Spring naar inhoud

- - - - -

Bedenkingen bij zoekertjes

Aangeboden

• Log in om te reageren
1040 reacties op dit onderwerp
karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#676 Geplaatst 17 juni 2011 - 15:15

Een hond in ruil voor een machine? Ongelooflijk! :r
Geplaatste afbeelding

desorayo
desorayo
  • 5.455 berichten

#677 Geplaatst 17 juni 2011 - 15:21

wij hebben ooit een mail gehad van iemand die een kitten van ons wilde.ze vroegen of we niet wilden ruilen voor een home cinema. :catscratchhead dit is echt gebeurd.

Geplaatste afbeelding

Beau
Beau
  • 645 berichten

#678 Geplaatst 17 juni 2011 - 15:56

ik vraag me af waarom die mensen niet gewoon dat apparaat verkopen en dan een chihuahua kopen? Lijkt me toch een stuk handiger dan te wachten tot dat iemand hier op reageerd.. de kans dat je dan ooit een klik met een hondje vindt is dan ook wel erg klein
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#679 Geplaatst 17 juni 2011 - 23:45

Eigenlijk is toch te belachelijk om waar te zijn, en toch geloof ik dat zo mensen bestaan.
Alé een tanden bleacher inruilen voor een pup, waar gaat dat naartoe. :o

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#680 Geplaatst 18 juni 2011 - 00:05

ik denk niet dat het om het toestel gaat ? ofwel ??
gewoon tanden laten bleken , een beurt ?
kost wel wat zene , ik weet dat ze der in turkije zo'n 800euro voor een laserbehandeling vragen .

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#681 Geplaatst 18 juni 2011 - 00:34

cfr urbanus : "de wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen rondom mij ... "  :trance:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#682 Geplaatst 18 juni 2011 - 16:31

:trance: :trance: :trance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#683 Geplaatst 18 juni 2011 - 16:54

Er was eens een chinese jongen, ruilde zijn nier voor een I-Pad, hoe stom kun je zijn!!!!
Geplaatste afbeelding

Wendyke
Wendyke
  • 340 berichten
  • 1 katten

#684 Geplaatst 18 juni 2011 - 17:36

Foei foei foei toch!!!
Hoe komen ze er toch maar op?!? :catnoknow
Nuja, ruilhandel heeft altijd bestaan, maar dit is toch te gek voor woorden... :zwijg:

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#685 Geplaatst 19 juni 2011 - 22:38

Ik was net op marktplaats aan het kijken. Kom ik een advertentie tegen van iemand die 2 kittens van 4 weken wegdoet. Dus ik een mail sturen of hij van plan is ze nu al weg te doen, en dat ze nog bij hun moeder moeten blijven enzo...krijg ik een mail terug dat ze de kittens gered hebben van een buurman van een vriend van hun...want die buurman wilden de kittens dus vermoordden. De man had er naar zeggen nog meer en ze hebben er 3 weg kunne halen, waarvan 1tje al wel naar een ander huis is. De persoon zelf heeft geen tijd om ze te verzorgen.

Dit zijn de arme stakkertjes die gered zijn.
Marktplaats.nl > ik geef 2 kittens weg, 1 zwart wit en 1 zwarte - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Overige Katten

Ik heb gezegt dat mocht hij echt niemand vinden ik me wel beschikbaar wil stellen. Opzich heb ik een redelijk flexibele baan...werk als uitzendkracht, dus kan zelf bepalen wanneer ik werk...alleen jah ben wel student en moet toch wel geld verdienen. Maja als het echt neit anders kan dan doe ik het met alle liefde! En ze zijn al 4 weken, dus ze kunnen nu op vast voedsel over, dat scheelt al een hoop werk natuurijk.

pff kan me er zo kwaad om maken he, dat zulke mensen bestaan
Geplaatste afbeelding

Beau
Beau
  • 645 berichten

#686 Geplaatst 19 juni 2011 - 23:28

Sorry, maar ik vraag me af of dit wel echt waar is. Ik geloof er eigenlijk geen biet van, waarschijnlijk kunnen ze de katten gewoon niet kwijt en ze hebben ze een zielig verhaal verzonnen.

Moet je er ook geld voor betalen?
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#687 Geplaatst 19 juni 2011 - 23:30

Ohhhh ik zie Wacho :cry: :cry: :cry:

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#688 Geplaatst 19 juni 2011 - 23:35

Beau zei:

Sorry, maar ik vraag me af of dit wel echt waar is. Ik geloof er eigenlijk geen biet van, waarschijnlijk kunnen ze de katten gewoon niet kwijt en ze hebben ze een zielig verhaal verzonnen.

Moet je er ook geld voor betalen?

Naja het verhaal zelf staat niet op marktplaats, maar omdat ik zag staan dat de kittens nog maar 4 weken waren, heb ik die persoon gemailt met dat dat veelste jong is. Daarna vertelde hij het verhaal, dus als ze echt zielig wilden overkomen om er vanaf te raken dan zal hij het verhaal wel op marktplaats gezet hebben neem ik aan. En de kittens zijn gratis, omdat hij ze niet kan houden ivm met geen tijd om ze op te voeden om hij veel weg is.

ja tuurlijk weet ik niet zeker of het echt waar is, maja als die kittens echt nog maar 4 weken zijn, dan kunnen ze nog niet geheel zelfstandig eten enzo...Ik heb verder nog geen reactie gehad van die persoon, dus ik zie het morgen wel.

Bewerkt door chanatas, 19 juni 2011 - 23:36.

Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#689 Geplaatst 19 juni 2011 - 23:35

Sihirci zei:

Ohhhh ik zie Wacho :cry: :cry: :cry:

Wie is Wacho? Overleden katje van jou?
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#690 Geplaatst 20 juni 2011 - 00:17

chanatas zei:

Wie is Wacho? Overleden katje van jou?

Ja.
Wacho was een opvangertje en het broertje van Xena. Hij was pas vierenhalf jaar viel om en was dood.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden