wil je graag verwezenlijken binnen de eerste 10jaar?

Tien jaar is misschien een beetje kort, maar het kan lukken. Ik wil heel graag mijn eerste boek geschreven hebben binnen de tien jaar. Wat het juist gaat worden, weet ik nog niet, maar ik schrijf enorm graag en schrijf regelmatig kortere dingen. Iemand in mijn familie geeft al boeken uit, die heeft er ondertussen een zevental op zijn palmares staan. En niet zomaar een boek uitgeven wil ik doen, maar echt naar een uitgeverij stappen en dat ze mijn idee goed vinden. Het moet zeker geen bestseller worden, maar ik zou wel eens op de boekenbeurs willen staan tussen de andere schrijvers en zo :)

6) Wat is er bekend in de stad waar je woont?

Oeie, ik woon hier nog maar een paar maanden... wel, ik denk dat één van de bekendste dingen toch wel de mijnen zijn van Beringen. Die kan je echt niet missen als je er voorbij rijdt en de mijnterril is heel mooi om te gaan wandelen. Ik ben nog wel niet in het museum geweest, maar dat wil ik ook nog wel eens doen. Ik vind geschiedenis altijd wel interessant :) .

7) Wie ligt je het diepst in je hart en waarom?

Dat zijn eigenlijk verschillende mensen om verschillende redenen. Mijn vriend omdat hij het al vier jaar met mij uithoudt ;) , hij veel dingen 'gewoon' doet en er altijd voor mij is, mij neemt zoals ik ben. Mijn ouders omdat ze gewoon ongelooflijk lief zijn, altijd heel bezorgd en me altijd willen verder helpen... en omdat ik veel van mezelf in hen herken :) .
Mijn vriendin Sabrina, die ik al ken van toen ik drie jaar oud ben en waar ik voor alles bij terecht kan, op welk uur van de dag dan ook, wat ze ook aan het doen is of hoe druk ze bezig is. Mijn Marleen (ja, ik ken er nog ;) ) omdat het zo'n zotte doos is en ik meter mag zijn van haar kindje ( :jump: vind ik zo fijn, ik heb geen broers of zussen!).

8 ) De laatste keer dat je bent gaan shoppen, wat heb je toen gekocht? + foto!

Oeioei, dat is al wel effe geleden. Ik denk dat ik toen vooral kleren heb gekocht en natuurlijk enkele dvd's. Ik kan niet naar huis komen zonder op zijn minst één dvd gekocht te hebben. Mediamarkt is niet veilig voor mij, ik vind er altijd wel iets. Voor kleren ga ik tegenwoordig meestal naar S. Oliver, vind ik hele toffe kleren hebben :)

9) Mocht je 3 wensen doen, welke zouden dat dan zijn?

Dat mijn vrienden en familie heel hun leven gezond mogen zijn.
Dat ik mijn droomjob mag uitoefenen (journalist).
En voor de rest gewoon het leventje leiden dat ik nu leid, ik ben er best tevreden mee :)
Ik kan wereldvrede gaan wensen of zo... maar ik ben lekker egoïstisch :p
Ik zou wel wensen dat alle beestjes een mooie thuis vinden en dat de wilde dieren kunnen leven zonder dat er op hen gejaagd wordt.

10) Welke is de grappigste/beschamelijkste foto ooit van jou gemaakt? + foto!!!
Ik heb er redelijk wat, denk ik :ha Wij hebben hier nl in huis een 'funny face wall' en daar sta ik verschillende keren tussen. De ergste foto is denk ik wel eentje met mijn kort wit haar (oh ja, kort wit haar :ha ), maar tegelijkertijd wil ik die niet weg doen, want ik sta er op met mijn hondje Pekkie als pup en dat is toch zo'n mooie herinnering :) Dan is het maar met wit haar.

Sorry, maar ik kan dus geen foto's uploaden op de site :( Ik krijg elke keer een error :( Ik hoop dat het morgen terug lukt, maar voorlopig is het enkel tekst.