Spring naar inhoud

- - - - -

Philips Air Fryer

• Log in om te reageren
95 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#91 Geplaatst 03 maart 2011 - 17:31

Iek... dat is inderdaad om boos van te worden... Ik heb er vorige week bij een vriendin overigens gegeten en ze waren bovendien allesbehalve lekker!

De enige reden waarom ik zo'n Airfryer zou overwegen is omdat het zogezegd gezonder zou zijn. Maar geef mij dan maar liever een beetje vet en geen kanker hoor :trance:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#92 Geplaatst 03 maart 2011 - 17:37

Ik eet 1 maal per week frieten en nu ook geen kilo, dus voor dat beetje vet ga ik het hem niet doen. trouwens uit onderzoek is gebleken dat de frietkot friet belange niet meer zo ongezond is als vroeger.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 03 maart 2011 - 17:39

Lilia2055 zei:

Ik eet 1 maal per week frieten en nu ook geen kilo, dus voor dat beetje vet ga ik het hem niet doen. trouwens uit onderzoek is gebleken dat de frietkot friet belange niet meer zo ongezond is als vroeger.

Hier ook 1x per week frietjes, als we er al komen tenminste. In sommige frituren kun je inderdaad al veel gezondere frietjes bekomen. Frituur nu bij ons in de buurt hangt er nu ook omhoog dat ze met veel minder bewaarmiddelen enz zijn.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#94 Geplaatst 03 maart 2011 - 17:48

er zijn al veel frituren die met andere olie werken en met een ander soort frituur en hun vet sneller vervangen enz zodat de kwaliteit er toch enorm op vooruit is gegaan.
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 03 maart 2011 - 17:59

Smitten Kitten zei:

Iek... dat is inderdaad om boos van te worden... Ik heb er vorige week bij een vriendin overigens gegeten en ze waren bovendien allesbehalve lekker!

De enige reden waarom ik zo'n Airfryer zou overwegen is omdat het zogezegd gezonder zou zijn. Maar geef mij dan maar liever een beetje vet en geen kanker hoor :trance:

Ik dacht toch dat jij de Actifry had? Smaken van beide (Actifry/Airfryer) zijn hetzelfde want heb deze bij mijn vriendin onlangs geproefd.

Al die zever van kankerverwekkende zaken of niet dat vind ik de dikste zever. Ik denk dat alles wel risico geeft. Dan mag je niet mee bellen met een gsm dan dit dan dat :trance: . Goh zeg dan mag je niet meer bewegen ook niet hoor.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#96 Geplaatst 28 maart 2011 - 11:01

Ik heb dit weekend frietjes mogen proeven van deze Philips Air Fryer en ik moet zeggen dat we allebei fan zijn :thumb:
Veel zal ook afhangen van welke frietjes je gebruikt en hoe je met het toestel werkt. De frietjes die ik en Simon hebben mogen proeven, waren alvast erg lekker. Misschien ietsje droger dan andere, maar ze smaken zeker en vast niet naar karton. Ze zijn zelfs zeker beter dan sommige frietjes van frituren.

Die zever van die kankerverwekkende stoffen zou ter sprake gekomen zijn bij mensen die hun frieten zwart laten aanbranden. Ja sorry, maar dan is het wel de normaalste zaak van de wereld dat ze ongezond en kankerverwekkend zouden zijn :ha

Wij gaan er zowiezo eentje aanschaffen, maar eventjes sparen nu :oops:

Bewerkt door Spanishke, 28 maart 2011 - 11:02.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: