Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite-interview

• Log in om te reageren
1468 reacties op dit onderwerp
Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#961 Geplaatst 21 november 2012 - 22:19

Evyke had het eerst aan mij gevraagd, maar ik zag dat niet zitten. ;)
Misschien binnenkort eens. :p

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.679 berichten
  • 4 katten

#962 Geplaatst 21 november 2012 - 22:21

Bekijk berichtSolotje, op 21 november 2012 - 22:14, zei:

:z  :z  :z

Sabine had beloofd dat ze er vanavond werk van kon maken.  Ze is waarschijnlijk al nen hele avond aan't typen :p

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#963 Geplaatst 21 november 2012 - 22:23

Bekijk berichtMaylun, op 21 november 2012 - 22:19, zei:

Evyke had het eerst aan mij gevraagd, maar ik zag dat niet zitten. ;)
Misschien binnenkort eens. :p

Ik dacht het al :p

En je hebt geluk dat ik jouw niet had uitgedaagd,  ik had dat niet beleefd op voorhand gevraagd :p

Bekijk berichtEvyke81, op 21 november 2012 - 22:21, zei:

Sabine had beloofd dat ze er vanavond werk van kon maken.  Ze is waarschijnlijk al nen hele avond aan't typen :p

Ah oke dan ben ik benieuwd als het zo veel werk is, dat gaat wat zijn  O:)

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#964 Geplaatst 21 november 2012 - 22:40

Mss met veel fotootjes :d

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#965 Geplaatst 22 november 2012 - 13:58

'k Zal dat tot dit weekend moeten uitstellen vrees ik, het is nog altijd pokkedruk op het werk. En mijn lunchpauze is bijna op dus 'k zou al heeeeeeeeeeel rap moeten typen ;)
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#966 Geplaatst 26 november 2012 - 10:50

Hum hum... ik ben wel nog niet goed wakker maar wel wakker genoeg om te zien dat Sabine de vragen nog niet heeft beantwoord foei :zweep:

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#967 Geplaatst 26 november 2012 - 10:56

Bekijk berichtSolotje, op 26 november 2012 - 10:50, zei:

Hum hum... ik ben wel nog niet goed wakker maar wel wakker genoeg om te zien dat Sabine de vragen nog niet heeft beantwoord foei :zweep:

:lachen: :lachen:  ja we zijn al maandag 11uur bijna :hoi:

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#968 Geplaatst 26 november 2012 - 11:20

Sorry, 'k ging het dit weekend doen maar het is er niet van gekomen en tijdens de lunchpauze zal ook niet lukken want 'k heb vergadering...
Ik doe mijn best voor vanavond, maar kan niets beloven want november is altijd belachelijk druk op het werk met veel overuren...

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#969 Geplaatst 30 november 2012 - 14:53

Blijkbaar heeft Sabine het ontzettend druk dus misschien even een ander slachtoffer uitzoeken en Sabine later aanbod laten komen?

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.679 berichten
  • 4 katten

#970 Geplaatst 30 november 2012 - 15:00

Ze krijgt nog tijd om te reageren en anders zoek ik inderdaad een ander slachtoffer.
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#971 Geplaatst 30 november 2012 - 15:34

Benieuwd naar de antwoorden van Sabine.  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#972 Geplaatst 02 december 2012 - 11:48

Allé, 'k ga er eens aan beginnen zie...

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#973 Geplaatst 02 december 2012 - 13:52

1. Vertel eens over je allereerste poezel
Mijn eigen poezel: Gerritje. Bij mijn pa en stiefmoeder zwierf altijd een mooie lapjeskat. In april '92 in hun garage bevallen en toen ik het nestje met snoezebollekes zag, was ik op slag verliefd op Gerritje, een prachtig lapjeskittenje. Zo mooi dat ze was :love: Toen ze oud genoeg was, heb ik ze mee naar mijn appartement genomen, vooraleer zwerfpoesmama heel de bende zou verplaatsen (mijn zus heeft op dat moment het rostje uit de nest meegenomen). Gerritje was een echt karakterke, zoals zo dikwijls met lapjeskatten. Zo zot als een achterdeur maar tegelijkertijd zo lief :hart: en ze had de mooiste groene ogen die ik ooit gezien had. Ze gaf mij likjes op mijn neus als ik kwam vragen achter een zoentje, en dan boog ze haar mooi koppeke en moest ik daar dan ook een zoentje geven. Maar voor 't zelfde geld begon het puntje van haar staart te zwiepen en als je "madame" dan bleef ambeteren, begon ze te grommen en haalde ze uit. Voor mijn ma en ik, die haar door en door kenden, was ze zo doorzichtig als glas. Omdat ze altijd alleen zat terwijl ik ging werken, heb ik er na 4 maand een tweede kitten bijgezet, mijn Gizmo. In het begin kon ze er niet mee lachen maar na een paar weken lagen ze in elkaars pootjes te slapen, kweeniehoeschattig. Haar lang leven was eten, een echt smoefelgatje. Eind juli 2008 is ze onder mijn bed gaan liggen en kwam er niet meer vanonder. Niet voor te eten, niet voor te drinken, en ze lag daar op haar zij met grote ogen te kijken. De DA nam een foto en toen bleek dat mijn Gerritje haar hart in het vocht lag en haar bloedwaarden wezen uit dat haar leverwaarden enorm slecht waren. Er was duidelijk een tumor bezig en er viel niets meer aan te doen. Op zaterdag 2 augustus heb ik haar laten inslapen, zodat ze niet meer moest afzien.

2. Woon je graag waar je nu woont en waarom (wel of niet)?
Ik woon nu 10 jaar in een rijhuis waar er behoorlijk aan verbouwd is en 'k woon hier toch wel redelijk graag. 'k Ga niet zeggen dat het mijn absoluut droomhuis is, hetgeen ik als droomhuis zie is niet betaalbaar (zie die vraag van Euromillions ;) ). Maar 'k heb een leuk huisje met een klein maar mooi tuintje en de buren vallen ook goed mee. Meer moet dat niet zijn.

3. Wat was je tofste vakantie ooit en waarom?
Dat is een moeilijke. Mijn favoriete manier van reizen is avontuurlijk met een stuk cultuur maar vooral wandelen in de natuur. De afgelopen 20 jaar ben ik naar Kenya en Tanzania, Mexico, de Filipijnen, Roemenië, Vietnam en Canada geweest en dat waren allemaal prachtige reizen. Maar als ik dan zou moeten kiezen, dan zou ik waarschijnlijk Vietnam kiezen. Of Canada. Of Vietnam. Nee Canada. Of toch Vietnam... :onzeker:

4. Ben je blij met je huidige job?
Eigenlijk doe ik mijn job heel graag, het enige probleem is de werkdruk. Vorig jaar was die onder controle, omdat ik dan bijna uitsluitend voor 8 van de West-Europese landen werkte. Maar sinds kort is mijn functie weer veranderd en ga ik 50% voor de West-Europese landen werken (ad hoc aanvragen, rapportagemodellen in elkaar steken, elk kwartaal een grondige analyse van de kantoren zelf) en de andere 50% specifiek voor de BeNeLux maar dan eerder Business Management met grondige analyses over verschillende specifieke zaken, maandelijkse van de kantoren, Budgetten (en daarbij heb ik ook Italië), presentaties in elkaar steken enz... 'k Merk nu al dat de werkdruk terug belachelijk hoog gaat worden...

5. Wat eet je het liefst?
Frieten!!! Dat moet ik toch minstens één keer per week eten. En in het algemeen kan de Aziatische keuken mij het meest bekoren. In Vietnam heb ik simpel maar mega-lekker gegeten.

6. Met welke auto rijd je en is dit je droomwagen?
Een Toyota Starlet (en 'k moest eerlijk gezegd efkes nadenken voor ik het type kon herinneren :lachen:  ). Een auto is voor mij bijzaak, ik ben heel content van mijn vroemtuigske hoewel het gewoon een typisch autootje-voor-de-boodschappen-te-doen is, zonder ook maar enige optie (zelfs geen centrale vergrendeling en de autoruiten moet ik nog met een hendelke bedienen). Ik heb die in oktober 2003 tweedehands gekocht van een ouder koppel waarvan de man ziek geworden was en niet meer met de auto mocht rijden. Er stonden nog geen 18000 km op de teller. Nu zijn we 9 jaar later en er staat nog altijd geen 60.000 km op de teller. Dus 14,5 jaar oud, nog in heel goeie staat en geen overdosis aan tralalaatjes die kapot kunnen gaan, ja, 't is mijn ideale auto. 'k Hoop dat ik er nog vele jaartjes mee kan rijden. En als die ooit kapot gaat, wil ik terug een kleine Toyota basis-model.

7. Welke moderne snufjes heb je in huis?
Ik denk dat dat nog goed meevalt. Een keukenrobot, een broodmachine, een robotstofzuiger, een combi-microgolfoven met 6th sense en waarmee je ook kan stomen en voor mijn ontspanning een Kindle e-reader (daar ben ik wel zot van) en volgend jaar komt er een waarschijnlijk een Home cinema systeem (alles is daarvoor bij de laatste verbouwingen voorzien).

8. Wat zou je als eerste kopen als je euromillions zou winnen?
Ewel dan zou ik direct gaan uitkijken naar een stuk bouwgrond in een groene omgeving, waarop ik dan een mooi groot huis kan zetten met een bijgebouw waarin ik aan kattenopvang zou doen (dutskes opvangen maar ook kattenhotel) en ook een grote serre waarin ik verse groentekes maar vooral kruiden kan kweken en in die serre een wand met een keuken (inclusief eiland) waar ik zelf van alle geneeskrachtige kruidenmiddelkes kan brouwen. 'k Weet alleen niet of dat in België zou zijn, of in Engeland, of in Spanje.

9. Wie is je idool?
Da hebbekik niet.

10. Wat is je beste eigenschap en je slechtste?
Mijn beste: ik zal altijd de mensen proberen te helpen.
Mijn slechtste: de combinatie vermoeidheid, abnormaal veel werk en dan nog iemand die begint te zagen of mij ambeteert: dan word ik de meest snibbige tang van 't land :louche:  

En nu moet ik zelf efkes 10 vragen bedenken voor een slachtoffer die ik nog efkes moet zoeken... Suggesties zijn welkom ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#974 Geplaatst 02 december 2012 - 14:37

Awel jij mag van mij de euromillions winnen! :thumb:
En wauw je hebt echt prachtige reizen gemaakt, stiekem jaloers. ;)

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#975 Geplaatst 02 december 2012 - 14:40

'k Doe mijn best voor euromillions te winnen, maar 't zijn altijd de verkeerde ballekes die vallen ;)