Spring naar inhoud

- - - - -

Bemoeienis van partner.

• Log in om te reageren
126 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#91 Geplaatst 07 januari 2011 - 10:41

*mikkeke* zei:

Ja hoor dat werkt, 2 weken :ha , dan is het nieuwtje er af :oops:

Is tezien wat er allemaal in da potteke steekt hé :d

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#92 Geplaatst 07 januari 2011 - 10:44

sneeuwwitje zei:

Hellow dienstencheques!!!!
Seg , dan moet hij er maar voor betalen hé! Jij werkt toch ook???
Ik zou al gauw de strijk uitbesteden en een kuisvrouw onder de arm nemen!!
:ha

Een kuisvrouw wil ik zelf niet. Ik vertrouw dat niet met de katten in huis. Je weet maar nooit dat die toch eens de deur ofzo laat openstaan. Nee, daar zou ik zelf niet gerust in zijn. De strijk uitbesteden zou ik wel willen doen, en dat heb ik ook al eens voorgesteld, maar daar krijg ik helaas een veto voor. Hij wil niet dat vreemde mensen zijn kleren strijken... O:) Nuja, dan moet hij er maar rekening mee houden dat hij wat langer moet wachten op gewassen en gestreken kleren.

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 07 januari 2011 - 10:45

sneeuwwitje zei:

Hmmm...en een duidelijke taakverdeling?

Je kan toch zeggen, jij doet de vuilbakken en de afwas want ik kook, anders geen eten :ha
Ge moet tegen een man wel echt duidelijk zijn en exact uitleggen , zonder te zagen en met liefde, wat van hem verwacht wordt.
Ik heb vroeger ook eens zo een "lui" lief gehad en ik ben het afgebold omdat ik daar niet mee kon leven, ik ben zijn moeder niet hé die hele dagen moet liggen zagen, je bent met 2 evenwaardige partners die elk hun steentje bij moeten dragen punt!
Hij moest thuis niks doen en kon nog geen wasmachine opzetten!!
Danku schoonmama! O:)

Mijn vriend nu is wel netter als mij want soms zaagt hij tegen mij :o
(ik laat al eens een wasmand propere was een paar dagen staan ipv direct op de vouwen en in de kast doen en zo van die dingetjes hihi)

IK weet nog da ik hem pas kende en ik moest toen opstaan om 6 u dat ik eens uit de badkamer kwam en hij stond daar de ramen te poetsen in zijn kamerjas, ik dacht huuuh!!??? :ha JACKPOT! :ha

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#94 Geplaatst 07 januari 2011 - 10:47

Karolientje zei:

Een kuisvrouw wil ik zelf niet. Ik vertrouw dat niet met de katten in huis. Je weet maar nooit dat die toch eens de deur ofzo laat openstaan. Nee, daar zou ik zelf niet gerust in zijn. De strijk uitbesteden zou ik wel willen doen, en dat heb ik ook al eens voorgesteld, maar daar krijg ik helaas een veto voor. Hij wil niet dat vreemde mensen zijn kleren strijken... O:) Nuja, dan moet hij er maar rekening mee houden dat hij wat langer moet wachten op gewassen en gestreken kleren.

Wij hebben een kuisvrouw gehad en op dat moment hadden we zelfs kittentjes hier en mits goede afspraken gaat dat echt wel hoor. Ik was heel content van haar (maar zij kwam wel als ik thuis was, ik zat dan in de bureau te werken) maar toen zij stopte hebben we eigenlijk geen nieuwe gezocht.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#95 Geplaatst 07 januari 2011 - 10:50

Stoom komt uit mijn oren als ik dat lees sorry! :o
Komaan zeg, ik zou zeggen,doe het dan lekker zelf!!! :censored: :knuppel:

(Ik ben wel geen gemakkelijke, voor moest dat nog niet duidelijk zijn :ha )

Karolientje zei:

Hij wil niet dat vreemde mensen zijn kleren strijken... O:) Nuja, dan moet hij er maar rekening mee houden dat hij wat langer moet wachten op gewassen en gestreken kleren.

Bewerkt door sneeuwwitje, 07 januari 2011 - 10:52.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#96 Geplaatst 07 januari 2011 - 10:53

Mijne vriend mag zelf zijn kleren strijken, al die hemden strijken zeker no no! :neen:
En als ik eens een zeldzame keer zin heb in strijken doe ik dat van hem er wel bij (zo 1 keer per jaar) maar ik koop speciaal geen kleren die ik moet strijken ,of ik doe ze maar weinig aan :ha

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#97 Geplaatst 07 januari 2011 - 10:55

Smitten Kitten zei:

Wij hebben een kuisvrouw gehad en op dat moment hadden we zelfs kittentjes hier en mits goede afspraken gaat dat echt wel hoor. Ik was heel content van haar (maar zij kwam wel als ik thuis was, ik zat dan in de bureau te werken) maar toen zij stopte hebben we eigenlijk geen nieuwe gezocht.

Ochja zolang het gaat, blijf ik het wel zelf doen. Ik kan via het systeem van de overuren op mijn werk elke maand een dag vrijaf nemen, en die gebruik ik dan telkens om grondig schoon te maken. Voor de rest is t 's avonds na t werk snel met de stofzuiger door t huis gaan en op zaterdag doe ik het wat grotere poetswerk (stof afnemen, de badkamer en keuken, ...)
Wasmachines draaien en de strijk doen, probeer ik elke avond na het werk en op zondagavond wat te doen, maar dat lukt me niet altijd.

Ik ga zien hoe het is na de verhuis, omdat het woon-werkverkeer dan ook wat meer tijd in beslag zal nemen. Als het dan echt niet lukt om zelf het huishouden te blijven doen, dan ga ik toch echt wel eisen dat ik hulp krijg!
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#98 Geplaatst 07 januari 2011 - 10:57

sneeuwwitje zei:

Mijne vriend mag zelf zijn kleren strijken, al die hemden strijken zeker no no! :neen:
En als ik eens een zeldzame keer zin heb in strijken doe ik dat van hem er wel bij (zo 1 keer per jaar) maar ik koop speciaal geen kleren die ik moet strijken ,of ik doe ze maar weinig aan :ha

Haha idem. Strijken doe ik echt niet graag :ha

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#99 Geplaatst 07 januari 2011 - 11:01

ach Hanne , hier idem dito!  Strijk ook niet zo graag :( Maar in tegenstelling tot de meeste vrouwen, strijk ik het liefst de hemden ipv tafellakens, lakens,....... :trance:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#100 Geplaatst 07 januari 2011 - 11:04

haemoglobine zei:

Mmm, dat zou hier ook niet werken...

Idem dito!
Die kan wel klagen als er iets niet op tijd gedaan wordt, maar zelf iets doen? :o
Klagen en mij kwaad maken helpt ook niet, die weet het altijd zo gedraaid te krijgen dat ik er op het einde "schuldig" uit kom...

Maar hij is ook een grote dierenliefhebber, dat is minstens 1 vereiste waaraan hij voldoet! :ha

OH MY GOD!!! dat is frappant! :o
je zou bijna denken dat we dezelfde vent hebben!!!!!!!!
:knuppel:
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#101 Geplaatst 07 januari 2011 - 11:05

MarieDufoor zei:

OH MY GOD!!! dat is frappant! :o
je zou bijna denken dat we dezelfde vent hebben!!!!!!!!
:knuppel:

pas op, dat kan hé!
(ik kijk teveel naar "dubbelleven")
:ha :ha :ha :ha :ha

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#102 Geplaatst 07 januari 2011 - 11:15

sneeuwwitje zei:

pas op, dat kan hé!
(ik kijk teveel naar "dubbelleven")
:ha :ha :ha :ha :ha

Zwijgt, ik ook!!! :o
komt er dan nog bij dat hemochlobine in KORTRIJK woont en ik in HARELBEKE, da ligt zo vlak naast elkaar?????
shiiiiiiiit ;) ik begin ongerust te worden!
kan me helemaal vinden in hare tekst!
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#103 Geplaatst 07 januari 2011 - 11:17

MarieDufoor zei:

Zwijgt, ik ook!!! :o
komt er dan nog bij dat hemochlobine in KORTRIJK woont en ik in HARELBEKE, da ligt zo vlak naast elkaar?????
shiiiiiiiit ;) ik begin ongerust te worden!
kan me helemaal vinden in hare tekst!

Misschien moeten jullie eens afspreken?? :d

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#104 Geplaatst 07 januari 2011 - 11:34

"Hij moest thuis niks doen en kon nog geen wasmachine opzetten!!
Danku schoonmama! O:) "
Jep, idem hieeeer!!! Zelfs geen vaatwasmachine! nu zit ik er wel mee hé...

Als ik het goed begrijp heb jij die slordigheid en luiheid daaruit gekregen???
een rooster en schema heb ik al allemaal gedaan (we hebben wel nog geen kindjes) en dan moest ik nog keihard zagen om dingen gedaan te krijgen, momenteel doet hij de vuilzakken (want ik struikel idd ook met die zware zakken in ons app.gebouw) in het begin moest ik dat ook veel vragen en helpen onthouden maar nu doet hij het toch al automatisch... (jaja er is nog hoop :x )
en de kattenbak legen, en als ik het 100 keer vraag zou hij stofzuigen ook, maar daar blijft het ook bij ;)
Moest hij al eens beginnen met orde hebben dan moet ik zijne rommel nie opruimen, zou al heeeeeeeeeeeeel wat schelen!
Soms kan hij ook wel zagen hoor dat de strijk nog niet gedaan is, of dat ik nog niet gestofzuigd of gedweild heb... (daar kan ik dan echt kwaad om worden)

Amai ik hoop dat hij dit nooit leest :p hij zit ook op ks é...
Ie zou er wss niet mee kunnen lachen :x
Maarja ik moest het eens kwijt...

Bewerkt door MarieDufoor, 07 januari 2011 - 11:36.

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#105 Geplaatst 07 januari 2011 - 11:40

sneeuwwitje zei:

Misschien moeten jullie eens afspreken?? :d

:ha , mss wel ja ;)
knuffelbezoekje!
heamochlobine????
Geplaatste afbeelding