Spring naar inhoud

- - - - -

Philips Air Fryer

• Log in om te reageren
95 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 09 november 2010 - 19:08

Fairness zei:

Getest en goedgekeurd :) !!!! :LOL: Er geraakt veel meer in dan ik dacht en verse gesneden frietjes duren 18min (bij een gewone frietpot bakte ik deze altijd eerst voor waardoor dit toch ook zeker zoveel tijd in beslag, en zowiso meer werk!!) . Ik deed nu de vers gesneden en ze waren prima zo!! Je moet op de vers gesneden wel een half soeplepeltje olie doen, op de diepgevroren niet (die zijn reeds voorgebakken in frietvet). De tijd dat ik mijn rommel opgeruimd had van de frieten te snijden en mijn steak gebakken had waren ze klaar ;) . De diepgevroren test ik volgende keer die moeten maar 12min (hangt van het formaat af er is een handige kaart bij met de tijden).
Ik ben er super tevreden van en geen geurtje in huis, want ik heb een open keuken en binnen frieten bakken was voordien gewoon uitgesloten want toen rook gans de living naar frituur.
Aanrader dus :LOL: !!!! Btw het mandje is niet kleiner dan dat van mijne huidige frietpot!

:thumb: :thumb: :thumb:

Welk toestel heb je nu gekocht?

En hoeveel frietjes (gewicht) krijg je er voor 1 bakbeurt in?

Ik haar ook die frietgeur die blijft hangen zelfs met de dampkap, en dan die pot uitkuisen! :misselijk:

Heb ook al ondervonden dat je die gemakkelijker proper krijgt met kokend water en een vaatwastablet te laten weken, maar toch, vies...

Bewerkt door haemoglobine, 09 november 2010 - 21:08.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 09 november 2010 - 19:13

haemoglobine zei:

:thumb: :thumb: :thumb:

Welk toestel heb je nu gekocht?

En hoeveel frietjes (gewicht) krijg je er voor 1 bakbeurt in?

Ik haar ook die frietgeur die blijft hangen zelfs met de dampkap, en dan die pot uitkuisen! :misselijk:

Heb ook al ondervonden dat je die gemakkelijker proper krijgt met kokend water en een vaatwastablet te laten weken, maar toch, vies...

De nieuwe Philips Air Fryer, die is om één of andere reden goedkoper dan de Actifry en is ook groter. 2l kan erin. Het bakje mag tot volledig tot boven gevuld worden. Je kan met 2 personen goed eten van één bak beurt zeg maar. Ind ik vind dat uit kuisen van de friet pot de ergste huishoudklus die er bestaat :misselijk: .

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#48 Geplaatst 09 november 2010 - 19:14

Fairness zei:

Getest en goedgekeurd :) !!!! :LOL: Er geraakt veel meer in dan ik dacht en verse gesneden frietjes duren 18min (bij een gewone frietpot bakte ik deze altijd eerst voor waardoor dit toch ook zeker zoveel tijd in beslag, en zowiso meer werk!!) . Ik deed nu de vers gesneden en ze waren prima zo!! Je moet op de vers gesneden wel een half soeplepeltje olie doen, op de diepgevroren niet (die zijn reeds voorgebakken in frietvet). De tijd dat ik mijn rommel opgeruimd had van de frieten te snijden en mijn steak gebakken had waren ze klaar ;) . De diepgevroren test ik volgende keer die moeten maar 12min (hangt van het formaat af er is een handige kaart bij met de tijden).
Ik ben er super tevreden van en geen geurtje in huis, want ik heb een open keuken en binnen frieten bakken was voordien gewoon uitgesloten want toen rook gans de living naar frituur.
Aanrader dus :LOL: !!!! Btw het mandje is niet kleiner dan dat van mijne huidige frietpot!

Fairness, mag ik een frietje eten als ik foto's bij jou kom maken? :ha Ik ben nu wel benieuwd :ha

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 09 november 2010 - 19:16

Smitten Kitten zei:

Fairness, mag ik een frietje eten als ik foto's bij jou kom maken? :ha Ik ben nu wel benieuwd :ha

Ja gij moogt dat hoor :lachen: !! Maar jij hebt toch de Actifry? Zou dat niet net hetzelfde smaken?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#50 Geplaatst 09 november 2010 - 19:17

Fairness zei:

Ja gij moogt dat hoor :lachen: !! Maar jij hebt toch de Actifry? Zou dat niet net hetzelfde smaken?

Awel ik zou dat eens willen vergelijken ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 09 november 2010 - 19:19

Smitten Kitten zei:

Awel ik zou dat eens willen vergelijken ;)

Moet ik nog frieten gaan snijden ook op zo een drukke zware dag :ha . Nee ik wil dat gerust doen voor u hoor ;) ma dan wel gauw één patatje hé :ha :oops: .

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#52 Geplaatst 09 november 2010 - 19:20

Omdat je hier toch zo lekker aan het stoefen bent, mag je die meebrengen naar de KS-party zodat we allemaal eens kunnen proeven :p .

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 09 november 2010 - 19:21

Joloka zei:

Omdat je hier toch zo lekker aan het stoefen bent, mag je die meebrengen naar de KS-party zodat we allemaal eens kunnen proeven :p .

:trance: [-(

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#54 Geplaatst 09 november 2010 - 19:22

Fairness zei:

:trance: [-(

Toetewel :p :p :p

Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#55 Geplaatst 09 november 2010 - 19:24

Voor een gezin met 2 kinderen is dat echt wel te klein volgens mij hoor dat mandje. Kan je er 1kg frieten mee bakken?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 09 november 2010 - 19:24

Joloka zei:

Toetewel :p :p :p

Ik wil wel genieten op de ks party hé :p . Ik ga daar geen frieten staan bakken :ha .

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#57 Geplaatst 09 november 2010 - 19:25

Fairness zei:

Ik wil wel genieten op de ks party hé :p . Ik ga daar geen frieten staan bakken :ha .

jij mag genieten en iedereen gaat bij jou komen :ha

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 09 november 2010 - 19:27

Heidiken zei:

Voor een gezin met 2 kinderen is dat echt wel te klein volgens mij hoor dat mandje. Kan je er 1kg frieten mee bakken?

Nee ik denk dat je 1 toestel per 2 personen moet hebben.
Een klein kindje met 2 volwassenen zou nog gaan maar maar als je met meer bent zit je met 12min dat je moet wachten.
In kilo weet ik het niet. Ik heb het boekje nog niet gelezen eigenlijk, juist de dingen die ik even moest weten ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 09 november 2010 - 19:28

Joloka zei:

jij mag genieten en iedereen gaat bij jou komen :ha

Puh :neen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten