Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 5.835 berichten
  • 4 katten

#496 Geplaatst 01 december 2010 - 20:51

zou ze het vergeten zijn? het is nu toch al een tijdje...

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#497 Geplaatst 02 december 2010 - 23:14

wea zei:

zou ze het vergeten zijn? het is nu toch al een tijdje...

Ik vermoed het wel. Ik zal even een herinneringpm sturen, misschien hebben ze het te druk ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#498 Geplaatst 04 december 2010 - 22:25

Nog niks gehoord, denk dat Nathalinde even geen tijd heeft voor KS. Aangezien het topic nu al stil ligt sinds 18 november en we vandaag al 4 december zijn: Anders iemand anders even overnemen en als Nathalinde terug tijd heeft kan ze weer inspringen? Wie wilt neemt het stokje maar over. Snel wezen is de boodschap :ha Best voor je de vragen post een pm naar de persoon aan wie je de vragen wilt stellen zodat die eerst kan zeggen of die tijd heeft of niet zodat er weer wat vaart in dit topic kan komen ;) )

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#499 Geplaatst 05 december 2010 - 09:47

Ik wil wel alvast doorgaan. Dan komen de vragen voor mij later wel.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#500 Geplaatst 05 december 2010 - 13:43

jubikelcats zei:

Ik wil wel alvast doorgaan. Dan komen de vragen voor mij later wel.

Prima oplossing, Karin! :thumb:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#501 Geplaatst 05 december 2010 - 14:07

Ik heb de persoon aan wie ik de vragen wil stellen al een pb gestuurd. De vragen heb ik inmiddels ook al klaar.

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#502 Geplaatst 05 december 2010 - 15:28

Hierbij stel ik de vragen aan Fallon ( Vedette)
Ze zou vanavond proberen, aangezien ze moest werken en ook sinterklaas vieren.
01.Wie is Fallon?
  02.Wat is je droomwens?
  03.Hoe heb je je partner ontmoet?
  04.Welke kat zou je willen catnappen en waarom?
  05.Waar komt je liefde voor zotjes vandaan?
  06.Stel je zou omgeschoold moeten worden, wat zou je dan gaan doen?
  07.Heb je in je beroep wel eens wat geks meegemaakt?
  08.Wat is je grootste blunder ( niet beroep gerelateerd) ?
  09.Hoe ben je op KS terecht gekomen?
10.Welke beroemheid zou je wel eens willen interviewen, levend of niet. En waarom juist die persoon?

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#503 Geplaatst 05 december 2010 - 22:25

Zo, hier ben ik dan. Werk is weer gedaan (niet dat dit ooit stopt in de gehandicaptenzorg :LOL: ) en sinterklaas vieren is weer voorbij :)

01.Wie is Fallon?
Een bekende vraag. Op mijn psychologie en vooral mijn SPH opleiding een vraag die ik veel tegenkwam en die ik ook zeer uitgebreid heb moeten beantwoorden voor mijn opleiding. Dat hele stuk zal ik hier maar niet gaan neerzetten ;)
Zoals de meeste mensen hier ben ik een groot kattenvriend. Überhaupt ben ik gek op dieren, ik ben er mee groot gebracht, ik weet niet beter. Katten zijn echter zo ongeveer de enige dieren die wij niet thuis hadden toen ik jong was. Toch ging mijn fascinatie al van kleins af aan naar katten uit.
Ik ben een heel open persoon en een echte kletskous, mits ik mij veilig voel. Ik kan lang in mijn schulp blijven zitten (stil water), als ik mij veilig voel bij iemand dan kom ik volledig uit mijn schulp. Dan kan ik ook echt over persoonlijke dingen uitgebreid praten. Over koetjes en kalfjes kan ik overigens altijd wel kletsen.
Waar ik ontzettend goed in ben is zelfreflectie en ik heb ook een groot rechtvaardigheidsgevoel. Dit maakt dat ik probeer zo veel mogelijk te voorkomen dat ik anderen (bewust) kwets. Ik kan mij er enorm rot over voelen als ik dat toch doe, wil het graag bij iedereen goed doen, met als gevolg dat ik mijzelf voorbij liep in het verleden. Daar heb ik tijdens mijn studies hard aan gewerkt en met resultaat. Ik ben een heel stuk assertiever geworden en durf nu nee te zeggen zonder dat ik mij rot voel.
Ik ben ook een perfectionistisch persoon. In het verleden wilde ik echt álles perfect doen, inmiddels heb ik geleerd dat dit niet altijd meer hoeft. Ik kan nu dingen van mij afzetten, wat erg veel rust geeft. Ik ben mij er bewust van dat dit ook wel voortkomt uit onzekerheid. Doordat ik nu véél minder onzeker ben, heb ik ook de rust gevonden. En een beetje onzekerheid kan imo ook wel gezond zijn :)
Ik ben een echte sloddervos. Ik ben superzuinig op de spullen die mij dierbaar zijn en op de spullen van anderen, maar papier e.d. wil ik nog wel eens flink laten slingeren :oops: Ik heb ook echt een hekel aan opruimen en huishoudelijke taken, haha :oops:
Ik ben ook een zeer geduldig persoon, dat is ook wel nodig in mijn werk. Ik kan goed afstemmen op mensen, dat is wel een kracht van mij. Verder kan ik heel goed dingen organiseren (dan ben ik ineens zeer gestructureerd), ook handig in mijn werk (zorg rondom de cliënt organiseren). Ik kan ook wel zeggen van mijzelf dat ik zeer goed kan leren. Ook in verslaglegging ben ik heel goed (kan mijzelf goed verwoorden). Waar ik dan weer iets minder goed in ben is concreet zijn.
Verder ben ik een heel vrolijk persoon. Je moet het wel extreem bont maken wil je mij écht boos krijgen.
Ook ben ik gek op lezen, computeren en spelletjes spelen. Mijn favo game is Resident Evil (een horrorspel), daar heb ik alle delen van uitgespeeld.
Oeh, ik ben trouwens ook een ontzettend nieuwsgierig persoon. Vooral ben ik heel nieuwsgierig in mensen. Geef mij de kans en ik vraag je de hemd van het lijf!
02.Wat is je droomwens?
Het afronden van een universitaire studie.
03.Hoe heb je je partner ontmoet?
Wij werkten allebei in de Albert Heijn. Ik op de Deli/Kaas/Brood en hij op het vlees. We hadden eigenlijk nooit zoveel contact, totdat hij een keer de bancarella op mijn plek aan het vullen was. We kregen een discussie (ik discussieer nogal graag, zeker als ik overtuigd ben van mijn gelijk) waaruit een weddenschap volgde. Zo is het contact ontstaan en gegroeid. ;)
04.Welke kat zou je willen catnappen en waarom?
Nog nooit over nagedacht, maar de eerste die direct in mij opkwam was jouw Baby Karin! :heart: :love3: :love3: :love3: (Jubikelcast The Girl is Mine). Geweldig mooie poes vind ik het! Vooral het odd-eyed en het harlekijn spreekt mij ontzettend aan!
05.Waar komt je liefde voor zotjes vandaan?
Vroeger vond ik het echt enge en lelijke katten :oops: Ze keken altijd zo boos in de boekjes :o Toen ik een aantal jaar geleden op een show was zag ik een paar rode perzenkittens. Ik ging bij de kooi kijken en ik was verliefd. Echt als liefde op het eerste gezicht. Ik wist het: zo'n kat wil ik! Het karakter leek ook nog eens perfect bij mij te passen. Nu weet ik het zeker: ik wil nooit meer wat anders! Ik ben verliefd geworden op de imo prachtige koppies, ik vind ze echt zo ontzettend mooi! Ik geniet alleen al van het kijken naar ze! Maar de karakters, in een woord: geweldig! Spraakzaam, knuffelig, niet opdringerig, gedegen, rustig maar toch heel speels, heerlijk op schoot/in mijn nek en op bed komen liggen. Ja, dat vind ik echt genieten! :love3:
