Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Sarina_
Sarina_
  • 948 berichten
  • 2 katten

#466 Geplaatst 16 november 2010 - 00:08

MZ_forever zei:

Maar eigenlijk moet er achter Sarina nog een _ :mrgreen:

Neenee,'t is goed, ben je maar aan het plagen :lachen:

Zet achter Sarina maar een _ :heart: in plaats van een _ :mrgreen:

:ha :ha :ha :ha

Heel leuke antwoorden Sneeuw, spijtig van die ene vraag, dat was de enige die ik zelf had verzonnen :oops:

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#467 Geplaatst 16 november 2010 - 21:01

Hmmmmm...wie zou ik kiezen?? :louche:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#468 Geplaatst 16 november 2010 - 21:04

Keuze genoeg! :p

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#469 Geplaatst 16 november 2010 - 21:08

leuk intervieuw/antwoorden. :dance:
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#470 Geplaatst 16 november 2010 - 21:15

Solotje zei:

Keuze genoeg! :p

Inderdaad :p
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#471 Geplaatst 16 november 2010 - 21:16

Sarina_ zei:

Heel leuke antwoorden Sneeuw, spijtig van die ene vraag, dat was de enige die ik zelf had verzonnen :oops:

een :heart: dan :lachen:

Geplaatste afbeelding

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#472 Geplaatst 16 november 2010 - 21:41

Ik kies Nathalinde! :dance:

de vragen:

1. Is jou echte naam Nathalie?
2. Noem 3 dingen die jou echt typeren.
3. Wat is er voor jou leuk aan de kattensite?
4. Als je, zonder beperkingen, mocht kiezen, wat is dan je droomjob?
5. Waarom heb je voor Perzen gekozen?
6. Hoe of van wie heb jij "alles" over fokken geleerd?
7. Heb je nog andere huisdieren dan katten?
8. Wat zijn je hobby's of andere activiteiten buiten de katjes?
9. Is één van je katten (stiekem) je favoriet?
10.Vertel eens iets meer over je gezin.

Succes!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#473 Geplaatst 16 november 2010 - 22:41

sneeuwwitje zei:

Mocht je in een volgend leven als kat worden herboren, bij wie zou je een gouden mandje willen vinden?
Bij Jubikel, dan kan ik hele dagen tegen andere Perzen aanliggen en gezellig pluizig wezen! :LOL:

10
[FONT=Garamond][SIZE=5][COLOR=#993366]
:oops:
Je bent welkom
:hug:
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

nathalinde
nathalinde
  • 947 berichten
  • 2 katten

#474 Geplaatst 17 november 2010 - 06:36

Dank je Sneeuwwitje ... maar geef me wel even de tijd om de vragen te beantwoorden en online te komen.
Heb ze genoteerd en zal ze vandaag meenemen naar mijn werk ;) .
Ik heb het momenteel nog steeds heel druk doordat mijn mams in het ziekenhuis ligt. 't Is een heel verhaal dat ... ik zal het eens in een nieuw topic vertellen.
Maar heb dus nog steeds 2 huishoudens te runnen en dan de kindjes erbij en mijn werk nog ... jammer dat het nu even geen vakantie meer is.

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#475 Geplaatst 17 november 2010 - 19:02

Solotje zei:

Amai Stefanie jij lust veel :s , ik wou dat ik ook zoveel luste :oops: , Dave lust ook heel graag zelf gemaakte lazagne, dus als jij ergens weet voor een goede te eten moeten we zeker eens afspreken, mag ook bij u thuis zijn. :x :ha

Nu zal je Chiana zeker missen, daarjuist was ze aan Dave zijn voeten bezig :lachen: , als het niet meer gaat dan mag je altijd nog eens langstkomen. ;)

Hum en een zalige foto van jouw, zo ben je helemaal! :ha

:ha ja lasagna...als ik nog eens één maak zal ik het laten weten :d
Ooo die lieve Chiana is zoooo schattig!

Ik heb die stoute manieren geleerd, teenbijten, maar zooo liefffff
:love2: :love2: :love2: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :love2: :love2: :love2:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#476 Geplaatst 17 november 2010 - 19:03

Mmmmm Thaise mosselen, die wil ik ook wel eens proeven :h
Enneuh Fearke bijt ook nog altijd in onze tenen, het blijft een schattig zicht, maar het is toch niet zo'n aangenaam gevoel meer O:)

Bewerkt door Spanishke, 17 november 2010 - 19:04.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#477 Geplaatst 17 november 2010 - 19:06

Sarina_ zei:

...kan nog steeds op niks komen!!  :LOL:

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#478 Geplaatst 17 november 2010 - 19:06

Spanishke zei:

Mmmmm Thaise mosselen, die wil ik ook wel eens proeven :h
Enneuh Fearke bijt ook nog altijd in onze tenen, het blijft een schattig zicht, maar het is toch niet zo'n aangenaam gevoel meer O:)

:ha ja...ik kom alleen maar op bezoek als die nog klein is... :d

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#479 Geplaatst 17 november 2010 - 19:08

nathalinde zei:

Dank je Sneeuwwitje ... maar geef me wel even de tijd om de vragen te beantwoorden en online te komen.
Heb ze genoteerd en zal ze vandaag meenemen naar mijn werk ;) .
Ik heb het momenteel nog steeds heel druk doordat mijn mams in het ziekenhuis ligt. 't Is een heel verhaal dat ... ik zal het eens in een nieuw topic vertellen.
Maar heb dus nog steeds 2 huishoudens te runnen en dan de kindjes erbij en mijn werk nog ... jammer dat het nu even geen vakantie meer is.

Take your time.

Hopelijk wordt je moeder snel ontslagen uit het ziekenhuis! :hug:

nathalinde
nathalinde
  • 947 berichten
  • 2 katten

#480 Geplaatst 17 november 2010 - 19:53

sneeuwwitje zei:

Ik kies Nathalinde! :dance:

de vragen:

1. Is jou echte naam Nathalie?
2. Noem 3 dingen die jou echt typeren.
3. Wat is er voor jou leuk aan de kattensite?
4. Als je, zonder beperkingen, mocht kiezen, wat is dan je droomjob?
5. Waarom heb je voor Perzen gekozen?
6. Hoe of van wie heb jij "alles" over fokken geleerd?
7. Heb je nog andere huisdieren dan katten?
8. Wat zijn je hobby's of andere activiteiten buiten de katjes?
9. Is één van je katten (stiekem) je favoriet?
10.Vertel eens iets meer over je gezin.

Succes!

Heb vandaag een rustige avond ... kids zitten in bed ... lol ... liggen nog te zingen. Manlief zit tv te kijken en ik zit effe op het net tot rust te komen.
Dus maar eerst vlug hierheen om het interview te bekijken.

1) Yup ... mijn echte naam is Nathalie

2) 3 dingen die mij echt typeren ... mmm ...
       * heb redelijk wat geduld ... maar wordt het me teveel dan is het ook teveel en kan er echt wel een bom ontploffen.
       * ik probeer een luisterend oor te hebben en raad of tips te geven als het nodig is. Sta meestal klaar om een ander te helpen.
       * kan redelijk relativeren in het leven ... ook als het even moeilijk gaat

3) leuk aan de kattensite?
Je kan je eigen mening kwijt, je leert eigenlijk nog heel wat bij over de katjes en andere dingen ... 't is gewoon een keileuk forum.

4) Och god ... mijn droomjob ... effe denken ... als ik kon thuis werken en nog beter betaald worden dan nu, dan zeg ik zeker en vast geen neen daartegen. Maar de job die ik nu doe (kleuterleidster) is ook een beetje een droomjob.

5) Waarom ik voor perzen koos? Ik wilde een lekker pluizige kat met lang haar en een lief karakter. En zo is mijn eerste persje Gaya er gekomen. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik een ferm perzenbacterie kreeg die niet meer te bestrijden was :x

6) Het fokken heb ik voor een groot deel zelf geleerd door opzoekingen op het net en in boeken. Ik heb het ongeluk gehad om telkens weer met de verkeerde fokkers in contact te komen toen ik pas begon en heb het noodgedwongen wel zelf moeten gaan uitzoeken. Met vallen en opstaan heb ik heel wat bijgeleerd en ik leer nog steeds bij ... daar ben je trouwens nooit te oud voor.

7) Vroeger had ik nog een hond ... die zit trouwens nog bij mijn moeder. Onze tuin was nog niet afgemaakt om de hond bij ons te nemen en na de geboorte van Linde bemerkten we dat Florian niet overweg kan met kinderen ... dus voor alle veiligheid is hij bij mams gebleven. Ik heb vroeger ook nog cavia's, konijntjes en vissen gehad.
Ik zou er wel nog graag een hondje bij hebben ...

8) Koken is ook een hobby van me. In de tuin werken doe ik ook graag (snif snif ... die is nu helemaal om zeep door de verbouwingen ... maar kan hem later weer lekker mooi gaan aanleggen).

9) Aaaaaah ... je stelt me een verdomd moeilijke vraag en eentje waar ik liever niet aan toegeef, maar ik heb wel ergens een poes die stiekem mijn grootste lieverd is. Vroeger was dat onze Nikita ... maar na haar dood (allergische reactie op verdoving bij sterilisatie) is ons Sweety mijn stiekemme lieverd geworden. Nu zij er niet meer is wordt haat plaatsje ingenomen door 2 van mijn kittens ... Margaretha en Inimini.
De anderen zie ik ook ontzettend graag, maar moet toegeven dat die 2 iets voor hebben.

10) Mijn gezin bestaat uit mijn lieve ventje Stefaan (leerkracht secundair nederlands en geschiedenis), ikzelf (kleuterleidster ... nu GOK-leerkracht), ons oudste dochtertje Linde (wordt in december 3 jaar) en ons jongste meisje Sanne (nu 14 maandjes oud). En tuurlijk horen onze persjes ook bij ons gezin en zijn ze kleine gezinsleden. We hopen om binnen de 2 jaar ons gezinnetje nog uit te breiden met een 3de ukkie (hopelijk eens een knulletje) ... we zullen zien of dat lukt. :love3:

En nu moet ik  nog iemand kiezen, hé.
Zal effe moeten denken wie o wie :catscratchhead