Spring naar inhoud

- - - - -

Bedenkingen bij zoekertjes

Aangeboden

• Log in om te reageren
1040 reacties op dit onderwerp
arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#751 Geplaatst 26 oktober 2011 - 16:06

Tja, weer typisch zo'n flutsite die geen erkenningsnummer verplicht, terwijl dit bij wet wél verplicht is.

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#752 Geplaatst 26 oktober 2011 - 16:19

dat zijn zeker geen mc, nu ben ik niet echt een kenner maar ik kan wel zien dat dat gewoon HTK katjes zijn.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#753 Geplaatst 26 oktober 2011 - 16:25

zie ik ook niet ook al heb ik weinig raskennis :d
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#754 Geplaatst 26 oktober 2011 - 16:56

Man man man, mijn haren komen hiervan naar boven.

Moeder zal misschien een maine coon zijn maar vader niet, of omgekeerd, en dan denken ze dat de kinderen ook maine coons zijn. :catcurs :catcurs :catcurs

Heb ook gezien dat ze een maine coon poes van 1 jaar ongesteriliseerd wegdoet wegens stopzetting cattery. :catcurs :catcurs :catcurs

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#755 Geplaatst 26 oktober 2011 - 16:59

Soms kan je beter van zulke sites wegblijven wegens te veel hartzeer van wat je daar allemaal leest en ziet.  God wie weet wat er allemaal met die beestjes gebeurt... :cry:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#756 Geplaatst 26 oktober 2011 - 18:22

Ze doet de open moederpoes ook weg, zogenaamd stoppen van cattery. Een andere poes is volgens haar een pers.

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 26 oktober 2011 - 18:22.

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#757 Geplaatst 02 november 2011 - 00:19

Haha, ik keek net op netmarkt (nog eens, beetje een verslaving :oops: )
En ik zag dat die persoon die het vorige zoekertje plaatste er nu 2 andere heeft geplaatst...
Gewoon lachwekkend die zoekertjes!! :) :LOL:

Knuffelkittentjes met "blauw bloed" | Netmarkt

Kittens met "adellijk bloed" | Netmarkt

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#758 Geplaatst 02 november 2011 - 00:36

Echt belachelijk zulke mensen :trance: :censored:

brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#759 Geplaatst 14 november 2011 - 15:31

en ja hoor woensdag het vervolg op de saga breaking dawn
wij gaan vrijdag :LOL:
alleen erger ik mij dood als ze tijdens de hele film schreeuwen, tieren of oooh aaahhh oeehh zitten te roepen
dus hoop ik vrijdag van de film te kunnen geniet zonder het geroep (het is de 4de film ze zullen het nu wel eens beu zijn zeker edward te zien lol) :x :p
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#760 Geplaatst 14 november 2011 - 15:39

Ik ga even wachten om te gaan, in een kleine buurtbioscoop (minder kans op geroep ;) )

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#761 Geplaatst 14 november 2011 - 17:27

Bij Eclipse zaten wij ook vlakbij een groepje 14-jarige pubermeisjes. En die waren nog onbeschoft ook :s ... De leerkracht in mij kan zich dan niet in bedwang houden :x en nadien zwegen ze toch.
Maar ik vond het vreselijk om hun geroep en getater aan te horen! Dan krijg je zo van die uitspraken als: "eeh joh, wat doet gij met mijne Edward? Die is wel van mij he"... :louche: ZUCHT. En ondertussen missen ze de helft van de film...

Geplaatste afbeelding

brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#762 Geplaatst 14 november 2011 - 17:39

English Rose zei:

Bij Eclipse zaten wij ook vlakbij een groepje 14-jarige pubermeisjes. En die waren nog onbeschoft ook :s ... De leerkracht in mij kan zich dan niet in bedwang houden :x en nadien zwegen ze toch.
Maar ik vond het vreselijk om hun geroep en getater aan te horen! Dan krijg je zo van die uitspraken als: "eeh joh, wat doet gij met mijne Edward? Die is wel van mij he"... :louche: ZUCHT. En ondertussen missen ze de helft van de film...

jup en wij ook door ons eraan te ergeren :louche:
Geplaatste afbeelding

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#763 Geplaatst 14 november 2011 - 17:41

English Rose zei:

:lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#764 Geplaatst 14 november 2011 - 17:42

Ik ga deze films nooit in de cinema gaan kijken. Ik erger me dood aan het gepraat van andere, aan de popcorn geluidjes, aan de snoepzakjes enz.

Ik wacht dus wel tot de film downloadbaar is. Ik doe dit met alle films zo. En dan sluit ik laptop op tv aan, dolby surround op, en dan zit ik net in mijn eigen cinéma.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#765 Geplaatst 14 november 2011 - 17:52

Ik kijk ook veel liever thuis naar een filmpje, pauzeren wanneer je wil, poesjes bij jou, dekentje over je heen (als het koud is), lekker samen in vriend zijn armen kunnen liggen, iets om te knabbelen, iets om te drinken, ... Puur relaxen :love3: tov plaatsen die op voorhand bepaald worden, kans op vuile zetels, zetels die gescheiden zijn, geroep en getier van kleine kindjes, te grote mensen voor mij, geen goed zicht, ... Ben niet zo voor de cinema, maar vriend wel en zus wil ook heel graag naar deze Breaking Dawn gaan dus doe ik ze maar een plezier O:)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden