Spring naar inhoud

- - - - -

Philips Air Fryer

• Log in om te reageren
95 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 04 november 2010 - 20:55

Toevallig heb ik daarstraks in de Makro van die frietjes geproefd. Ik vond ze eigenlijk wel lekker, maar idd, 12 min wachten op de volgende portie is best lang. Mssn dat het voor 2 personen nog wel te doen is.  
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 04 november 2010 - 20:57

Joloka zei:

Is wel veel geld he (sorry dat ik negatief ben over dit toestel :oops: ).
Wij eten niet zoveel frietjes. En als we er echt zin in hebben, gaan we naar het frietkot. Gewone frietjes worden afwisselend in de oven en in de frietketel klaar gemaakt.

In jou geval zou ik hem ook niet overwegen hoor ;) .
Voor ons 2 komt zoiets wel handig van pas. Ik ben miss wel bezig voor een kindje maar dan nog duurt dat een tijd voor die mee frietjes zal eten :) .
We eten ook maar om de 3 weken eens friet thuis maar dan nog haat ik de vettige frietpot. Dus zoiets is hier wel de oplossing. Met 2 personen is deze volgens mij ideaal.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 04 november 2010 - 20:58

Wij eten zelden frietjes. Meestal patatjes, pasta of rijst. De friteuse wordt meestal door Steven gebruikt voor vleeskroketten enz (die hij dan voor tv op eet :ha )

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#19 Geplaatst 04 november 2010 - 21:04

geef mij maar gewone frietjes :LOL:
ik ben namelijk verzot op de geur :oops: en werk dan ook in een.... jaja... frituur :ha
En het is een fabeltje dat als je altijd in de frietgeur staat, dat je dan op den duur geen frietjes meer eet :d Ik eet nog steeds frietjes en zelfs nog liever dan vroeger :)

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 04 november 2010 - 21:17

Mensen ik ga liever naar de mcdonalds!!!
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 04 november 2010 - 22:56

199 euro?? Dat is me wat te duur hoor!! Ik wacht wel tot de prijs afslaat :censored:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 07 november 2010 - 20:29

Lut zei:

199 euro?? Dat is me wat te duur hoor!! Ik wacht wel tot de prijs afslaat :censored:

Zou de prijs dalen tegen het eindejaar? Ik zou hem toch graag kopen hoor :oops: .
Langs de andere kant frituurvet is ook kostelijk op den duur en slecht voor het milieu.

Bewerkt door Fairness, 07 november 2010 - 20:30.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 08 november 2010 - 11:13

Fairness zei:

Zou de prijs dalen tegen het eindejaar? Ik zou hem toch graag kopen hoor :oops: .
Langs de andere kant frituurvet is ook kostelijk op den duur en slecht voor het milieu.

Zo denk ik er ook over, ben mijn ventje ook aan het overtuigen. Ik vroeg gisteren nog wat ik moest doen met de fritex en hij zei "buitensmijten :evil: " (hij had hem juist na heel veel werk terug proper gekregen) dus was het het ideale moment om over die Air Fryer te beginnen :lachen:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 08 november 2010 - 12:22

Waarom geen ovenfrietjes gebruiken?
Ook geen last van vettige potten en je hoeft er geen extra apparaat voor in huis te halen...

Ze zijn wat droger dan gefrituurde frietjes, maar ook minder vet.
Ik vind ze wel lekker!

Bewerkt door Alicia, 08 november 2010 - 12:23.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 08 november 2010 - 12:25

Alicia zei:

Waarom geen ovenfrietjes gebruiken?
Ook geen last van vettige potten en je hoeft er geen extra apparaat voor in huis te halen...

Ze zijn wat droger dan gefrituurde frietjes, maar ook minder vet.
Ik vind ze wel lekker!

Eikes nee, die missen echt alle smaak :scared:

Guest_raaslastso_*
Guest_raaslastso_*

#26 Geplaatst 08 november 2010 - 12:32

Eerlijk gezegd, als er een alternatief is voor lekkere frietjes te kunnen bakken zonder die geur en afwas dan ook graag. Ik geef ook toe dat hier weinig frieten of kroketten nog gebakken worden. Het is telkens zo'n gedoe. Na het bakken doe ik de ramen open want die vette dampen vind ik ongelooflijk vies. En je krijgt die friteuse nooit echt volledig proper. Er blijft altijd toch ergens wat van die viezigheid kleven. Bah.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 08 november 2010 - 18:39

Lut zei:

Eikes nee, die missen echt alle smaak :scared:

je hebt verschillende merken hoor.

Geplaatste afbeelding

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 08 november 2010 - 22:22

zal ik zeggen wat er gebeurd als je zo'n nepding koopt?

Je koopt het, 200 euries kwijt. Je kids worden shagrijnig, ze willen echte friet. maar mamma lief denkt dan: m'n kids worden niet dik als ze goede vetarm (je gebruik nog steeds 1 theelepel olie) frietjes eten. WTF... dat ding kost stroom als een vermogen, niet goed voor het milieu, en het apparaat is ook fkin duur...

Weetje, je kids gaan zeuren dat ie frietjes niet lekker zijn. Jij krijgt hoofdpijn en uiteindelijk uit frustratie, toch maar... weer friet maken met ie dure pan, tja we moeten wel gebruik van maken he want het ding is duur (en je man zeurt dan ook dat ie liever naar de mcdonalds wilt voor een vette big mac), toch duizend maal gezelliger, even naar de snackbar en met familie eten. Kids blij, jij blij, manlief blij.

KORTOM: AIRFRYER = TROEP NESPRESSO = TROEP CUP A SOUP = TROEP EN SENSEO = TROEP

gewone frietpan van princess 30 euro = ok

gewone koffiezet apparaat van 15 euro = ok, wil je echt goede koffie? koop een domobar vibiemme van 1000 euro, maar dan heb je wel goede koffie for life.

Gewoon oudewets soep maken, bruine bonen, rijst boullion blokje, gehakt, soepgroente vet grote maaltijd.

Maar nee hoor, mensen willen allemaal diknekkerig zijn en laten zien wat ze besteden hebben.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 08 november 2010 - 22:40

Zwerver zei:

zal ik zeggen wat er gebeurd als je zo'n nepding koopt?

Je koopt het, 200 euries kwijt. Je kids worden shagrijnig, ze willen echte friet. maar mamma lief denkt dan: m'n kids worden niet dik als ze goede vetarm (je gebruik nog steeds 1 theelepel olie) frietjes eten. WTF... dat ding kost stroom als een vermogen, niet goed voor het milieu, en het apparaat is ook fkin duur...

Weetje, je kids gaan zeuren dat ie frietjes niet lekker zijn. Jij krijgt hoofdpijn en uiteindelijk uit frustratie, toch maar... weer friet maken met ie dure pan, tja we moeten wel gebruik van maken he want het ding is duur (en je man zeurt dan ook dat ie liever naar de mcdonalds wilt voor een vette big mac), toch duizend maal gezelliger, even naar de snackbar en met familie eten. Kids blij, jij blij, manlief blij.

KORTOM: AIRFRYER = TROEP NESPRESSO = TROEP CUP A SOUP = TROEP EN SENSEO = TROEP

gewone frietpan van princess 30 euro = ok

gewone koffiezet apparaat van 15 euro = ok, wil je echt goede koffie? koop een domobar vibiemme van 1000 euro, maar dan heb je wel goede koffie for life.

Gewoon oudewets soep maken, bruine bonen, rijst boullion blokje, gehakt, soepgroente vet grote maaltijd.

Maar nee hoor, mensen willen allemaal diknekkerig zijn en laten zien wat ze besteden hebben.

En hoe verloopt dit dan zonder kinderen? O:)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 08 november 2010 - 22:50

Spanishke zei:

En hoe verloopt dit dan zonder kinderen? O:)

Dan heb je manlief die zeurt om naar de mcdonalds te gaan.

Zwerver zei:

En hoe verloopt dit dan zonder een man? O:)

Dan sla ik die pan helemaal aan gort.