Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#766 Geplaatst 02 maart 2011 - 18:05

Spanishke zei:

Hier geeft hij er niet echt om. Hij houdt zich dan bezig met andere dingen, want hij durft niet mee te kijken :lachen:

Bedankt om mij te sparen, heel verstandige keuze gemaakt! :thumb:

Enneuh... Het Laurierblad? Meen je dat nu? Mijn nicht en mijn 2 neven hebben daar gewerkt. Mijn ene neef werkt daar nu nog even, maar hij heeft zijn ontslag gegeven omdat hij de vele uren niet meer ziet zitten. Voor mijn nicht haar trouw hebben we daar gegeten en mijn ouders gaan daar ook vrij vaak. Eerlijk gezegd vind ik het daar nu niet zo super :oops:

't Is niet dat ik daar wekelijks ga eten hoor :ha Maar de keren dat ik daar ben geweest was het altijd dik in orde ;) (tenzij je mij nu gaat vertellen dat er daar vieze dingen in de keuken gebeuren :misselijk: )

Bewerkt door Smitten Kitten, 02 maart 2011 - 18:06.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#767 Geplaatst 03 maart 2011 - 08:36

Ik wil ook wel eens een intervieuw doen :)

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#768 Geplaatst 03 maart 2011 - 21:19

Ik wil het wel nog es doen :lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#769 Geplaatst 12 maart 2011 - 13:45

ik ook eens ! :d
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#770 Geplaatst 12 maart 2011 - 13:47

Halllloooooo Saaaaraaaaah? 't Is aan u :ha

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#771 Geplaatst 12 maart 2011 - 13:52

:ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#772 Geplaatst 12 maart 2011 - 14:10

Smitten Kitten zei:

Halllloooooo Saaaaraaaaah? 't Is aan u :ha

oei oei ik ben dat hier helemaal uit het oog verloren :oops: Ok ik ga er direct werk van maken :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#773 Geplaatst 12 maart 2011 - 14:12

Sarah en Erik zei:

oei oei ik ben dat hier helemaal uit het oog verloren :oops: Ok ik ga er direct werk van maken :)

Dacht het wel ;)
:thumb:

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#774 Geplaatst 12 maart 2011 - 14:14

Ik heb gekozen voor Jessie A&A :)

1) Wat is jou lievelingsras onder de katten, buiten de rassen die je zelf al hebt?
2) Hoe heb jij de namen gekozen van je katjes?
3) wat vind je zo leuk aan katten?
4) heb je altijd katjes gehad?
5) wie is Jessie?
6) wat is je beroep?
7) wat zou je nog willen bereiken in je leven?
8) Heb je kinderen, zo ja hoeveel?
9) Wil je nog katten bij? of andere huisdieren?
10) Wat eet je het allerliefste en waarom?

Bewerkt door Sarah en Erik, 12 maart 2011 - 14:25.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#775 Geplaatst 12 maart 2011 - 14:15

Denk dat niet al je vraagjes erop staan, Sarah. Moeten er 10 zijn ;)

MagaliS
MagaliS
  • 93 berichten
  • 2 katten

#776 Geplaatst 22 april 2011 - 21:36

Vond het ontzettend leuk om alle interviews te lezen. Spijtig dat de keten blijkbaar vast zit! Komaan mensen antwoorden geven :d

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#777 Geplaatst 22 april 2011 - 21:57

Hier is blijkbaar nooit geen antwoord gekomen op de vragen :catscratchhead

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#778 Geplaatst 22 april 2011 - 21:59

is ze ook verwittigd geweest via PB?

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#779 Geplaatst 22 april 2011 - 22:02

Ik dacht van wel hoor! Ik zal het nog eens doen ;)

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#780 Geplaatst 23 april 2011 - 12:33

Thanx om te verwittigen, anders had ik het niet gemerkt, heheheee :LOL: :LOL:  HERE WE GO!

Wat is jou lievelingsras onder de katten, buiten de rassen die je zelf al hebt? mijn lievelingsrassen zijn Brits kort en langhaar en ragdoll :d
2) Hoe heb jij de namen gekozen van je katjes? van op een kattennamen site :d
3) wat vind je zo leuk aan katten? Hun zelfstandigheid, hoog knuffelgehalte, verschillende karaktertjes, en hun uiterlijjk :d
4) heb je altijd katjes gehad? Ja bij mijn ouders vanaf mijn 9 jaar (Ketsie leeft nu nog steeds btw, is 18 jaar!) en bij mijn grootouders eignelijk altijd, woonden op "den buiten" en hadden steeds katjes, maar nooit langer dan 2 jaar ofzo...werden steeds vergiftigd of overreden of kwamen gewoon niet meer opdagen :s
5) wie is Jessie? Jessie is een 27 jarig meisje/vrouw??(vind meisje nog altijd beter klinken haha) die samenwoont met haar vriend in Hamme en hun 3 poezels, ik hou van reizen,shoppen, en paardrijden, ik heb 1 paard in de manege staan, Elias.  
6) wat is je beroep? Ik werk in Doel in een havenbedrijf, als management assistant.
7) wat zou je nog willen bereiken in je leven? nog een paar leuke reizen maken naar de VS, heeft namelijk volledig mijn hart gestolen, verder groeien in het professionele leven, mss ooit een eigen zaak beginnen en  trouwen (ben aan het wachten op een aanzoek hihi...) en 1 kindje krijgen.
8) Heb je kinderen, zo ja hoeveel? Nee nog niet..
9) Wil je nog katten bij? of andere huisdieren? Nee, 3 poezels is genoeg voor ons, andere huisdieren niet direct, een hondje zou er wel nog bijgaan maar dat ziet mijn vriend niet zitten, en aangezien we beiden gaan werken is dat niet echt haalbaar denk ik..
10) Wat eet je het allerliefste en waarom? Ik eet heeeeel veel dingen graag, maar heb een zwak voor de Italiaanse en Thaise keuken, Thais heb ik "leren eten" door de stiefpa van mijn vriend, kookt elke dag Thais (is een Belg btw), heeeeeeeel lekker altijd als we daar gaan eten. :LOL: :LOL: