Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 05 november 2010 - 11:54

Cilia zei:

Zou je zelf op die vraag kunnen antwoorden? :x

Ik weet het, het is een moeilijke vraag :catscratchhead . Maar STEL dat het je ooit zou overkomen, laat ons hopen van niet... Maar het is een realistische vraag he. Of als je door een financiële toestand bv nog maar één kat zou kunnen houden, ik zeg maar iets... Dan moet je ook kiezen... :onzeker: Ik heb er zelf al eens over nagedacht. En ik zou Amon houden. Niet omdat ik hem liever zie dan Nona, maar onze band is toch hechter.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#77 Geplaatst 05 november 2010 - 11:58

English Rose zei:

Ik weet het, het is een moeilijke vraag :catscratchhead . Maar STEL dat het je ooit zou overkomen, laat ons hopen van niet... Maar het is een realistische vraag he. Of als je door een financiële toestand bv nog maar één kat zou kunnen houden, ik zeg maar iets... Dan moet je ook kiezen... :onzeker: Ik heb er zelf al eens over nagedacht. En ik zou Amon houden. Niet omdat ik hem liever zie dan Nona, maar onze band is toch hechter.

Ik heb daar ook al eens over nagedacht, maar ik zweer het, ik prop nog liever alle katten in mijn trekrugzak (ook niet bepaald diervriendelijk, maar nood breekt weg :ha ) die onder het bed ligt dan dat ik er eentje achter laat :x

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#78 Geplaatst 05 november 2010 - 12:13

Uiteraard Hanne! ... Brr... Ik mag er niet aan denken :scared: Mss moet ik ook eens een grote rugzak aanschaffen just in case ;)

Geplaatste afbeelding

Poekietoe
Poekietoe
  • 1.616 berichten
  • 2 katten

#79 Geplaatst 05 november 2010 - 12:29

Wat een leuk topic! Zo leren we mekaar wat beter kennen. Op de laatste vraag heb ik het nu nog makkelijk, heb nog maar 1 poes :lachen: :lachen: :lachen:
Maar binnenkort twee...
Groetjes, van Jack :cathiss & Ginger :catcurs

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 05 november 2010 - 13:19

Tof topic om elkaar wat beter te leren kennen :)

lizke
lizke
  • 5.523 berichten
  • 1 katten

#81 Geplaatst 05 november 2010 - 13:21

ja, bij mij is die laatste vraag ook handig, met maar 1 kat ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#82 Geplaatst 05 november 2010 - 13:29

Hmmm dames, valt je niets iets op? Plots komt dit topic zo een paar weken voor de KS-party met kwis :catscratchhead :-k :doh: :roll: . Is dit een studie-item? :louche:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#83 Geplaatst 05 november 2010 - 13:32

:ha

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#84 Geplaatst 05 november 2010 - 13:36

Joloka zei:

Hmmm dames, valt je niets iets op? Plots komt dit topic zo een paar weken voor de KS-party met kwis :catscratchhead :-k :doh: :roll: . Is dit een studie-item? :louche:

Hmmm, nu je het zegt... :louche: :louche: :louche:

De ts zit waarschijnlijk in nood naar vragen, met al dat kitten-knuffelen en taart eten hebben ze waarschijnlijk nog niet veel vragen staan! O:) :louche: :twisted: :p :-k :roll: :lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#85 Geplaatst 05 november 2010 - 13:42

Onze quiz is al af! :p Wat niet belet dat we altijd rond kijken naar nog leukere vragen om mss hier en daar wat vragen te vervangen, dus we blijven hier (maar dan hebben we het over het hele forum) onze ogen open houden hoor :p :LOL:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#86 Geplaatst 05 november 2010 - 13:48

Joloka zei:

:LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.550 berichten
  • 9 katten

#87 Geplaatst 05 november 2010 - 14:52

:ha Nee hoor :p O:)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#88 Geplaatst 05 november 2010 - 14:54

Solotje zei:

:ha Nee hoor :p O:)

En verdedigen dat ze zich doen :ha :ha :ha
Maar ondertussen reageert Katrien (Spanishke) wel niet op haar vragen he :oops: .

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 05 november 2010 - 14:54

Oh jee ik zie het nu inderdaad pas....dan wordt er nog verondersteld dat ik hier ga antwoorden, want anders loopt het spel in het honderd. Ik had hier beter niets gezegd van in het begin al :oops: en die laatste vraag is inderdaad zonder twijfel de moeilijkste.................grrrr, dan vertel ik nog liever 100 blunders :p
Allez ik zal er maar eens aan beginnen zeker :a

Anderzijds kan ik mijn slachtoffer zelf kiezen :twisted:

Bewerkt door Spanishke, 05 november 2010 - 14:55.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#90 Geplaatst 05 november 2010 - 14:56

Spanishke zei:

Oh jee ik zie het nu inderdaad pas....dan wordt er nog verondersteld dat ik hier ga antwoorden, want anders loopt het spel in het honderd. Ik had hier beter niets gezegd van in het begin al :oops: en die laatste vraag is inderdaad zonder twijfel de moeilijkste.................grrrr, dan vertel ik nog liever 100 blunders :p
Allez ik zal er maar eens aan beginnen zeker :a

Heb je geen pm gekregen?
Het is de bedoeling dat de interviewer een pm stuurt naar de geïnterviewde om die van het interview op de hoogte te brengen ;)