Spring naar inhoud

- - - - -

Bedenkingen bij zoekertjes

Aangeboden

• Log in om te reageren
1040 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.016 berichten

#226 Geplaatst 16 juni 2010 - 15:36

English Rose zei:

Ik ben team Edward uiteraard :LOL: :love: :love3:

Ik ook 8)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#227 Geplaatst 16 juni 2010 - 15:44

English Rose zei:

Ik ben team Edward uiteraard :LOL: :love: :love3:

Pixel zei:

Ik ook 8)

Gezien mijn voorliefde voor vampieren, ben ik ook team Edward! Al moet ik toch ook eerlijk zijn en zeggen dat ook Jacob wel lekker is hoor... :x
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#228 Geplaatst 16 juni 2010 - 16:17

Ook team Edward hier uiteraard! Heb alle boeken in het Engels gelezen, beter dan de Nederlandse vind ik. En ook beter dan de films, maar ga Eclipse toch ook kijken. Ook wel gedownload denk ik, want cinema is me net een beetje te duur. (en mijn vriend wil ook zeker niet mee, thuis heb ik meer kans dat hij meekijkt :twisted: )

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#229 Geplaatst 16 juni 2010 - 16:23

Heb ze alledrie liggen, maar ben nog niet aan lezen toegekomen. Nog steeds niet.....
De eerste 2 films heb ik al wel gezien.

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#230 Geplaatst 16 juni 2010 - 20:06

mijn dochter en haar vriendin gaan allezins naar kinepolis gent gaan kijken.. ik weet nog niet of ik meega (alhoewel ik heel graag zou gaan zien) maar zo lang zitten is heel erg voor mijn knie .. en als ik begin te draaien van een been naar het ander is het helemaal genoeg voor mij;; denk dat ik ga wachten tot op dvd

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#231 Geplaatst 17 juni 2010 - 13:15

er staat een zoekertje op 2dehands van oplichters, ze bieden gratis kittens aan (birmanen) Het zag er een net zoekertje uit dus ik reageerde erop. Nu komen ze ook af met tranportkosten vanuit Engeland naar België.

NIET OP REAGEREN DUS!!!

Ik heb 2dehands reeds getipt. Wat kan ik nog meer doen?
Ik heb hun correspondentie op mail.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#232 Geplaatst 17 juni 2010 - 13:22

Elfonia zei:

er staat een zoekertje op 2dehands van oplichters, ze bieden gratis kittens aan (birmanen) Het zag er een net zoekertje uit dus ik reageerde erop. Nu komen ze ook af met tranportkosten vanuit Engeland naar België.

NIET OP REAGEREN DUS!!!

ik denk dat je daar niet veel kan aan doen, behalve maken dat je er zelf niet inloopt! wat je nu dus al doorhebt! :)
Geplaatste afbeelding

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#233 Geplaatst 17 juni 2010 - 18:02

esmee zei:

Marktplaats.nl > Britse korthaar kittens - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Raskatten | Korthaar

Hoe vriendelijk van deze fokker.
Ik ben blij dat ik gewaarschuwd ben voor zwartfokkers met kittens in hun living.
LOl, en dat uit de naam van Flodder bvba die een rechtzaak had aangespannen tegen de Belgische staat omdat ze dat erkenningsnummer niet wilden aanvragen/invoeren. Volgens hen was het broodroof.

Elfonia zei:

NIET OP REAGEREN DUS!!!

2ehands verwijdert dat wel snel, geen zorgen :) .

elien89
elien89
  • 91 berichten
  • 4 katten

#234 Geplaatst 17 juni 2010 - 18:10

Ik denk dat als je een raskitten zoekt en ze het gratis willen geven er al een reukje aanhangt.
Je moet toch zeker beide of een van de ouders ervan kunnen zien?
En eventuele testresultaten, is iets wat vele mensen niet vragen, heb ik ook niet gedaan, maar ben nu geleerd.
Wat wel kan g ebeuren is dat er per ongeluk een nestje kittens komt van beide raskatten ongepland, maart als je dat dan adverteert, de waarheid erbijzetten dan...

Fokken doe je met hart en ziel, niet om rijk van te worden...
Dus de valse fokkers, ga eens wat meer met de dieren inzitten dan met jullie portemonnee!!

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#235 Geplaatst 18 juni 2010 - 06:22

Amai, krijg ik juist een vriendelijk antwoord. Ik zag op een site staan dat er kittens van 5 weken weg werden gedaan. En dacht, neh zal ik eens reageren:

Ik zag je advertentie op 2dekans.be
> Toch wil ik je erop wijzen dat het  tegen de wet is om kittens jonger dan 7 weken weg te halen bij hun moeder. Voor  de katjes is het ook best dat ze zeker tot 8 weken, liefst 12 weken bij het nest  blijven.
> Vanwege het overaanbod in de asiels is het ook aan te raden je  kat te laten steriliseren.

Toch vriendelijk gezegd van mij hé.
Dit is haar antwoord dat deze ochtend in mijn mailbox zat

Bemoei je met je eigen zaken en laat een ander mens met rust. Heb je liever dat  ik ze gewoon langs straat zet?

Jawadda, het mensdom :roll: Ben ik blij dat we op aarde toch een dierenrijk hebben.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#236 Geplaatst 18 juni 2010 - 07:18

Amai Lies, pff... Och, die mensen zijn gewoon dom.. En onbegripvol en denken dat ze altijd gelijk hebben wrs. Jij hebt gedaan wat je moest doen, en meer kan je - spijtig genoeg - niet doen

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#237 Geplaatst 18 juni 2010 - 08:01

Lies zei:

Amai, krijg ik juist een vriendelijk antwoord. Ik zag op een site staan dat er kittens van 5 weken weg werden gedaan. En dacht, neh zal ik eens reageren:

Jawadda, het mensdom :roll: Ben ik blij dat we op aarde toch een dierenrijk hebben.

Pff ik kan me daar toch zo over opwinden! Die reactie, echt! Grr wat zou ik graag bij een 'Zoekertjes Dierenleed Opsporingsdienst' zitten zeg!!

:censored:
Geplaatste afbeelding

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#238 Geplaatst 18 juni 2010 - 09:06

Lies zei:

Geef ze aan bij 2dekans.

Edit: En dat zijn dan nog steeds sites die geen erkenningsnummer vragen, terwijl dit wettelijk verplicht is. Ik heb een mail gestuurd, dit kan niet.

Bewerkt door arifiene, 18 juni 2010 - 09:14.

Nico van sarahtje
Nico van sarahtje
  • 415 berichten
  • 4 katten

#239 Geplaatst 18 juni 2010 - 10:19

:censored: :censored: :censored:

Heilige birmaanen - Te koop op 2dehands.be

Ze vragen al 100€ voor waarschijnlijk geen raskat en dan gaan de mensen daar nog op bieden :trance:

Nico van sarahtje
Nico van sarahtje
  • 415 berichten
  • 4 katten

#240 Geplaatst 18 juni 2010 - 10:46

Voor alle PRO gratis mensen, zo moet het dus wel volgens mij:

Speelvogel Tigrou verdient een tweede kans - Te koop op 2dehands.be

gevaccineerd, gechipt, ontwormd en ontvlooid

:thumb:

Bewerkt door Nico van sarahtje, 18 juni 2010 - 10:47.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden