Spring naar inhoud

- - - - -

Bedenkingen bij zoekertjes

Aangeboden

• Log in om te reageren
1040 reacties op dit onderwerp
Liselotte
Liselotte
  • 2.256 berichten
  • 3 katten

#691 Geplaatst 29 juli 2011 - 10:40

Op Tweedehands.net staat 'n Pekineesje te koop, alsook 3 Boomertjes!  Voor de geïnteresseerden...  Ik zou ze wel allemaal willen nemen, maar het is hier al zo vol, met onze twee nieuwe katten (kater en kattin) erbij (mét stamboom :p ).  Straks met de twee nieuwe aanwinsten naar de dierenarts; hopelijk heb ik geen "kat in een zak" gekocht... :pray:
:hug: van Liselotte en Emmeline en :catkiss van Prillan, Esta en Noa
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#692 Geplaatst 29 juli 2011 - 10:43

Op alle 2dehandssites staan hondjes en katjes in overvloed. :(

Liselotte
Liselotte
  • 2.256 berichten
  • 3 katten

#693 Geplaatst 29 juli 2011 - 10:49

catherine zei:

Op alle 2dehandssites staan hondjes en katjes in overvloed. :(
Ik weet het :( , de vakantieperiode is de doodsteek voor onze arme viervoeters...  Er was 'n mevrouw die me 7 Britse Kortharen wilde verkopen, 360 voor 'n volwassene en 3 kittens en dan kreeg ik er 3 piepjonge kittens voor 20euro bij :trance: , die nog met de papfles gevoed moesten worden, omdat ze 's maandags met vakantie vertrok :trance: .  Ik snap niet dat mensen vakantie verkiezen boven hun huisdier, of 'n huisdier nemen en dan niet weten waarmee er naartoe als ze met vakantie willen gaan.  Wij gaan gewoon niét met vakantie, ook al zouden we liever ergens in de zon zitten dan in deze Belgische zomer!  Maar dat is gewoon geen optie, hé, als je huisdieren hebt, die van je afhankelijk zijn.  
Watte ne wereld, watte ne wereld... :8
:hug: van Liselotte en Emmeline en :catkiss van Prillan, Esta en Noa
Geplaatste afbeelding

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#694 Geplaatst 29 juli 2011 - 10:55

Liselotte zei:

Ik weet het :( , de vakantieperiode is de doodsteek voor onze arme viervoeters...  Er was 'n mevrouw die me 7 Britse Kortharen wilde verkopen, 360 voor 'n volwassene en 3 kittens en dan kreeg ik er 3 piepjonge kittens voor 20euro bij :trance: , die nog met de papfles gevoed moesten worden, omdat ze 's maandags met vakantie vertrok :trance: .  Ik snap niet dat mensen vakantie verkiezen boven hun huisdier, of 'n huisdier nemen en dan niet weten waarmee er naartoe als ze met vakantie willen gaan.  Wij gaan gewoon niét met vakantie, ook al zouden we liever ergens in de zon zitten dan in deze Belgische zomer!  Maar dat is gewoon geen optie, hé, als je huisdieren hebt, die van je afhankelijk zijn.  
Watte ne wereld, watte ne wereld... :8

Allez da meende niet! komaan welke onmens doet dat nu??? :gek: :trance:

Als je kleine kittens hebt blijf je thuis zo simpel is het!

Ik heb veel babysitters voor mijn dieren, nog nooit geen probleem gehad om op vakantie te gaan...desnoods in een pension hé!

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#695 Geplaatst 29 juli 2011 - 11:57

Dat is een louch mens die zo haar zogezegde brit met kittens weg doet. Daar zit een reukje aan zoals wij zeggen.
Wij blijven ook lekker thuis met al onze poezels, vroeger toen ik er zoveel nog niet had gingen we wel op vakantie en kwam mijn zus hen eten geven en verzorgen.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#696 Geplaatst 29 juli 2011 - 12:07

Ik voeg deze discussies even samen!
Geplaatste afbeelding

Ann&Dirk
Ann&Dirk
  • 2.755 berichten

#697 Geplaatst 29 juli 2011 - 12:11

Op facebook was er iemand die een hondje wegdeed omdat ze een kindje gekregen had. De andere hond die er al 5 jaar woonde mocht wel blijven. Toen daar commentaar op kwam werd het bericht verwijderd.

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#698 Geplaatst 11 augustus 2011 - 22:00

Pff lees ik vanavond een advertentie op marktplaats bij uiteraard de categorie katten en kittens, waar ik toch echt heel kwaad om werd. Dit is de advertentie:
Marktplaats.nl > gratis kittens - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Overige Katten  

Wat voor persoon ben je dan als je dit doet?? Ik heb die persoon dus een bericht gestuurd (een erg boos mailtje) en nu keek ik even of die advertentie er nog stond, heeft ze onderaan iets neergezet :censored: . Wat een dom persoon is dat zeg. Sorry moest het even kwijt.
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#699 Geplaatst 11 augustus 2011 - 22:51

chanatas zei:

Pff lees ik vanavond een advertentie op marktplaats bij uiteraard de categorie katten en kittens, waar ik toch echt heel kwaad om werd. Dit is de advertentie:
Marktplaats.nl > gratis kittens - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Overige Katten  

Wat voor persoon ben je dan als je dit doet?? Ik heb die persoon dus een bericht gestuurd (een erg boos mailtje) en nu keek ik even of die advertentie er nog stond, heeft ze onderaan iets neergezet :censored: . Wat een dom persoon is dat zeg. Sorry moest het even kwijt.

Sh :censored: man! Ik denk dat we dat zoekertje best melden, dit is echt ongepast! :r
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.442 berichten
  • 2 katten

#700 Geplaatst 11 augustus 2011 - 22:56

Ik heb de advertentie getipt. Zo grof! :censored:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#701 Geplaatst 11 augustus 2011 - 22:57

MarieDufoor zei:

Sh :censored: man! Ik denk dat we dat zoekertje best melden, dit is echt ongepast! :r

Maar als je dat meldt, zal de advertentie verdwijnen en wat gaat ze nadien doen met de kittens?

Kan er niet iemand zogezegd geïntresseerd zijn van ons.. en die mamapoes er weghalen?

Ik word hier ook heel :censored: van.

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#702 Geplaatst 11 augustus 2011 - 23:01

Tinne zei:

Ik heb de advertentie getipt. Zo grof! :censored:

Super ik heb hem ook getipt. Vond dit echt werkelijkwaar een schandalige advertentie. Dat mens verdient geen dier (in een andere advertentie verkoopt ze een hondje). Had dus een boze mail gestuurd dat ze haar verantwoordelijkheid moest nemen en dat het zielig is voor de poes dat die ineens uit zijn vertrouwde omgeving wordt gehaald ergens anders kittens moet opvoeden en vervolgens weer terug moet naar zijn baasje. En dat als ze geen kittens wilt ze haar kat moet laten helpen, maja zoals onder aan het bericht te lezen is ze dat niet van plan. Owh en dan ook nog leuk in de advertentie zetten, wil je geld verdienen...alsof het hier om materiele spullen gaat.
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#703 Geplaatst 11 augustus 2011 - 23:02

Maylun zei:

Maar als je dat meldt, zal de advertentie verdwijnen en wat gaat ze nadien doen met de kittens?

Kan er niet iemand zogezegd geïntresseerd zijn van ons.. en die mamapoes er weghalen?

Ik word hier ook heel :censored: van.

Ja maar ze wilt de mamapoes daarna dus wel weer terug he...en je kunt die poes toch niet ontvoeren?? Hoe zie je dat voor je?
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#704 Geplaatst 11 augustus 2011 - 23:06

chanatas zei:

Ja maar ze wilt de mamapoes daarna dus wel weer terug he...en je kunt die poes toch niet ontvoeren?? Hoe zie je dat voor je?

In de zin van: je gaat akkoord met haar conditie, en je brengt nadien de kat niet meer terug?
Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#705 Geplaatst 11 augustus 2011 - 23:09

chanatas zei:

Ik heb daar helemaal geen ervaring mee.
Maar ik voel zo een onmacht en schrik dat ze dan gewoon die kittens dumpt of nog iets erger aandoet.

Zou ze wel de moeite nemen om een contractje op te stellen of zo?
Zo niet, moet die poes al gechipt zijn om aan te tonen dat die poes nadien van haar is.
Die poes verdient het niet om daar te blijven. Zelfs om ooit naar haar terug te keren. Hoeveel keer zal ze zoiets nog doen?
:r

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden