Spring naar inhoud

- - - - -

Bedenkingen bij zoekertjes

Aangeboden

• Log in om te reageren
1040 reacties op dit onderwerp
brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#766 Geplaatst 14 november 2011 - 17:54

Maylun zei:

Ik ga deze films nooit in de cinema gaan kijken. Ik erger me dood aan het gepraat van andere, aan de popcorn geluidjes, aan de snoepzakjes enz.

Ik wacht dus wel tot de film downloadbaar is. Ik doe dit met alle films zo. En dan sluit ik laptop op tv aan, dolby surround op, en dan zit ik net in mijn eigen cinéma.

jup maar deze wou ik toch in cinema zien ;)
Geplaatste afbeelding

twinkietje
twinkietje
  • 260 berichten
  • 2 katten

#767 Geplaatst 14 november 2011 - 17:56

Ik ga naar de marathon!
Morgenavond 17 uur tot woensdag 03.00 uur smorgens.
En de dag erna voor de klas staan :p
Maar heb er zin in ze!
En weet dat het weer roepen en gillen gaat zijn :p
Geplaatste afbeelding
Met dank aan elfonia!

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#768 Geplaatst 14 november 2011 - 18:43

Spanishke zei:

Ik kijk ook veel liever thuis naar een filmpje, pauzeren wanneer je wil, poesjes bij jou, dekentje over je heen (als het koud is), lekker samen in vriend zijn armen kunnen liggen, iets om te knabbelen, iets om te drinken, ... Puur relaxen :love3: tov plaatsen die op voorhand bepaald worden, kans op vuile zetels, zetels die gescheiden zijn, geroep en getier van kleine kindjes, te grote mensen voor mij, geen goed zicht, ... Ben niet zo voor de cinema, maar vriend wel en zus wil ook heel graag naar deze Breaking Dawn gaan dus doe ik ze maar een plezier O:)

Ja zoals jij het ideaal beschrijft Katrien ... dan wil er niemand nog naar de cinema denk ik :goofy: Maar het geluid van de cinema en de popcorngeur, het heeft toch ook wel zijn charmes. Al zijn een kopje thee, een dekentje en de katten natuurlijk geweldiger! :love3:

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#769 Geplaatst 14 november 2011 - 18:54

Ik ga ook niet zo graag naar de cinema, door het bovenstaande.
De lkr. in mij heeft dan ook altijd zin om te reageren :oops: , maar ik kan me wel inhouden :lachen: .
Liever thuis, in mijn zeteltje (met dekentje!), doen wat ik wil en véél goedkoper!

Pixel
Pixel
  • 17.016 berichten

#770 Geplaatst 14 november 2011 - 19:10

Ik ga binnenkort ook wel kijken denk ik. Niet in het begin, dan is het te druk. En ik ga alleen als ik op voorhand mijn stoel kan reserveren op de plek die ik wil, nl. helemaal vanachter in het midden. :mrgreen:

brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#771 Geplaatst 14 november 2011 - 20:06

Pixel zei:

Ik ga binnenkort ook wel kijken denk ik. Niet in het begin, dan is het te druk. En ik ga alleen als ik op voorhand mijn stoel kan reserveren op de plek die ik wil, nl. helemaal vanachter in het midden. :mrgreen:

de tickets worden nu gereserveerd dus zitten we goed voor vrijdag

twinkietje zei:

Ik ga naar de marathon!
Maar heb er zin in ze!

hoh zou ik niet zien zitten hoor
dan kijk ik op het gemak vrijdag naar de andere 3 films voor we naar breaking dawn gaan ;)
Geplaatste afbeelding

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#772 Geplaatst 15 november 2011 - 14:11

twinkietje zei:

Ik ga naar de marathon!
Maar heb er zin in ze!

Ik ga ook !! heb wel verlof genomen, dus morgen niet werken (en vandaag ook niet hihi).
Mijn vriend daarentegen heeft verlof vergeten nemen, dus die mag morgen ook uit zijn bed.

Geplaatste afbeelding

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#773 Geplaatst 21 november 2011 - 15:29

ik ben dit weekend gaan kijken met mijn vriend

viel dit dik tegen!!!! Mijn vriend heeft zich doodgeërgerd aan de film en aan de tienermeisjes en ik eigenlijk ook. Tis niet echt ne film om in de cinema te zien. Het verhaal komt niet op gang, er gebeurd echt niets in. :cry:
Geplaatste afbeelding

MiekeV
MiekeV
  • 787 berichten
  • 3 katten

#774 Geplaatst 21 november 2011 - 18:51

Ik ga morgenavond kijken, ben eens benieuwd.
Ik weet wel al wat er gaat gebeuren aangezien ik de boeken al gelezen heb, en om eerlijk te zijn vond ik het laatste boek soms een beetje overdreven (met dat kind dat haar van binnenuit zit op te eten en al bijna een tiener is als het eruit komt :onzeker: ).
Maar ja,we zijn er eens mee weg hé. :) Een gezellig avondje uit met de zus en de mama.

Dawn
Dawn
  • 105 berichten
  • 2 katten

#775 Geplaatst 21 november 2011 - 19:30

Ik ga altijd graag naar de cinema in Waregem. Meestal zitten we dan alleen met maximum 10 andere mensen in die grote zaal. Dan valt het lawaai nog mee.

Naar het vierde deel van de Twilight Saga zijn wij echter in de kinepolis in Gent gaan kijken.

Amai, wat een gedoe! Keilang aanschuiven voor drank en een snoepje, getater in de zaal en een meisje die continu zat te wiebelen op haar stoel om te kunnen praten met haar vriendinnen voor mijn neus.

Ik vond deze echt goed verfilmd tegenover het boek. Je merkt natuurlijk wel dat het een aanloop naar de volgende film is, want eigenlijk gebeurt er niet zo veel. Je ziet ze op huwelijksreis gaan, en dat Edward Bella uitput (zoals beschreven in het vierde boek). Je ziet het hele gedoe met Jacob. Wat ik wel een héél mooi verfilmd stuk vond, was toen Jacob de eerste keer Renesmée zag. héél mooi gedaan! Langs de ene kant de beste verfilming, maar qua inhoud voor mensen die het boek niet gelezen hebben, de minste van de vier waarschijnlijk. Als het volgende deel even goed verfilmd wordt, gaat dat een machtig stukje film zijn! :twisted:

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#776 Geplaatst 21 november 2011 - 20:07

De volgende gaat inderdaad super zijn, deze is een mooie aanloop ernaartoe.

Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#777 Geplaatst 21 november 2011 - 20:56

Jullie maken me echt nieuwsgierig. Ik ben nu het boek terug beginnen lezen, gewoon omdat ik het zo mooi vind.
Die film ben ik nog steeds aan het zoeken voor binnen te halen. Nog geen goede kwaliteit gevonden. :oops: Als ik hier die verhalen zo lees van die wriemelende mensen, lange wachtrijen voor popcorn en drank, en dan het gegiechel van die tienermeisjes, pff dan heb ik liever nog even geduld om hem thuis te bekijken.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#778 Geplaatst 21 november 2011 - 21:45

Ik heb 1 en 2 december vrij, dacht er over om hem de 1ste 's namiddags te gaan zien, dan zitten die schoolkinderen hopelijk allemaal op school ;)
Geplaatste afbeelding

brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#779 Geplaatst 21 november 2011 - 21:52

ik vond hem super met genoeg actie in :) wil hem zo vlug mogelijk op dvd lol :x
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.358 berichten
  • 2 katten

#780 Geplaatst 22 november 2011 - 09:12

Ben hem gisteravond in een kleine buurtcinema gaan kijken, met een zestal andere volwassen mensen, zalig! :)
Vond het een mooie film en zelfs helemaal zoals ik hem zou regisseren, zelfs het einde :ha .
Er kwam alleen blijkbaar een stukje na de aftiteling en dat heb ik gemist. Dus voor mensen die nog gaan kijken, blijven zitten!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden