Spring naar inhoud

- - - - -

Cadette

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
flurtje
flurtje
  • 359 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 23 november 2010 - 16:52

Naast mijn kat Merlin, heb ik ook nog een zeeer lieve Border Collie van bijna drie jaar: Cadette. Hier zie je foto's van haar

Bijgevoegde thumbnails

• STP61700.JPG
  • 1252588309NSTP61729.JPG
  • 1252588560NSTP62051.JPG

Bewerkt door flurtje, 23 november 2010 - 16:52.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#2 Geplaatst 23 november 2010 - 16:52

Ziet er inderdaad lief beestje uit :love3:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 23 november 2010 - 17:03

Oooh een Border Collie. :love2: :love2: :love2:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 23 november 2010 - 17:06

Wij hadden vroeger ook een collie (Lassie) en dat was zo'n lief manneke ik zal hem nooit vergeten :heart: :heart: :heart: . Ze ziet er ook heel lief en zachtaardig uit. Wat mij vooral bij is gebleven van hun ras is dat ze heel veel will to please hebben en heel slim en gevoelige beestjes zijn :love3: . Veel plezier nog met je meisje :) .

flurtje
flurtje
  • 359 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 23 november 2010 - 17:08

Fairness zei:

Wij hadden vroeger ook een collie (Lassie) en dat was zo'n lief manneke ik zal hem nooit vergeten :heart: :heart: :heart: . Ze ziet er ook heel lief en zachtaardig uit. Wat mij vooral bij is gebleven van hun ras is dat ze heel veel will to please hebben en heel slim en gevoelige beestjes zijn :love3: . Veel plezier nog met je meisje :) .

ze zijn inderdaad enooorm slim, is echt nt normaal. en ze kan ook niet stilzitten, als het regent en ze mag niet naar buiten, kijkt ze heel triest door het raam, echt zielig soms

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 november 2010 - 17:25

flurtje zei:

ze zijn inderdaad enooorm slim, is echt nt normaal. en ze kan ook niet stilzitten, als het regent en ze mag niet naar buiten, kijkt ze heel triest door het raam, echt zielig soms

Ind ik herinner me nog goed (ik was toen 11 jaar) dat hij mij iedere keer volgde als ik opstond en dat hij veel blafte wanneer hij alleen gelaten werd. Ik heb intussen nog 2 honden gehad maar hij was net een tikkeltje anders. Hij is heel speciaal voor mij omdat hij er echt was voor mij in de periode dat men ouders gescheiden zijn. Ik moest dan in de weekends naar mijn papa waar hij dus woonde en mijn vader was vaak weg (dag en nacht werken) dus was ik daar met men oudere broer en zus en dan liet ik hem bij me op de kamer en vielen we samen op bed in slaap :heart: . Hij bleef dan bij me liggen tot ik in slaap gevallen was en dan verveelde hij zich en begon hij van alles kapot te knabbelen :lachen: . Ik had hem beloofd dat ik hem zo gaan halen van bij mijn papa wanneer ik 18 was (ja ik praat tegen men beestjes :oops: ) maar helaas is hij drie jaar later aan een maagkering overleden :cry: . Prachtig karakter die beestjes en zoooo slim!!! Hij kon de standaard commando's al na een weekje en dan afwisselen van pootjes of beide pootjes en rollen en op en af en blaffen op bevel. Was een pracht beestje!!! Volgde mij ook steeds zonder lits en had bang wanneer ik me dan verstopte dan was hij in paniek opzoek naar me. Zo'n lieverd!!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 23 november 2010 - 17:35

:heart: :heart: :heart:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 23 november 2010 - 19:44

:heart: :heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 24 november 2010 - 12:36

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 24 november 2010 - 12:38

:love3: :heart: :love3: :heart:
Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 24 november 2010 - 16:04

:love3: :love3: :love3: Ja prachtige honden zijn het

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 24 november 2010 - 16:06

:heart: :love3: :heart: :love3: :heart:
Geplaatste afbeelding

flurtje
flurtje
  • 359 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 24 november 2010 - 16:39

Fairness zei:

Ind ik herinner me nog goed (ik was toen 11 jaar) dat hij mij iedere keer volgde als ik opstond en dat hij veel blafte wanneer hij alleen gelaten werd. Ik heb intussen nog 2 honden gehad maar hij was net een tikkeltje anders. Hij is heel speciaal voor mij omdat hij er echt was voor mij in de periode dat men ouders gescheiden zijn. Ik moest dan in de weekends naar mijn papa waar hij dus woonde en mijn vader was vaak weg (dag en nacht werken) dus was ik daar met men oudere broer en zus en dan liet ik hem bij me op de kamer en vielen we samen op bed in slaap :heart: . Hij bleef dan bij me liggen tot ik in slaap gevallen was en dan verveelde hij zich en begon hij van alles kapot te knabbelen :lachen: . Ik had hem beloofd dat ik hem zo gaan halen van bij mijn papa wanneer ik 18 was (ja ik praat tegen men beestjes :oops: ) maar helaas is hij drie jaar later aan een maagkering overleden :cry: . Prachtig karakter die beestjes en zoooo slim!!! Hij kon de standaard commando's al na een weekje en dan afwisselen van pootjes of beide pootjes en rollen en op en af en blaffen op bevel. Was een pracht beestje!!! Volgde mij ook steeds zonder lits en had bang wanneer ik me dan verstopte dan was hij in paniek opzoek naar me. Zo'n lieverd!!!

ik snap heel goed wat je bedoelt, ze hebben constant liefde nodig en zitten niet stil. Trouwens, ik babbel ook tegen mijn beesten hoor :oops: ik doe niets liever . jammer dat je hem niet meer hebt kunnen meenemen, maar ie eeft vast wel veel genoten van bij jou te zijn al die jaren!

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 24 november 2010 - 16:54

Wat een leukerd!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#15 Geplaatst 26 november 2010 - 15:13

:heart: :heart: :heart: