Spring naar inhoud

- - - - -

Bedenkingen bij zoekertjes

Aangeboden

• Log in om te reageren
1040 reacties op dit onderwerp
mel en pieter
mel en pieter
  • 657 berichten
  • 3 katten

#121 Geplaatst 24 februari 2010 - 11:33

midi zei:

Net een nieuwe gevonden:

Zo klein mogelijk?!!!!

Zo klein mogelijk????
alle jong wa willen ze ?
Gelijk de chihuahua's beginnen?
snap mensen ni e ga naar een dierenasiel of kijk bij opvangezinnen ma nee liever gratis met ziektes ? :cry:
:love3: Noortje, Nouska en Mojito,Luna :love3:
Nola +07/10/2008-07/11/2009+
Neeltje + 01/08/2008-vermist sinds 13/10/2010+

mel en pieter
mel en pieter
  • 657 berichten
  • 3 katten

#122 Geplaatst 24 februari 2010 - 11:39

denk dat da mens gwn heel haar huis moet vernieuwen :o
en allemaal gratis zal niet gemakkelijk zijn!!!!
en zo kieskeurig ik zou blij zijn met wat ik krijg!

mel en pieter
mel en pieter
  • 657 berichten
  • 3 katten

#123 Geplaatst 24 februari 2010 - 11:51

midi zei:

Perzische kater - Gratis op 2dehands.be

Kenmerken                  

Ras:                                                                             Perzische Langhaar                                                                                                                           Erkenningsnummer:                                                                             GV30403509                                                                                                                           Geslacht:                                                                             Mannetje                                                                                                                           Leeftijd:                                                                             1-3 jaar                                                                                        

ik had die mensen een mail gestuurd maar omdat ze niet weten dat hij overeenkomt met katten heb ik hen gezegt dat ze het hier moeten plaatsen!
het zijn vriendelijke mensen!

Pixel
Pixel
  • 17.018 berichten

#124 Geplaatst 24 februari 2010 - 12:10

Ik heb net alle topics met commentaar op zoekertjes van de laatste tijd samengevoegd. Dit omwille van verschillende klachten die ik ontvangen heb van leden. Gelieve dus in de toekomst zoekertjes die je "bedenkelijk" vindt in dit topic te plaatsen i.p.v. in een apart topic.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#125 Geplaatst 24 februari 2010 - 13:08

Misschien handiger geen zoekertjes meer te lezen, is al een hoop ergernis en verdriet minder.

mel en pieter
mel en pieter
  • 657 berichten
  • 3 katten

#126 Geplaatst 24 februari 2010 - 14:36

Fairy zei:

Misschien handiger geen zoekertjes meer te lezen, is al een hoop ergernis en verdriet minder.

is een feit! moest ik kunne ho zou ze allemaal bij mij nemen! spijtig genoeg gaat dat niet !

heb er nog zien staan en da ik zeg waarom??

Kater 9 maanden - Gratis op 2dehands.be

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#127 Geplaatst 24 februari 2010 - 14:53

mel en pieter zei:

is een feit! moest ik kunne ho zou ze allemaal bij mij nemen! spijtig genoeg gaat dat niet !

heb er nog zien staan en da ik zeg waarom??

Kater 9 maanden - Gratis op 2dehands.be

Ik snap niet zo goed wat er nu zoooo erg is aan dit zoekertje. De mevrouw/meneer zoekt gewoon naar een oplossing....... Als het niet gaat tussen je katten moet je dan maar blijven aan modderen terwijl ze ergens anders misschien wel gelukkig kunnen zijn???
Ik vind echt dat er vaak nogal heftige reacties zijn op zoekertjes en denk dikwijls waarom????

mel en pieter
mel en pieter
  • 657 berichten
  • 3 katten

#128 Geplaatst 24 februari 2010 - 14:55

*mikkeke* zei:

Ik snap niet zo goed wat er nu zoooo erg is aan dit zoekertje. De mevrouw/meneer zoekt gewoon naar een oplossing....... Als het niet gaat tussen je katten moet je dan maar blijven aan modderen terwijl ze ergens anders misschien wel gelukkig kunnen zijn???
Ik vind echt dat er vaak nogal heftige reacties zijn op zoekertjes en denk dikwijls waarom????

had een mail gestuurd en die katerkes zijn er nog maar een week!
ze moeten het tijd geven e :d
op sommige dingen word er wel erg gereageed idd maar ik ga niets opzetten zonder dat ik eerst info heb genomen :d

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#129 Geplaatst 24 februari 2010 - 17:38

mel en pieter zei:

had een mail gestuurd en die katerkes zijn er nog maar een week!
ze moeten het tijd geven e :d
op sommige dingen word er wel erg gereageed idd maar ik ga niets opzetten zonder dat ik eerst info heb genomen :d

Tja...... das natuurlijk wel eeuuhhh wat zal ik zeggen op zijn zachts belachelijk :catscratchhead .
Maar het stond niet in het eerste berichtje dus dat wist ik natuurlijk niet hé :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#130 Geplaatst 24 februari 2010 - 18:06

@fairy : idd geen zoekertjes meer lezen,mr is soms moeilijk. Arme beestjes soms :(

Bewerkt door Brenda..., 24 februari 2010 - 18:07.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#131 Geplaatst 14 maart 2010 - 15:46

Britse korthaar gevraagd > Katten > Dieren en toebehoren > kapaza.be

Gevraagd » Britse korthaar
Prijs » € 300
Zoekertjesnummer » 25380664

Beschrijving »

wij zouden onze britse korthaar willen verkopen . En dit omdat wij zwanger zijn van ons tweede kindje en er al werk genoeg is . :censored: :censored: :censored: Ik zoek een lieve thuis voor chanel waar ze veel liefde krijgt, want dit heeft ze zeker nodig .Wij hebben al een zoon van 2.5 jaar en daar kom ze super goed mee overeen .Ook hebben wij een hondje en deze zijn ook twee dikke vrienden . Het is met spijt in het hart maar ik hoop dat Chanel een goeie nieuwe thuis vind . Voor meer info kan je me contacter op mijn gsm [Knip]. Als ze verkocht word is dit met boekje van veearts, ze is nog maar pas gevacineert, ook gesteliriseert geweest . kattenbak en eten krijg je er bij en ook de tipetjes voor in de hals tegen de vlooien . mvg joyce

Bewerkt door Pixel, 14 maart 2010 - 17:21.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 14 maart 2010 - 15:49

Dat kat zou teveel werk zijn, maar de hond niet. Staat de wereld nu helemaal op z'n kop. Aan een hond heb je toch veeeeeeeeeeeeeeel meer werk dan aan een kat. Er zal hier wel een addertje onder het gras zitten.
Geplaatste afbeelding

lizke
lizke
  • 5.523 berichten
  • 1 katten

#133 Geplaatst 14 maart 2010 - 15:55

:censored:

Pinkbubblegum
Pinkbubblegum
  • 2.190 berichten
  • 1 katten

#134 Geplaatst 14 maart 2010 - 15:56

:censored: :censored: :censored: :censored: yeah right een hond moet je uitlaten, kan je niet goed alleen laten enz enz... en wat doen ze weg.. de kat.. :gek:

Geplaatste afbeelding

angie555
angie555
  • 1.421 berichten
  • 7 katten

#135 Geplaatst 14 maart 2010 - 16:09

Sorry maar dit vind ik geen reden om een kat weg te doen, alleen omdat je zwanger bent en als je haar echt een goed tehuis wilt aanbieden vraag dan GEEN geld.Blijkbaar hebben ze geld nodig en dit tenkoste van een kat. Wij hebben al diverse herplaatsers gehad met stamboom en al, maar er heeft nooit iemand geld  gevraagd voor hun was een goed huisje belangerijker. En zo hoort het ook.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden