Kan een kat geesten zien?
#62 Geplaatst 30 oktober 2011 - 21:30
Anousje zei:

Komt mij meer over als de predikant.
#63 Geplaatst 30 oktober 2011 - 21:48
Jessie_A&A zei:
Azarro momenteel al voor de 2e keer deze week superbang overal aant rondzien, we gaan dan me hem eens de keuken en de living rond, maar dus ni knn geruststellen eh

Is hier de laatste tijd ook al een paar keer voorgevallen, heel vreemd. Vandaag zelfs nog stopte chanel plots met eten en begon ze nerveus en bang rond te lopen, staart half dik.

Of plots staren met een bange blik, minutenlang naar éénzelfde punt, waar dan echt niets te zien valt

#64 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:00
Sihirci zei:

#65 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:05
Sihirci zei:
Upje wanneer halloween dichtbij komt

Ik heb hier nog nooit iets vreemds gemerkt aan Zazou

Mss is ons huis 'geestvrij'?

Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=
#66 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:06
Cilia zei:

Ik heb hier nog nooit iets vreemds gemerkt aan Zazou

Mss is ons huis 'geestvrij'?
Zou zomaar kunnen (hoewel

#67 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:14

Vandaag is morgen gisteren.
#68 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:15
Tinne zei:
Wauw wat een wijs antwoord

#70 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:28
Tinne zei:

Oh maar leeftijd zegt niets over wijsheid, sommigen kindjes worden al wijs geboren

#74 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:44

Soms staren ze hier ook wel eens naar een bepaald punt, maar altijd zie ik dan een piepklein vliegje of iets anders, wat hun gedrag kan verklaren. Dikke staarten heb ik hen hier nog niet zien opzetten. Het zullen hier dan allemaal geesten zijn die heel goedaardig zijn.

Ik geloof wel in een andere dimensie, ik kan meerdere verhalen vertellen die ik echt heb meegemaakt en nooit een verklaring voor heb gevonden.
#75 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:51
Maylun zei:

Soms staren ze hier ook wel eens naar een bepaald punt, maar altijd zie ik dan een piepklein vliegje of iets anders, wat hun gedrag kan verklaren. Dikke staarten heb ik hen hier nog niet zien opzetten. Het zullen hier dan allemaal geesten zijn die heel goedaardig zijn.

Ik geloof wel in een andere dimensie, ik kan meerdere verhalen vertellen die ik echt heb meegemaakt en nooit een verklaring voor heb gevonden.
vertel!! zo'n verhalen lees ik wel es graag