Spring naar inhoud

- - - - -

Philips Air Fryer

• Log in om te reageren
95 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 04 november 2010 - 16:31

Heeft iemand deze al?
Lijkt me echt interessant :) .
Heb een paar goede beoordelingen gelezen.

Philips - Mijn keuken - de helpende hand -

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 04 november 2010 - 16:40

Ik heb een actifry en ben daar heel tevreden over, maar dit ziet er ook wel iets goeds uit.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 04 november 2010 - 16:47

Smitten Kitten zei:

Ik heb een actifry en ben daar heel tevreden over, maar dit ziet er ook wel iets goeds uit.

Bij de actifry heb ik ook vaak gestaan :) .
Deze is goedkoper heb ik gezien en er kan van inhoud 0.5kg meer in.
Maar nu zou ik toch de voor en tegens willen weten want nieuwer wilt niet altijd zeggen beter ;) .

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 04 november 2010 - 16:55

Ik heb er al eens naar staan kijken en het duurt ongeveer 13 minuten voor 1 portie friet. Als je dan met 5 bent, ben je wel lang bezig he.

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 04 november 2010 - 16:59

Joloka zei:

Ik heb er al eens naar staan kijken en het duurt ongeveer 13 minuten voor 1 portie friet. Als je dan met 5 bent, ben je wel lang bezig he.

Dat valt nog mee...
De Actifry doet er meer dan een half uur over daardoor twijfelde ik bij die.
12 min heb ik gehoord voor de Airfryer en er kunnen ook kroketten in.
Dan moet je er 2 kopen hé :) .
Voor ons hier met 2 is dit wel ideaal want ik haat frietvet en die geur. En naar het schijnt smaken ze goed en ze zijn ook nog eens gezonder ;) .

Bewerkt door Fairness, 04 november 2010 - 17:00.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 04 november 2010 - 17:03

Ik denk toch dat je nooit dezelfde smaak zoals in de frietketel zal hebben. En terwijl wij hier aan het eten zijn bakken wij frieten bij en daar kan ik ook idd niet een half uur of 12 minuten op wachten.
Ik bak mijn frietjes altijd buiten in mijn overdekte koer dus geen vervelende geurtjes in huis. ;)
En wat is het verbruik aan electriciteit? :catscratchhead

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 04 november 2010 - 17:17

catherine zei:

Ik denk toch dat je nooit dezelfde smaak zoals in de frietketel zal hebben. En terwijl wij hier aan het eten zijn bakken wij frieten bij en daar kan ik ook idd niet een half uur of 12 minuten op wachten.
Ik bak mijn frietjes altijd buiten in mijn overdekte koer dus geen vervelende geurtjes in huis. ;)
En wat is het verbruik aan electriciteit? :catscratchhead

Ik vind het niet nodig dat frieten naar "vet" smaken (dan kan ik nog altijd naar de frituur). Ik bak ze ook buiten nu hoor maar na 3 maal frieten bakken (zeker bij kroketten) is het vet vies. De frietpot hangt altijd vol vet, ik vind het gewoon een ellende. Wij bakken ook niet elke week frieten maar voor met 2 personen lijkt me dit een heel aangenaam toestel

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 04 november 2010 - 17:17

En is het ook veel makkelijker qua onderhoud? Ik haat vooral het onderhoud aan een fritex :ha
We zijn ook wel op zoek naar iets gezonders :)

Ik kan zulke dingen altijd cadeau doen aan mijn ouders en dan zelf zien of dat ding de moeite waard is :a

Bewerkt door Spanishke, 04 november 2010 - 17:17.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#9 Geplaatst 04 november 2010 - 17:19

Fairness zei:

Ik vind het niet nodig dat frieten naar "vet" smaken (dan kan ik nog altijd naar de frituur). Ik bak ze ook buiten nu hoor maar na 3 maal frieten bakken (zeker bij kroketten) is het vet vies. De frietpot hangt altijd vol vet, ik vind het gewoon een ellende. Wij bakken ook niet elke week frieten maar voor met 2 personen lijkt me dit een heel aangenaam toestel

Voila, zo denk ik er ook over. Ik heb van dat haar dat echt frietvetgeur aantrekt als ik frieten bak. Ik heb nu al 5 jaar geen frietjes meer gebakken, enkel sinds een paar jaar in de actifry. Ik kan echt niet tegen die geur :misselijk:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 04 november 2010 - 17:19

Spanishke zei:

En is het ook veel makkelijker qua onderhoud? Ik haat vooral het onderhoud aan een fritex :ha
We zijn ook wel op zoek naar iets gezonders :)

Ik kan zulke dingen altijd cadeau doen aan mijn ouders en dan zelf zien of dat ding de moeite waard is :a

Kan in de vaatwasser en komt geen eens vet bij kijken voor gewoon de frietjes te bakken :LOL: ;) . Ik haat het onderhoud van een gewone frietketel ook :evil: .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 04 november 2010 - 17:22

Smitten Kitten zei:

Voila, zo denk ik er ook over. Ik heb van dat haar dat echt frietvetgeur aantrekt als ik frieten bak. Ik heb nu al 5 jaar geen frietjes meer gebakken, enkel sinds een paar jaar in de actifry. Ik kan echt niet tegen die geur :misselijk:

Ind het vies gevoel nadat je met je hoofd boven die dampen van een frietketel gehangen hebt :misselijk: dat blijft echt in je haar en kleren hangen en maakt dat ik niet eens kan genieten van mijn eten omdat ik mezelf net een wandelende olieramp voel nadien :ha .

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 04 november 2010 - 17:31

Daarmee dat ik ze buiten bak dan ruikt mijn huis nog mijn haar naar frietvet. Ik zeg niet dat het slecht is heb zelf jaren frietjes in de oven gebakken.
En sorry mijn frietjes zijn lekker droog en smaken zeker niet naar vet. Gebruik ook altijd becel olie. Idd het enige nadeel is het onderhoud van de frietketel, maar dat doet mijn ventje. En een trucje om het vet snel uit te kuisen uit je frietketel: laat een pastille dash waspoeder een beetje weken met warm water in de frietpot en je kan het daarna gemakkelijk verwijderen. :duim:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 04 november 2010 - 18:45

catherine zei:

Daarmee dat ik ze buiten bak dan ruikt mijn huis nog mijn haar naar frietvet. Ik zeg niet dat het slecht is heb zelf jaren frietjes in de oven gebakken.
En sorry mijn frietjes zijn lekker droog en smaken zeker niet naar vet. Gebruik ook altijd becel olie. Idd het enige nadeel is het onderhoud van de frietketel, maar dat doet mijn ventje. En een trucje om het vet snel uit te kuisen uit je frietketel: laat een pastille dash waspoeder een beetje weken met warm water in de frietpot en je kan het daarna gemakkelijk verwijderen. :duim:

Oesje, smaken je frietjes dan niet naar Dash???
Ze zullen wél goed wit zijn, :lachen: :lachen:

Wanneer ik voor héél het gezin frieten moet bakken, dan ben ik natuurlijk veel sneller klaar met een gewone fritex; mijn zoon zou trouwens geen andere frieten willen!! Ons gezin bestaat in het weekend nu ook meestal uit 6 ipv 4, want de vriend/vriendin komt mee smullen ;)

Ik vind dit wel een interessant toestel! Zeker wanneer je maar voor 1 of 2 personen moet bakken! ZAowel ik als mijn man moeten een beetje op onze kalorietjes letten, en dan zou dit toestel wel eens interessant kunnen zijn!!  

Iemand een idee over de prijs??

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 04 november 2010 - 18:49

Lut zei:

Oesje, smaken je frietjes dan niet naar Dash???
Ze zullen wél goed wit zijn, :lachen: :lachen:

Wanneer ik voor héél het gezin frieten moet bakken, dan ben ik natuurlijk veel sneller klaar met een gewone fritex; mijn zoon zou trouwens geen andere frieten willen!! Ons gezin bestaat in het weekend nu ook meestal uit 6 ipv 4, want de vriend/vriendin komt mee smullen ;)

Ik vind dit wel een interessant toestel! Zeker wanneer je maar voor 1 of 2 personen moet bakken! ZAowel ik als mijn man moeten een beetje op onze kalorietjes letten, en dan zou dit toestel wel eens interessant kunnen zijn!!  

Iemand een idee over de prijs??

Momenteel komt deze op 199eur miss dat deze tegen de feestdagen nog zakt O:) . Momenteel in de kleuren wit en zwart te verkrijgen. Inhoud 2l.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 04 november 2010 - 20:51

Fairness zei:

Momenteel komt deze op 199eur miss dat deze tegen de feestdagen nog zakt O:) . Momenteel in de kleuren wit en zwart te verkrijgen. Inhoud 2l.

Is wel veel geld he (sorry dat ik negatief ben over dit toestel :oops: ).
Wij eten niet zoveel frietjes. En als we er echt zin in hebben, gaan we naar het frietkot. Gewone frietjes worden afwisselend in de oven en in de frietketel klaar gemaakt.

Geplaatste afbeelding