Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#511 Geplaatst 06 december 2010 - 15:07

Argh bah ja die lickers zijn echt wel gruwelijke beesten :misselijk:

Ik speelde vroeger ook op PS2, maar voornamelijk Final Fantasy games, Kingdomhearts, Tomb Raider, ....

Wij hebben ook een Xbox360, PS2 en een Wii staan

Bewerkt door Spanishke, 06 december 2010 - 15:08.

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#512 Geplaatst 06 december 2010 - 15:21

Die waren idd zéér vervelend :misselijk:

Ik ken alle spellen die jij op noemt wel van naam, maar heb ze niet gespeeld. Vriendlief dan weer wel :)
De Wii hadden wij ook, maar hebben we weg gedaan ivm te weinig erop spelen. Overigens vind ik de Mario spellen enz. voor de Wii ook wel echt ontzettend leuk!

Leuk trouwens dat er nog meer gamende dames zijn! :thumb: :thumb:
www.cattery-momak.comPerzen & Exotics

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#513 Geplaatst 06 december 2010 - 15:25

Vedette zei:

Die waren idd zéér vervelend :misselijk:

Ik ken alle spellen die jij op noemt wel van naam, maar heb ze niet gespeeld. Vriendlief dan weer wel :)
De Wii hadden wij ook, maar hebben we weg gedaan ivm te weinig erop spelen. Overigens vind ik de Mario spellen enz. voor de Wii ook wel echt ontzettend leuk!

Leuk trouwens dat er nog meer gamende dames zijn! :thumb: :thumb:

Ja echt wel leuk, we kunnen een topic openen! :thumb:

Ik speel nu nog heel af en toe, maar heb er gewoon veel te weinig tijd voor. Heb FFXIII nog altijd niet uitgespeeld, Fable II moet ik ook nog uitspelen,...

Mario is zo leuk op de Wii :thumb: ,  heb je Galaxy al gespeeld? Op de N64 heb ik Mario nog heel vaak gespeeld, de versie met die schilderijen en die sterren dat je moest verzamen per schilderij, vond ik heel leuk toen.
Toch blijf ik grootste fan van FF-series en Kingdomhearts omdat dat met Disney en FF chars is :love3:

Bewerkt door Spanishke, 06 december 2010 - 15:25.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#514 Geplaatst 06 december 2010 - 15:28

Dat kunnen we idd wel doen! :thumb:

Galaxy heb ik nog niet gespeeld, een vriendin heeft hem wel, maar daar kom ik momenteel helaas niet zo veel. Ik ben vooral een groot fan van de mariokart! Idd op de N64, echt zo leuk! Net als de party's! De oude NES en SNES versie vind ik trouwens ook ontzettend leuk, echt nostalgie! Ben er alleen wel ontzettend slecht in :oops: :LOL:

Fable, die ziet er echt zo gaaf uit! Hoor er hele positieve dingen over. Hoewel ik zelf die spellen niet zo heel graag speel, vind ik het wel echt heel gaaf en mooi om naar te kijken! Vooral de filmpjes enzo! :love3:

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#515 Geplaatst 06 december 2010 - 15:29

Ik heb trouwens iemand een PB-tje gestuurd met de vraag ik deze persoon mag interviewen. Even afwachten! :)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#516 Geplaatst 06 december 2010 - 15:37

Vedette zei:

Haha. Toen ik 2,5 jaar geleden op mijn werk vertelde dat ik graag Re speel en uitlegde wat het was, heb ik een grote shock teweeg gebracht. Sommige collega's hebben het er nu nog steeds over: dat ze er niet bij kunnen dat ik (heb/had nogal een zachtaardig en vooral meisjesachtig/vrouwelijke reputatie met mijn nette kleertjes en met mijn poezels en alles) RE speel en hoe groot de shock was toen ze dat hoorde :LOL: :lachen: :lachen: :lachen: :ha :ha :ha

Ik heb het ook ten tijde van de Playstation voor het eerst gespeeld. Nachtenlang zat ik alleen maar te spelen (erg slecht als je net in je eindexamen periode zit :oops: ). Ik heb speciaal de PS2 gekocht voor Code Veronica X en natuurlijk ook de gun survivor delen én dead aim. Nadat bekend werd dat RE4 naar de GC zou komen heb ik die gekocht. En inmiddels heb ik ook de Xbox want ja, deel 5 moest er natuurlijk ook komen! :oops: Heb alle consoles (behalve PS1) ook nog netjes :d Ben zelfs zo erg dat ik hem al ver van te voren in de pre-order zet als er een nieuwe komt :LOL:

Verslaafd dus :LOL:

Vind het in de laatste delen overigens wel minder schrikken dat in de eerste delen. Vooral bij de honden door de ramen in deel 1 en bij de licker in deel 2 ben ik mij echt helemaal rot geschrokken!

Leuk dat jij het ook hebt gespeeld haemoglobine! Op Xbox live kom ik toch wel voornamelijk mannelijke spelers tegen.

:lachen: :lachen: :lachen:
Wel leuk, zo de mensen doen verschieten met zo'n dingen hé! ;)

Ik vond RE heel spannend en leuk!
En idd, vooral die eerste keren dat die honden door de ramen springen maak je ook een sprong in de zetel! :ha
Crash Bandicoot was ook een leuk spel, maar ik kan me helemaal niet meer herinneren op welke console we dat spel hadden! :s
Ik heb het nu ook wel op mijn iPod-Touch staan, maar ondertussen ook al alle trucs en stages ontdekt en uitgespeeld...

Is wel al een hele tijd geleden dat we nog een game-console in huis hadden, doordat we er niet echt de tijd voor hadden op een bepaald moment zijn we er een beetje van afgekomen...
Te gevaarlijk voor de verslaving... :oops:

Vedette zei:

Ik heb trouwens iemand een PB-tje gestuurd met de vraag ik deze persoon mag interviewen. Even afwachten! :)

:thumb: , we lieten ons weer effen off-topic gaan! :oops:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#517 Geplaatst 06 december 2010 - 16:04

Vedette zei:

Dat kunnen we idd wel doen! :thumb:

Galaxy heb ik nog niet gespeeld, een vriendin heeft hem wel, maar daar kom ik momenteel helaas niet zo veel. Ik ben vooral een groot fan van de mariokart! Idd op de N64, echt zo leuk! Net als de party's! De oude NES en SNES versie vind ik trouwens ook ontzettend leuk, echt nostalgie! Ben er alleen wel ontzettend slecht in :oops: :LOL:

Fable, die ziet er echt zo gaaf uit! Hoor er hele positieve dingen over. Hoewel ik zelf die spellen niet zo heel graag speel, vind ik het wel echt heel gaaf en mooi om naar te kijken! Vooral de filmpjes enzo! :love3:

Jaaa Mariokart! Dat kon ik echt dagenlang spelen, wekenlang, maar op een bepaald moment geraakte ik het ook wel beu en ken je het parcours helemaal van buiten. Als je vriendlief dan verslaagt is de pret er snel af (voor hem dan aangezien mannen zo competitief zijn) O:) Dat parcours met de regenboog doe ik heel graag :thumb:

Vond Fable I beter eigenlijk. Je karakter vormt zich echt naar hoe je je gedraagt en je bent wat je eet :lachen: :LOL: , ook kun je je kapsel laten veranderen, tattoo's laten plaatsen, je verloven, trouwen, kindjes maken, ...

haemoglobine zei:

Wel leuk, zo de mensen doen verschieten met zo'n dingen hé! ;)

Ik vond RE heel spannend en leuk!
En idd, vooral die eerste keren dat die honden door de ramen springen maak je ook een sprong in de zetel! :ha
Crash Bandicoot was ook een leuk spel, maar ik kan me helemaal niet meer herinneren op welke console we dat spel hadden! :s
Ik heb het nu ook wel op mijn iPod-Touch staan, maar ondertussen ook al alle trucs en stages ontdekt en uitgespeeld...

Is wel al een hele tijd geleden dat we nog een game-console in huis hadden, doordat we er niet echt de tijd voor hadden op een bepaald moment zijn we er een beetje van afgekomen...
Te gevaarlijk voor de verslaving... :oops:

:thumb: , we lieten ons weer effen off-topic gaan! :oops:

Ik denk dat jij de mensen ook wel hebt laten schrikken als je zegt dat je RE speelt, je ziet er nu ook niet bepaald een gamers-type uit he ;)
En ik sprong niet in de zetel, maar achter de zetel na zo'n hond uit een raam te springen of een licker ofzo :ha

Crash Bandicoot was ook beschikbaar op PS2 dacht ik, niet? Was ook wel leuk inderdaad, ik speelde toen indertijd ook graag Spyro, was zo'n schattig draakje! Ik speelde er enkel en alleen mee eigenlijk omdat ik het zo'n schattig chartje vond, het spel vond ik eigenlijk maar vrij eentonig :lachen: oh en Rayman deed ik ook heel erg graag!

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#518 Geplaatst 06 december 2010 - 17:02

Spanishke zei:

Ik denk dat jij de mensen ook wel hebt laten schrikken als je zegt dat je RE speelt, je ziet er nu ook niet bepaald een gamers-type uit he ;)
En ik sprong niet in de zetel, maar achter de zetel na zo'n hond uit een raam te springen of een licker ofzo :ha

Crash Bandicoot was ook beschikbaar op PS2 dacht ik, niet? Was ook wel leuk inderdaad, ik speelde toen indertijd ook graag Spyro, was zo'n schattig draakje! Ik speelde er enkel en alleen mee eigenlijk omdat ik het zo'n schattig chartje vond, het spel vond ik eigenlijk maar vrij eentonig :lachen: oh en Rayman deed ik ook heel erg graag!

In onze vriendenkring niet, maar moest ik er het op het werk over gehad hebben, waarschijnlijk wel! :ha
Is daar een bepaald "uitzicht" voor vereist, voor gamers? :x
Dan slaag jij ook niet voor het examen hoor! ;) :lachen:

Kan wel een PS2 geweest zijn dat we hadden, het is ondertussen al wel zo'n goeie 10 jaar en meer geleden, ik weet het echt niet meer, met al de modellen die er geweest zijn, wel dat het een PS was, maar voor de rest? :s
Rayman hadden we ook, die was ook wel leuk ter ontspanning na RE, daar droomde ik soms hele nachten over! :lachen:

Ik kon me soms ook wel eens laten gaan op Miniclip Games, maar sinds ik hier terechtkwam, is dat ook heel wat minder! ;)
Van de ene verslaving naar de andere eigenlijk! :oops:

Maar we zijn weeral aan het off-topic gaan geslagen! :oops: :ha

Bewerkt door haemoglobine, 06 december 2010 - 17:06.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#519 Geplaatst 06 december 2010 - 19:21

Ff helemaal off-topic :louche:
Speelt er ook iemand van jullie World of Warcaft?

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#520 Geplaatst 06 december 2010 - 19:47

Dat heb je leuk ingevuld Fallon :duim:
Ze waren denk ik niet zo heel erg extreem de vragen ;)

Enne mijn Baby, ik controleer tassen.
Want ja de naam zegt het al THE GIRL IS MINE :lachen:

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#521 Geplaatst 06 december 2010 - 20:32

haemoglobine zei:

In onze vriendenkring niet, maar moest ik er het op het werk over gehad hebben, waarschijnlijk wel! :ha
Is daar een bepaald "uitzicht" voor vereist, voor gamers? :x
Dan slaag jij ook niet voor het examen hoor! ;) :lachen:

Kan wel een PS2 geweest zijn dat we hadden, het is ondertussen al wel zo'n goeie 10 jaar en meer geleden, ik weet het echt niet meer, met al de modellen die er geweest zijn, wel dat het een PS was, maar voor de rest? :s
Rayman hadden we ook, die was ook wel leuk ter ontspanning na RE, daar droomde ik soms hele nachten over! :lachen:

Ik kon me soms ook wel eens laten gaan op Miniclip Games, maar sinds ik hier terechtkwam, is dat ook heel wat minder! ;)
Van de ene verslaving naar de andere eigenlijk! :oops:

Maar we zijn weeral aan het off-topic gaan geslagen! :oops: :ha

Nee? Ik ben nochtans in het echte leven eigenlijk niet echt opgetut zenne, als ik eens een betere dag heb, maak ik mijn ogen op omdat ik dan zelf vind dat ik er wat frisser en wakkerder uitzie, maar als ik moet gaan werken is dat meestal een out of bedlook en op het werk een uur later is dat nog niet veel beter O:) :lachen: mijn collega's kennen mij niet zoals jij mij hebt gezien op die party zenne ;)

dromen over Rayman na een nacht met RE te spelen? :ha dat is een goei! En droomde je dan dat je handen ook loshingen aan je lijf enz? :LOL:

Ja off-topic, beter een eigen topic openen :a

cheryl zei:

Nee WOW speel ik niet, heb wel even Runescape gespeeld omdat een vriend van mij mij daarin had uitgenodigd, maar verder niets eigenlijk. Ik speelde wel graag Oblivion ook (het begint zo'n beetje allemaal langzaam terug te komen O:) ) ohja en de GTA'kes ook en Zelda natuurlijk ook
Geplaatste afbeelding

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#522 Geplaatst 06 december 2010 - 21:58

Spanishke zei:

dromen over Rayman na een nacht met RE te spelen? :ha dat is een goei! En droomde je dan dat je handen ook loshingen aan je lijf enz? :LOL:

Ik heb hier echt lol :LOL:

WOW speel ik zelf niet. Een vriendinnetje van mij speelt dat wel vrij veel :)

jubikelcats zei:

Dat heb je leuk ingevuld Fallon :duim:
Ze waren denk ik niet zo heel erg extreem de vragen ;)

Enne mijn Baby, ik controleer tassen.
Want ja de naam zegt het al THE GIRL IS MINE :lachen:

Merci! Het waren leuke vragen! En idd gelukkig niet extreme :d
Oei, tassencontrole.... Hmmmz, moet ik maar vast hard gaan nadenken hoe ik die kan omzeilen ;) :p :lachen: :catangel

De nieuwe persoon wil meedoen! Het is: Nancytje! Nu alleen nog even wat vragen erbij bedenken :)

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#523 Geplaatst 06 december 2010 - 22:12

Hierbij de vragen voor Nancytje!