06.Stel je zou omgeschoold moeten worden, wat zou je dan gaan doen?
Vroeger wilde ik dolgraag pathaloog anatoom worden. Helaas was dat iets te hoog gegrepen omdat ik Atheneum Cultuur en Maatschappij heb gedaan. Hoewel ik goed ben in scheikunde en biologie, was ik niet zo goed in wiskunde en natuurkunde. Dus natuur en gezondheid zat er niet in toentertijd. Ik denk ook niet meer dat ik dat zou kunnen, het snijden in mensen. Stel je voor dat er nog een per ongeluk leeft :o Nee, daar ben ik te soft voor. Toch zou ik direct voor iets biologisch kiezen. Biologie is altijd al mijn beste vak geweest en stiekem ligt mijn hart daar ook wel een beetje bij. Ik vind dat zo ontzettend leuk! Toch moet het ook iets zijn waarin ik veel contact heb met mensen. Ik ben een echt gezelligheidsmens en heb het contact met anderen nodig. Anders zou ik in mijn werk volledig wegkwijnen. Ik heb ook veel afwisseling nodig, anders word ik gek.
07.Heb je in je beroep wel eens wat geks meegemaakt?
Hmmmz, ik maak veel mee. Zowel leuke als vervelende dingen. Eigenlijk kijk ik nergens van op, haha. Ik heb vaak ontzettend veel lol met de mensen. Vooral vorig jaar met die erge sneeuwval op een zondag in december. Ik werkte die dag alleen (op 20 man) en was 's ochtends om half 9 begonnen. De hele dag sneeuwde het en toen ik om half 4 eindelijk naar huis mocht belde de invaller af, de bussen reden niet meer. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om de slaapdienst alleen te laten staan, omdat het dan altijd heel druk is met douchen en doen. Dus ik ben langer gebleven, op voorwaarde dat ik op de lage niveau groep mocht staan. Wat zijn ze dan toch allemaal lief! Om 8 uur had ik iedereen op bed op mijn groep en wilde ik naar huis, maar mijn auto was volledig ingesneeuwd! Mijn collega en een aantal hoog niveau cliënten hebben mij toen uitgegraven en gedaan. We hebben ontzettende lol gehad en ze beginnen er nog met een regelmaat over.
Vooral de mensen van het laag niveau zijn net kleine kinderen. Soms krijg je zulke gekke opmerkingen en dingen te horen. Dat maakt het werk ook zo ontzettend leuk vind ik :)
08.Wat is je grootste blunder ( niet beroep gerelateerd)?
Ik ben echt een kluns, dus ik heb echt veels te veel blunders :LOL: Meestal omdat ik totaal niet oplet. Gelukkig ben ik blond en kan ik mij daarachter verschuilen :catangel Waar ik nogal sterk in ben is niet goed kijken en luisteren en vervolgens geheel onterecht pissig worden om iets :LOL: Ook struikel ik met een regelmaat (twee jaar geleden in Turkije zag ik niet dat het stoepje af liep. Ik voel keihard op mijn knieën en ging door mijn enkel heen. Gevolg: zeer grote zwart/paarse plekken de rest van de vakantie. Nu kan ik er wel om lachen, toen niet zo :LOL: ). Ik laat ook met een regelmaat wat vallen. Vandaag in de winkel nog een glazen vaas :oops: :oops: :oops: Gelukkig was hij niet stuk!
Oeh en een aantal weken terug had ik een giga blunder: ik was druk bezig Adinda showklaar te maken. Ik was met de thiningsheer bezig de voelsprieten op Adinda haar hoofd weg te knippen, toen ze haar hoofd wegtrok terwijl ik net knipte. Ze piepte keihard en ik schrok mij rot! Ik was als de dood dat ik haar had verwond, maar dat was gelukkig niet het geval. Echter, ze had wel een kale plek boven haar oog. Dat terwijl de show de volgende dag al was!!! Ik schaamde mij echt kapot :oops: en was als de dood dat ik een opmerking van de keurmeester zou krijgen. Gelukkig heeft hij het óf niet opgemerkt, óf genegeerd :oops: :oops: :oops:
09.Hoe ben je op KS terecht gekomen?
Via google. Ik had mij in het verleden al eens aangemeld, maar deed er toen nog niet zo veel mee. Nu ik klaar ben met mijn studie en véél meer vrije tijd heb vond ik het leuk om mij weer opnieuw aan te melden en te kletsen en te doen.
10.Welke beroemheid zou je wel eens willen interviewen, levend of niet. En waarom juist die persoon?
Antonie Kamerling. Wat is er al die jaren in zijn hoofd omgegaan? Hoe voelde hij zich? Wat maakte dat hij zelfmoord heeft gepleegd? Het menselijk denken intrigeert mij en dan vooral op het moment dat mensen psychische problematieken hebben. Vooral depressies en zelfmoord intrigeert mij. Wat maakt dat mensen die keuze maken? Wat ging er dan in het hoofd om, dat ze geen uitweg meer zagen? Dit geldt ook voor mensen met een eetstoornis. Wat ik mij dan vooral afvraag: hoe komt het dat mensen zo vertekend beeld van zichzelf hebben?
Ik ben mij er hierbij wel bewust van dat hier ook vaak een biologische predispositie aan ten grondslag ligt.

Ik heb al een aantal vragen voor de volgende bedacht, moet alleen nog even bedenken welke KS'er. Dit ga ik morgen doen. Zo weer lekker naar bedje, want morgen weer vroeg werken.
www.cattery-momak.comPerzen & Exotics

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#504 Geplaatst 05 december 2010 - 22:43

Wauw, wat een leuk intervieuw en dito antwoorden! :thumb: :thumb: :thumb:

Leuk je ook wat beter te leren kennen!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#505 Geplaatst 06 december 2010 - 07:28

Leuk interview!!!

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#506 Geplaatst 06 december 2010 - 07:41

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#507 Geplaatst 06 december 2010 - 12:28

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#508 Geplaatst 06 december 2010 - 12:34

Amaaai zeg RE dan nog wel, er zullen niet veel vrouwelijke liefhebbers zijn die dat graag spelen. Ik vind het zelf ook wel wat te beangstigend, maar ik kan er wel naar kijken als iemand anders het speelt, ik heb gewoon geen zin om elke keer op te springen als er een zombie aan mijn nek zou knabbelen ofzo O:) , maar ik heb er natuurlijk wel ontzettend veel plezier in om degene die aan het spelen is, op dat moment te doen schrikken :x

Bewerkt door Spanishke, 06 december 2010 - 12:35.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#509 Geplaatst 06 december 2010 - 14:45

Spanishke zei:

Amaaai zeg RE dan nog wel, er zullen niet veel vrouwelijke liefhebbers zijn die dat graag spelen. Ik vind het zelf ook wel wat te beangstigend, maar ik kan er wel naar kijken als iemand anders het speelt, ik heb gewoon geen zin om elke keer op te springen als er een zombie aan mijn nek zou knabbelen ofzo O:) , maar ik heb er natuurlijk wel ontzettend veel plezier in om degene die aan het spelen is, op dat moment te doen schrikken :x

Jawel, hier nog ene! :d

Ik was er verslaafd aan toen we nog de playstation hadden staan! :oops:
Moest en zou die slechterikken verslaan, wat me ook met enig geduld gelukt is!
Ten tijde van onze playstation was dit ook mijn favoriet spel! :thumb:

Bewerkt door haemoglobine, 06 december 2010 - 14:46.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#510 Geplaatst 06 december 2010 - 14:59

Haha. Toen ik 2,5 jaar geleden op mijn werk vertelde dat ik graag Re speel en uitlegde wat het was, heb ik een grote shock teweeg gebracht. Sommige collega's hebben het er nu nog steeds over: dat ze er niet bij kunnen dat ik (heb/had nogal een zachtaardig en vooral meisjesachtig/vrouwelijke reputatie met mijn nette kleertjes en met mijn poezels en alles) RE speel en hoe groot de shock was toen ze dat hoorde :LOL: :lachen: :lachen: :lachen: :ha :ha :ha

Ik heb het ook ten tijde van de Playstation voor het eerst gespeeld. Nachtenlang zat ik alleen maar te spelen (erg slecht als je net in je eindexamen periode zit :oops: ). Ik heb speciaal de PS2 gekocht voor Code Veronica X en natuurlijk ook de gun survivor delen én dead aim. Nadat bekend werd dat RE4 naar de GC zou komen heb ik die gekocht. En inmiddels heb ik ook de Xbox want ja, deel 5 moest er natuurlijk ook komen! :oops: Heb alle consoles (behalve PS1) ook nog netjes :d Ben zelfs zo erg dat ik hem al ver van te voren in de pre-order zet als er een nieuwe komt :LOL:

Verslaafd dus :LOL:

Vind het in de laatste delen overigens wel minder schrikken dat in de eerste delen. Vooral bij de honden door de ramen in deel 1 en bij de licker in deel 2 ben ik mij echt helemaal rot geschrokken!

Leuk dat jij het ook hebt gespeeld haemoglobine! Op Xbox live kom ik toch wel voornamelijk mannelijke spelers tegen.

Bewerkt door Vedette, 06 december 2010 - 15:05.

www.cattery-momak.comPerzen & Exotics