Spring naar inhoud

- - - - -

Bemoeienis van partner.

• Log in om te reageren
126 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#106 Geplaatst 07 januari 2011 - 11:53

MarieDufoor zei:

OH MY GOD!!! dat is frappant! :o
je zou bijna denken dat we dezelfde vent hebben!!!!!!!!
:knuppel:

Als ik het zo zie wel hé! :ha
Maar ik weet zeker dat het dezelfde niet is, de mijne zit hier al meer dan 1 jaar thuis, is dus onmogelijk! ;) :lachen:
En hij is ook franstalig! :ha
Moest hij nog werken, chauffeur die zeker 16u / dag weg was, dan zou ik nog kunnen twijfelen! :louche:

MarieDufoor zei:

"Hij moest thuis niks doen en kon nog geen wasmachine opzetten!!
Danku schoonmama! O:) "
Jep, idem hieeeer!!! Zelfs geen vaatwasmachine! nu zit ik er wel mee hé...

Als ik het goed begrijp heb jij die slordigheid en luiheid daaruit gekregen???
een rooster en schema heb ik al allemaal gedaan (we hebben wel nog geen kindjes) en dan moest ik nog keihard zagen om dingen gedaan te krijgen, momenteel doet hij de vuilzakken (want ik struikel idd ook met die zware zakken in ons app.gebouw) in het begin moest ik dat ook veel vragen en helpen onthouden maar nu doet hij het toch al automatisch... (jaja er is nog hoop :x )
en de kattenbak legen, en als ik het 100 keer vraag zou hij stofzuigen ook, maar daar blijft het ook bij ;)
Moest hij al eens beginnen met orde hebben dan moet ik zijne rommel nie opruimen, zou al heeeeeeeeeeeeel wat schelen!
Soms kan hij ook wel zagen hoor dat de strijk nog niet gedaan is, of dat ik nog niet gestofzuigd of gedweild heb... (daar kan ik dan echt kwaad om worden)

Amai ik hoop dat hij dit nooit leest :p hij zit ook op ks é...
Ie zou er wss niet mee kunnen lachen :x
Maarja ik moest het eens kwijt...

Ze gelijken steeds meer op elkaar! :o
Toevallig toch ook geen schorpioen, enig kind, onbegrepen door de wereld, alleen hij heeft altijd gelijk? :ha

Ik heb nog het geluk dat hij hier niet zit, alhoewel, sinds ik het topic over de website heb geopend komt hij ook regelmatig piepen om te zien of er reactie's zijn :louche:
En hij is dan wel franstalig, maar ik merk dat hij toch wel meer geschreven nederlands begrijpt dan je zou denken! :louche:

Bewerkt door haemoglobine, 07 januari 2011 - 11:54.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#107 Geplaatst 07 januari 2011 - 12:03

Dan ist zeker dezelfde niet ;)
Hij is tweelingen, heeft nog 2 broers, maar weet er zich altijd uit te praten, steekt de schuld altijd op andere en heeft (volgens zichzelf dan) AL-TIJD gelijk ja :louche:
Volgens mij hebben die gewoon krak hetzelfde karakter!
Gelukkig komen wij op veel andere vlakken heel goed overeen, of ik was het al lang afgetrapt! :LOL:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#108 Geplaatst 07 januari 2011 - 12:19

MarieDufoor zei:

Dan ist zeker dezelfde niet ;)
Hij is tweelingen, heeft nog 2 broers, maar weet er zich altijd uit te praten, steekt de schuld altijd op andere en heeft (volgens zichzelf dan) AL-TIJD gelijk ja :louche:
Volgens mij hebben die gewoon krak hetzelfde karakter!
Gelukkig komen wij op veel andere vlakken heel goed overeen, of ik was het al lang afgetrapt! :LOL:

:lachen: :lachen: :lachen:

Hmmm, die gelijken verdacht veel op elkaar! :louche:
Zelf niets doen maar dan durven klagen als de ander eens iets te laat doet of vergeet of niet doet wat hij eigenlijk moest doen...
En die weet het dus ook altijd beter (ook volgens zichzelf :ha )! :s
Zelfs als ik eens een "verdoezelde" opmerking maak over iets wat hij niet doet of gedaan heeft, komt het er uiteindelijk toch altijd op neer dat het mijn schuld is, ik weet niet hoe die dat steeds voor elkaar krijgt :o
Manipulator!

Gelukkig hebben wij ook veel gemeenschappelijke interesses, anders was ik ook al lang weg! ;)
Zelfs zijn eigen moeder zegt dat ze hem al lang zou buitengeschopt hebben met zo'n karakter! :lachen:

Dan ben ik al niet de enige met zo'n speciaal geval! ;)
Brengt toch wat troost, ik zeg al lang dat er onmogelijk nog zo een bestaat, maar zichtbaar wel, en dan nog niet eens zo ver hier vandaan! :ha

We kunnen misschien wel eens afspreken voor een knuffelbezoekje als we hier wat rust in onze kop krijgen met alle medische onderzoeken momenteel...
Vraag me wel af wat het hoofd-item van dat bezoekje zou worden, de katjes of de zo gelijkaardige mannen? :lachen:

Bewerkt door haemoglobine, 07 januari 2011 - 12:38.

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 07 januari 2011 - 12:32

:dancer:

Ik voel mij plots zo helemaal niet meer alleen!

De mama van mijn vriend is van mening dat een man alleen moet gaan werken. Al de rest is voor de vrouw. Van het aankleden tot het tandenpoetsen. Laat staan al de rest...

Heb hem snel duidelijk gemaakt dat dat bij mij dus geen waar is: ik geen afgewassen borden in mijn kast, hij geen eten :x

En hij helpt ook wel hoor, als je het lang genoeg vraagt en u kwaad maakt dat het nog altijd niet in orde is. Maar dan wel met bijhorend geweeklaag over hoe hij de enige is die iets doet in huis :evil:

Maar als ik mij eens héél boos gemaakt heb, dan volgt een héél rustige periode waarin hij helemaal uit zichzelf zijn deel al doet, voor ik thuis ben :)

Over de kittens was ik héél duidelijk: het zijn *mijn* kitties. Ik ben degene die ze meestal eten en drinken geeft, en ik ben de enige die de kattenbak verzorgt. Héél uitzonderlijk zal hij dat ook doen, maar dan alleen wanneer ik fysiek (héél ziek / niet thuis) niet in staat ben om dat te doen. Dus zijn het ook mijn kitties moesten wij ooit uit elkaar gaan.

Niet dat hij altijd naar mijn mening luistert, maar allez... Van mij mogen ze niet op de tafel, van hem wel. Ze kruipen dus wel op tafel, maar als ik mijn stem verhef, rennen ze er snel weer af. Soms komt Jacko dan luid klagend met zijn staart omhoog naar mij om zijn beklag te doen, en dan da's dan weer zo :heart: ...  Ons Lotje hoort niet zo super, maar als ze mij ziet, rent ze van het tafellaken af tot ze op het hout van de tafel zit. En dan kijkt ze zo naar mij van "voila, van het laken af, nu blij?", en dan heb ik dat maar opgegeven... Een kat die het onderscheid maakt tussen "hout van de tafel" en "tafellaken". Nog nooit meegemaakt :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#110 Geplaatst 07 januari 2011 - 13:14

Jezus wat een conservatief geval, die zou bij mij nogal zijn peren zien denk ik.

Als ik dit alles lees denk ik altijd, ik ben toch met ijn gat in de boter gevallen :x . Rudy maakt eten en helpt mee thuis. We verdelen de taken en werken beiden. Ik klop iets langeren uren en werk verder van thuis maar dat hoort erbij. Ik ben actiever 's morgens, hij 's avonds. Ik geef hem soms een opmerking over de tafel die hij nooit afruimt of afkuist maar dat is gewoon een karaktertrek van hem die ik erbij neem, zoals ik nooit voor het eten of de aperitief zorg. We geven elkaar al eens opmerkingen en kunnen al eens ruzie maken maar vermits noch ik, noch hij kan mokken, is dat snel over.

De katten zijn voor mij omdat ik denk (weet) dat ik dat beter doe. Over grote aankopen zoals een kat of een krabpaal spreek ik met hem, hij spruttelt altijd tegen maar ik weet dat, dat is gewoon het voorspel ;) . Ik laat hem graag tegenspruttelen. Als hij dan uiteindelijk (altijd) toegeeft, denkt hij dat hij de beslissing heeft genomen. Je moet het machogehalte van een man een beetje onderhouden hé. Over eten, speeltjes krijgt hij geen inspraak, ik verdien genoeg om die beslissingen alleen te kunnen nemen ;) .

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#111 Geplaatst 07 januari 2011 - 13:41

haemoglobine zei:

:lachen: :lachen: :lachen:

Hmmm, die gelijken verdacht veel op elkaar! :louche:
Zelf niets doen maar dan durven klagen als de ander eens iets te laat doet of vergeet of niet doet wat hij eigenlijk moest doen...
En die weet het dus ook altijd beter (ook volgens zichzelf :ha )! :s
Zelfs als ik eens een "verdoezelde" opmerking maak over iets wat hij niet doet of gedaan heeft, komt het er uiteindelijk toch altijd op neer dat het mijn schuld is, ik weet niet hoe die dat steeds voor elkaar krijgt :o
Manipulator!

Gelukkig hebben wij ook veel gemeenschappelijke interesses, anders was ik ook al lang weg! ;)
Zelfs zijn eigen moeder zegt dat ze hem al lang zou buitengeschopt hebben met zo'n karakter! :lachen:

Dan ben ik al niet de enige met zo'n speciaal geval! ;)
Brengt toch wat troost, ik zeg al lang dat er onmogelijk nog zo een bestaat, maar zichtbaar wel, en dan nog niet eens zo ver hier vandaan! :ha

We kunnen misschien wel eens afspreken voor een knuffelbezoekje als we hier wat rust in onze kop krijgen met alle medische onderzoeken momenteel...
Vraag me wel af wat het hoofd-item van dat bezoekje zou worden, de katjes of de zo gelijkaardige mannen? :lachen:

echt, 2 druppels water!
De gelijkenis is zoooooooo treffend dat ik er duizelig van wordt! :|
Boeh, ik zeg altijd dat de wereld er zo geen 2 aankan, maar blijkbaar toch wel :o
Heb dus tot nu toe ook altijd gedacht dat ik de enige was met zo'n vent... :p
Ben al blij dat jij me volledig begrijpt :d

Ik probeer trouwens ook niet te veel erover te praten tegen andere waar hij bij zit, want zoals je al weet ben ik uiteindelijk de boeman, wil niet dat mensen dat dan van mij denken ;)
Want het ergste is nog dat hij er de onschuld zelve uitziet en ik de bazige! (bazig kan ik idd wel overkomen, maar wat wil je, met zo'n ventje)

Ik zie een knuffelbezoekje wel zitten hoor, heb dat eigenlijk nog nooit gedaan hihi!
Ben niet op de hoogte van al je onderzoeken, moest je iets van het hart moeten, ik wil altijd luisteren.
Hopelijk ben je er snel van af, je laat maar iets weten hé als je klaar bent voor "je man nummer 2" in levende lijve te zien ;)

Gwynyth zei:

:dancer:

En hij helpt ook wel hoor, als je het lang genoeg vraagt en u kwaad maakt dat het nog altijd niet in orde is. Maar dan wel met bijhorend geweeklaag over hoe hij de enige is die iets doet in huis :evil:

...Dus zijn het ook mijn kitties moesten wij ooit uit elkaar gaan.

ohja hier zegt hij soms ook dat ie de enige is die iets doet! Das nog het strafste van al! Was dat zelfs nog vergeten te vermelden! :r
Dan is bij mij het hek helemaal van de dam!
Gelukkig zegt ie dat niet zoveel, jammer dat hij niet beseft wat ik allemaal doe, denk ik dan uiteindelijk :cry:
Dat heb je dan hé met mannen die opgegroeid zijn volgens het aloude principe dat de vent gaat werken en het huishouden volledig voor de vrouw is...

Moesten wij ooit uit elkaar gaan dan zouden wij echt ruziemaken over de poezels! Net zoals koppels ruzie maken over de kinderen... (wij hebben er nog geen)
Denk dat wij echt aan co-ouderschap zouden moeten doen...
een week bij hem, een week bij mij :p
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#112 Geplaatst 07 januari 2011 - 13:57

MarieDufoor zei:

echt, 2 druppels water!
De gelijkenis is zoooooooo treffend dat ik er duizelig van wordt! :|
Boeh, ik zeg altijd dat de wereld er zo geen 2 aankan, maar blijkbaar toch wel :o
Heb dus tot nu toe ook altijd gedacht dat ik de enige was met zo'n vent... :p
Ben al blij dat jij me volledig begrijpt :d

Ik probeer trouwens ook niet te veel erover te praten tegen andere waar hij bij zit, want zoals je al weet ben ik uiteindelijk de boeman, wil niet dat mensen dat dan van mij denken ;)
Want het ergste is nog dat hij er de onschuld zelve uitziet en ik de bazige! (bazig kan ik idd wel overkomen, maar wat wil je, met zo'n ventje)

Ik zie een knuffelbezoekje wel zitten hoor, heb dat eigenlijk nog nooit gedaan hihi!
Ben niet op de hoogte van al je onderzoeken, moest je iets van het hart moeten, ik wil altijd luisteren.
Hopelijk ben je er snel van af, je laat maar iets weten hé als je klaar bent voor "je man nummer 2" in levende lijve te zien ;)

ohja hier zegt hij soms ook dat ie de enige is die iets doet! Das nog het strafste van al! Was dat zelfs nog vergeten te vermelden! :r
Dan is bij mij het hek helemaal van de dam!
Gelukkig zegt ie dat niet zoveel, jammer dat hij niet beseft wat ik allemaal doe, denk ik dan uiteindelijk :cry:
Dat heb je dan hé met mannen die opgegroeid zijn volgens het aloude principe dat de vent gaat werken en het huishouden volledig voor de vrouw is...

Moesten wij ooit uit elkaar gaan dan zouden wij echt ruziemaken over de poezels! Net zoals koppels ruzie maken over de kinderen... (wij hebben er nog geen)
Denk dat wij echt aan co-ouderschap zouden moeten doen...
een week bij hem, een week bij mij :p

Het wordt hier met de minuut "griezeliger", hoeveel gelijkenissen die hebben!
Ik krijg ook wel eens te horen dat ik "de ganse dag op de computer zit", terwijl hij er nog meer uren dan ik op zit, en ik toch wel veel "werk" via de computer uitvoer, zoals banking, betalingen, opzoekingen over de premie's en het huis, belastingsaangifte, mailen voor het huis of dingen die ons beiden aangaan...
Maar daar ziet hij het verschil niet in hé, op de computer is op de computer, al is het niet altijd voor mijn plezier!

Dat kan hij hier ook goed, als we ergens in groep zitten, "ik doe dat dan zo, en "dat doe je best zo" of "moet je zo niet doen"...
Terwijl ik zo eens scheef kijk, maar er ook niet veel meer van zeg, zou toch weer op ruzie uitdraaien! :s
Als de groep mijn schoonouders betreft, dan geeft mijn schoonma mij een knipoog, zo van, "ja, wij weten wel beter hé"!

En als je dan eens iets doet waarover hij wel eens kan klagen, dan ziet die het nog geeneens!

Hij heeft ook een speciale visie op wat mooi is en wat niet...
Alles wat hij dus mooi vindt is ook mooi, de rest, pfff, gewoonweg geen smaak! :oops:

De wereld kan er dus toch 2 aan! ;)
Misschien wel meerdere, wie weet?

Knuffelbezoekjes heb ik ook nog niet zo vaak gedaan!

Voorlopig draait ons leven nog wat verder rond onderzoeken en hopelijk eindelijk diagnose's na meer dan een jaar van onderzoeken, we zijn weer weg tot half februari met nog wat bijkomende onderzoeken...
Ben het stinkend beu, al meer dan een jaar (waarbij speciaal gevalleke ook steeds thuis zit ;) ), en het is zo overheersend dat je op sommige momenten niet anders kan dan er over door te gaan, wat ik echt niet meer wil, soit, het einde daarvan is hopelijk in zicht! ;)
Net of ons leven "on-hold" staat, maar ondertussen gaat de tijd wel voorbij...
Ik smijt het er wel regelmatig eens uit op het klaagtopic, een beetje last van de schouders schudden! :oops:

Bewerkt door haemoglobine, 07 januari 2011 - 14:13.

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#113 Geplaatst 07 januari 2011 - 14:15

Ohja, als ie weer eens mijn woorden verdraait waar mijn ouders bij zitten bvb dan draai ik eens met mn ogen en dan krijg ik een knipoog van mijn eigen moeder. Mijn schoonmoeder zou dat ook wel eens doen, maar minder vaak :)

en die visie van mooi zijn, klopt ook! of wat had je gedacht dan...
maar moet zeggen dat ik ook wel zo ben (beetje beroepsmisvorming denk ik)

Xavier doet hier ook wel de betalingen van de gemeenschappelijke rekening, dit omdat als ie thuis komt van zijn werk hij meteen achter zijn laptop duikt... (ook beroepsmisvorming)
dus dan zeg ik dat hij dat er tussendoor maar bij moet nemen.
Lijkt me ook wel een beetje logisch.

Amai het begint hier meer en meer op een klaagtoppic te lijken :p

Als je klaar bent voor een knuffelbezoekje, dan roep je maar hé?
ik hoop echt dat het er eens van komt.
:geluk: met je onderzoeken! Dat het maar rap achter de rug is, ik duim alvast mee.

Ohja, groetjes aan de man des huizes hé ;)

Bewerkt door MarieDufoor, 07 januari 2011 - 14:18.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#114 Geplaatst 07 januari 2011 - 14:30

MarieDufoor zei:

Ohja, als ie weer eens mijn woorden verdraait waar mijn ouders bij zitten bvb dan draai ik eens met mn ogen en dan krijg ik een knipoog van mijn eigen moeder. Mijn schoonmoeder zou dat ook wel eens doen, maar minder vaak :)

en die visie van mooi zijn, klopt ook! of wat had je gedacht dan...
maar moet zeggen dat ik ook wel zo ben (beetje beroepsmisvorming denk ik)

Xavier doet hier ook wel de betalingen van de gemeenschappelijke rekening, dit omdat als ie thuis komt van zijn werk hij meteen achter zijn laptop duikt... (ook beroepsmisvorming)
dus dan zeg ik dat hij dat er tussendoor maar bij moet nemen.
Lijkt me ook wel een beetje logisch.

Amai het begint hier meer en meer op een klaagtoppic te lijken :p

Als je klaar bent voor een knuffelbezoekje, dan roep je maar hé?
ik hoop echt dat het er eens van komt.
:geluk: met je onderzoeken! Dat het maar rap achter de rug is, ik duim alvast mee.

Ohja, groetjes aan de man des huizes hé ;)

Ach, we zitten niet helemaal verkeerd hé, het gaat over de bemoeienissen van de partners! :ha
Al klagen we misschien wel wat veel! :oops:
Maar zo'n partner geeft ons wel het recht hé! :ha

Ach, ik denk dat de perfecte vent nog moet uitgevonden worden, en deze ken ik ondertussen al goed, met zijn goede én slechte kantjes, ik weet ondertussen wel waaraan me te houden! ;)
En het gras is altijd groener aan de andere kant, tot je ervan begint te proeven.
Het kan misschien wel beter, maar ook wel slechter.
En wij zijn in hun ogen zelf waarschijnlijk ook niet zo perfect als we misschien wel denken?
Niet voor niets zeggen ze "mannen komen van Mars, vrouwen van Venus" :oops:

We spreken wel eens af voor een knuffelbezoekje!

Jij ook de groetjes aan de man des huizes! :lachen:

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#115 Geplaatst 07 januari 2011 - 14:49

"En het gras is altijd groener aan de andere kant, tot je ervan begint te proeven."

:ha dat is schoon gezegd, vooral dan dat stukje na de komma :p
Ik ben ook verre van perfect, ben geen gemakkelijke hoor, maar vind wel dat ik reden genoeg heb om hier eens te klagen ;)

en toch, ondanks zijn gebreken zie ik hem doodgraag en hoop ik dat we voor altijd bij elkaar mogen blijven...
Trouwens, wij ruziën enkel over zo'n dingen en je moet toch IETS hebben om eens over te kunnen ruziën hé??
Het koppel dat na X aantal jaren nog nooit eens ruzie heeft gemaakt, moet bij mijn weten nog uitgevonden worden.
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#116 Geplaatst 07 januari 2011 - 15:28

Eragon zei:

J

De katten zijn voor mij omdat ik denk (weet) dat ik dat beter doe. Over grote aankopen zoals een kat of een krabpaal spreek ik met hem, hij spruttelt altijd tegen maar ik weet dat, dat is gewoon het voorspel ;) .

:lachen: :lachen:

tinkerbell
tinkerbell
  • 196 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 07 januari 2011 - 16:37

Eragon zei:

De katten zijn voor mij omdat ik denk (weet) dat ik dat beter doe. Over grote aankopen zoals een kat of een krabpaal spreek ik met hem, hij spruttelt altijd tegen maar ik weet dat, dat is gewoon het voorspel ;) . Ik laat hem graag tegenspruttelen. Als hij dan uiteindelijk (altijd) toegeeft, denkt hij dat hij de beslissing heeft genomen. Je moet het machogehalte van een man een beetje onderhouden hé. Over eten, speeltjes krijgt hij geen inspraak, ik verdien genoeg om die beslissingen alleen te kunnen nemen ;) .

Gnaha, dat moet ik precies ook eens proberen, misschien krijg ik dan alsnog mijn traditioneel blauwe Brit :d . Al mag ik niet klagen, ben blij dat hij probeert mee op te gaan in mijn kattenobsessie en dan ook wil meebeslissen over de katten, zou jammer zijn moest hij er helemaal geen interesse in tonen. Ook qua voeding en hygiene streeft hij steeds naar het beste, hij komt uit een fokkersgezin van honden, gezondheid van het dier staat steeds voorop. Qua speeltjes heb ik hem ook nog niet horen klagen, hij durft zelf al eens met iets toekomen :) , hij kan alleen niet verdragen dat de vloer te vol ligt, moet op tijd eens wat speeltjes opbergen maar anders wordt balou ze toch te snel beu.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#118 Geplaatst 07 januari 2011 - 16:45

Ach mijn echgenoot is ook zot op katten hoor. Maar hij was bij Lola al gestopt denk ik.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#119 Geplaatst 07 januari 2011 - 17:50

MarieDufoor zei:

"Hij moest thuis niks doen en kon nog geen wasmachine opzetten!!
Danku schoonmama! O:) "
Jep, idem hieeeer!!! Zelfs geen vaatwasmachine! nu zit ik er wel mee hé...

Als ik het goed begrijp heb jij die slordigheid en luiheid daaruit gekregen???
een rooster en schema heb ik al allemaal gedaan (we hebben wel nog geen kindjes) en dan moest ik nog keihard zagen om dingen gedaan te krijgen, momenteel doet hij de vuilzakken (want ik struikel idd ook met die zware zakken in ons app.gebouw) in het begin moest ik dat ook veel vragen en helpen onthouden maar nu doet hij het toch al automatisch... (jaja er is nog hoop :x )
en de kattenbak legen, en als ik het 100 keer vraag zou hij stofzuigen ook, maar daar blijft het ook bij ;)
Moest hij al eens beginnen met orde hebben dan moet ik zijne rommel nie opruimen, zou al heeeeeeeeeeeeel wat schelen!
Soms kan hij ook wel zagen hoor dat de strijk nog niet gedaan is, of dat ik nog niet gestofzuigd of gedweild heb... (daar kan ik dan echt kwaad om worden)

Amai ik hoop dat hij dit nooit leest :p hij zit ook op ks é...
Ie zou er wss niet mee kunnen lachen :x
Maarja ik moest het eens kwijt...

Nee, ik heb hem ingeruild voor een nieuwer type :d
Eén die wél veel doet, nog geen minuut spijt gehad van mijn keuze :ha

Kon dat echt niet aan! Maar die had dat op elk vlak hé! Dan beloofde hij zijn vrienden dat hij iets ging doen, vervolgens belde ze hem maar hij nam zijn telefoon niet op en dan belde die naar mij om te vragen, zat ik ermee!!!
:knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: Ruzie dat ik daarmee heb gemaakt!
En een tijdje geleden had ik zijn vrouw aan de lijn (is ondertussen getrouwd en 2 kinders :louche: en ze klaagde over dezelfde dinges! You can't change a man...)

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#120 Geplaatst 07 januari 2011 - 21:08

sneeuwwitje zei:

Nee, ik heb hem ingeruild voor een nieuwer type :d
Eén die wél veel doet, nog geen minuut spijt gehad van mijn keuze :ha

Kon dat echt niet aan! Maar die had dat op elk vlak hé! Dan beloofde hij zijn vrienden dat hij iets ging doen, vervolgens belde ze hem maar hij nam zijn telefoon niet op en dan belde die naar mij om te vragen, zat ik ermee!!!
:knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: Ruzie dat ik daarmee heb gemaakt!
En een tijdje geleden had ik zijn vrouw aan de lijn (is ondertussen getrouwd en 2 kinders :louche: en ze klaagde over dezelfde dinges! You can't change a man...)

HUH? je hebt zijn vrouw aan de lijn? en die klaagt er op los?
Vinde da nie raar???
allé ik zou dat raar vinden... :catscratchhead
Geplaatste afbeelding