Spring naar inhoud

- - - - -

Philips Air Fryer

• Log in om te reageren
95 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 08 november 2010 - 22:52

Zwerver zei:

Maar nee hoor, mensen willen allemaal diknekkerig zijn en laten zien wat ze besteden hebben.

Sorry maar wat een opmerking :onzeker: !

Spanishke zei:

En hoe verloopt dit dan zonder kinderen? O:)

:lachen:

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 08 november 2010 - 22:59

Zo loopt het af zonder kinderen:

Je krijgt het cadeau van je man. Want...! Hij vind je te dik en wilt dat je afvalt!

:p :x

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 08 november 2010 - 23:00

Zwerver zei:

Zo loopt het af zonder kinderen:

Je krijgt het cadeau van je man. Want...! Hij vind je te dik en wilt dat je afvalt!

:p :x

Mijn vriend wil het zelf ook, hij eet zelf ook niet zo graag van die vettige fritten. En hij zou het dan wel subtieler aanpakken, hij zou mij dan meteen een jaarabonnement cadeau doen voor de fitness, tenminste dat heeft hij bij zijn ex gedaan :lachen:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 08 november 2010 - 23:02

Spanishke zei:

Mijn vriend wil het zelf ook, hij eet zelf ook niet zo graag van die vettige fritten. En hij zou het dan wel subtieler aanpakken, hij zou mij dan meteen een jaarabonnement cadeau doen voor de fitness, tenminste dat heeft hij bij zijn ex gedaan :lachen:

Omg meen je dat?? Amaai gezellig cadeau!!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 08 november 2010 - 23:06

Fairness zei:

Omg meen je dat?? Amaai gezellig cadeau!!

Ja, maar die liet haar echt volledig gaan dat het niet schoon nimeer was en overal vond hij snoeppapiertjes in het geniep...
Uiteindelijk heeft ze in het begin veel gebruik gemaakt van dat abonnement, maar nadien vele minder. Ik zou er wel blij mee geweest zijn, een jaarabonnement is toch wel een heel mooi cadeau vind ik als je het zelf wil tenminste :oops:
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 08 november 2010 - 23:09

Spanishke zei:

Ja, maar die liet haar echt volledig gaan dat het niet schoon nimeer was en overal vond hij snoeppapiertjes in het geniep...
Uiteindelijk heeft ze in het begin veel gebruik gemaakt van dat abonnement, maar nadien vele minder. Ik zou er wel blij mee geweest zijn, een jaarabonnement is toch wel een heel mooi cadeau vind ik als je het zelf wil tenminste :oops:

Ind als je het zelf wilt ;) . Ze wou het dan toch veronderstel ik?
Nu ik vind zo'n gezonde frieten echt super. Niet alleen omdat ze gezond zijn maar ook het gemak en makkelijk in onderhoud. En wanneer ik zin heb in vettige friet dan ga ik wel naar de frituur ;) .

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#37 Geplaatst 08 november 2010 - 23:15

Echt fairness stop met zo te pronken met je koopkracht!

:ha :ha :ha :ha

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 08 november 2010 - 23:19

Maar echt waar en even serieus...

Ik verkoop die dingen, het is echt troep.

De smaak is echt vies, het smaakt net als oven frietjes, maar dan met een vieze nasmaak alsof het verbrand is. Flink veel mayonaise of ketchup verander de smaak, maar toch!

Ik heb zo'n ding ook thuis en heb het uiteindelijk aan m'n ouders gegeven. Ik heb een broertje van 10, zusje van 16 en broertje van 20 die nog thuis wonen. Het is ideaal voor mensen die een chronish ziekte hebben en die vetarm moeten eten. Maar geloof me, er komen heel veel kinderen zoals nichtjes en neefjes en die vinden het allemaal SMERIG.

Maar we zijn te verwend met Indonesisch eten, voor echte patat gaan we naar de frietboer.
Geplaatste afbeelding

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 08 november 2010 - 23:19

Lut zei:

Eikes nee, die missen echt alle smaak :scared:

Ja, maar weet je hoe dat komt?
Vet = een smaakversterker.
Daarom vinden we alles wat vettig is zo lekker.

En wat minder vet is, is minder lekker.
Maar dat geldt even zo goed voor actify-frietjes als voor ovenfrietjes...

Alleen heb je voor het laatste geen apart toestel nodig :x

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 08 november 2010 - 23:20

Smitten Kitten zei:

Echt fairness stop met zo te pronken met je koopkracht!

:ha :ha :ha :ha

Hoe bedoel je :twisted: ?
Klink ik niet overtuigend genoeg :lachen: .
Ik twijfel nog een beetje eigenlijk nu ik gehoord heb dat hij enkel bestemd is voor dikke nekken :trance: . Hanne heb jij dan een dikke nek :p ?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 08 november 2010 - 23:23

Zwerver zei:

Maar echt waar en even serieus...

Ik verkoop die dingen, het is echt troep.

De smaak is echt vies, het smaakt net als oven frietjes, maar dan met een vieze nasmaak alsof het verbrand is. Flink veel mayonaise of ketchup verander de smaak, maar toch!

Ik heb zo'n ding ook thuis en heb het uiteindelijk aan m'n ouders gegeven. Ik heb een broertje van 10, zusje van 16 en broertje van 20 die nog thuis wonen. Het is ideaal voor mensen die een chronish ziekte hebben en die vetarm moeten eten. Maar geloof me, er komen heel veel kinderen zoals nichtjes en neefjes en die vinden het allemaal SMERIG.

Maar we zijn te verwend met Indonesisch eten, voor echte patat gaan we naar de frietboer.

Smaken kunnen verschillen en ik hoor niets dan goeds erover ;) .

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 08 november 2010 - 23:29

Fairness zei:

Hoe bedoel je :twisted: ?
Klink ik niet overtuigend genoeg :lachen: .
Ik twijfel nog een beetje eigenlijk nu ik gehoord heb dat hij enkel bestemd is voor dikke nekken :trance: . Hanne heb jij dan een dikke nek :p ?

Waarom denk je dat ze hier gereageerd heeft? :twisted:

En ja zijn ex wou dat abonnement wel min of meer, maar hij heeft haar wel een klein beetje in die richting geduwd O:)
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 08 november 2010 - 23:58

Spanishke zei:

Waarom denk je dat ze hier gereageerd heeft? :twisted:

En ja zijn ex wou dat abonnement wel min of meer, maar hij heeft haar wel een klein beetje in die richting geduwd O:)

Ach zo :) .
't ja zeg, miss zijn we van een andere generatie en staan we open voor nieuwigheden ;) .

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 09 november 2010 - 16:09

Ik maak mijn frieten al zeker 8 jaar in de oven en eigenlijk vind ik die lekkerder dan frieten die in frietvet gebakken zijn :oops: . Oké, het is even aanpassen in het begin, maar ook mijn man heeft ze liever uit de oven.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 09 november 2010 - 18:41

Getest en goedgekeurd :) !!!! :LOL: Er geraakt veel meer in dan ik dacht en verse gesneden frietjes duren 18min (bij een gewone frietpot bakte ik deze altijd eerst voor waardoor dit toch ook zeker zoveel tijd in beslag, en zowiso meer werk!!) . Ik deed nu de vers gesneden en ze waren prima zo!! Je moet op de vers gesneden wel een half soeplepeltje olie doen, op de diepgevroren niet (die zijn reeds voorgebakken in frietvet). De tijd dat ik mijn rommel opgeruimd had van de frieten te snijden en mijn steak gebakken had waren ze klaar ;) . De diepgevroren test ik volgende keer die moeten maar 12min (hangt van het formaat af er is een handige kaart bij met de tijden).
Ik ben er super tevreden van en geen geurtje in huis, want ik heb een open keuken en binnen frieten bakken was voordien gewoon uitgesloten want toen rook gans de living naar frituur.
Aanrader dus :LOL: !!!! Btw het mandje is niet kleiner dan dat van mijne huidige frietpot!