01: Hoe denk je dat je familie jou ziet en waarom denk je dat?

02: Wat is je grootste angst?

03: Als je de mogelijkheid hebt om (een van je) kat(ten) te interviewen, wat zijn de dingen die je dan zou vragen?

04: Welke opleiding heb je gedaan en waarom heb je voor die opleiding gekozen?

05: Wat is het vreemdste wat je ooit hebt gegeten?

06: Wat is je favoriete jaargetijde en waarom?

07: Wat is/zijn je passie(s)?

08: Wat zou je doen als je voor één dag een man was? :lachen: ;)

09: Hoe ziet jouw ideale dag eruit?

10: Als jij iets aan de wereld zou mogen veranderen, wat zou dat dan zijn?

Bewerkt door Vedette, 06 december 2010 - 22:13.
Reden van bewerken: Typefout

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#524 Geplaatst 07 december 2010 - 01:20

Mijn zoon speelt dat en die heeft net vannacht om 24.00 uur de nieuwe uitbreiding wezen kopen, en zit nu te gamen uiteraard..

cheryl zei:

Geplaatste afbeelding

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#525 Geplaatst 07 december 2010 - 12:44

01: Hoe denk je dat je familie jou ziet en waarom denk je dat?
mijn famillie ziet me als iemand die altijd voor hen klaarstaat.ik probeer altijd iedereen te helpen , zelf mensen die ik niet zo graag mag.verder ziet mijn famillie me als iemand die altijd graag lacht.

Waarom ik dat denkt ? hmmmm ..... omdat ze me dat al gezegd hebben .
02: Wat is je grootste angst?
mijn grootste angst . even denken ...........alles wat me dierbaar is verliezen , zoals mijn kat en mijn vriend en mijn moeder.mijn vader geeft helaas geen waarde voor me , omdat hij  er nooit voor me is.
03: Als je de mogelijkheid hebt om (een van je) kat(ten) te interviewen, wat zijn de dingen die je dan zou vragen?
aan wat denken jullie zoal?wat doen jullie zoal graag ? wat vinden jullie van de wereldproblemen.enz....
04: Welke opleiding heb je gedaan en waarom heb je voor die opleiding gekozen?
mijn opleiding is adminastrief medewerkster , maar is een foute keuze geweest .je moet als jongere veel te vroeg kiezen voor je leven.
zou dan ook graag een andere opleiding doen , bv mijn A2 diploma behalen en medisch secretariaat of criminologie studeren
05: Wat is het vreemdste wat je ooit hebt gegeten?
eetbare bloemen . heb dat ooit eens gegeten toen ik een jaar of 12 was in het zuiden van Frankrijk , en toen vindt ik dat zeer raar om te eten.
06: Wat is je favoriete jaargetijde en waarom?
deze vraag is zeer simpel hoor : de lente en waarom? gewoonweg omdat alles dan weer tot leven komt en het gewoonweg prachtig getijde is.mijn minder favoriete is de winter , ik haat de koude en de sneeuw eerlijk gezegd , maar vindt wel de kerstcadeautjes en het lekker eten eraan leuk.
07: Wat is/zijn je passie(s)?
mijn grootste passie is me creatief bezighouden , tekenen , schilderen noem maar op . mijn andere grootste passie is lezen en studeren , kortom kennis opdoen.ik weet graag heel veel en ben van mening dat je nooit genoeg weet.
08: Wat zou je doen als je voor één dag een man was? :lachen: ;)
denk dat de mannen dat niet echt willen weten . maar ik zou er eerlijk gezegd nogal profiteren , bv alles laten doen waar veel pijn bij te komen is.kvindt dat mannen nooit echt moeten lijden om er goed uit te zien enz....
09: Hoe ziet jouw ideale dag eruit?
mijn ideale dag is opstaan met ontbijt op met met allemaal verse producten , zalig warm badje nemen , over de middag eens lekker gaan luchen met alles erop en eraan , en dan in de middag een wellness meepikken of eens lekker gaan shoppen met iemands anders rijkelijke bankkaart(helaas overkomt me dit nooit) en dan de avond doorbrengen in zeer goed gezelschap voor de tevee met een leuke film.
10: Als jij iets aan de wereld zou mogen veranderen, wat zou dat dan zijn?
wereldvrede ,nooit meer mishandeling en misbruik voor zowel dier als mens , iedereen gelijk , geen kloof meer tussen armoede of rijkdom

hoop dat iedereen hier een beetje mee tevreden is. :p :p :p :p