Spring naar inhoud

- - - - -

Bedenkingen bij zoekertjes

Aangeboden

• Log in om te reageren
1040 reacties op dit onderwerp
MiekeV
MiekeV
  • 787 berichten
  • 3 katten

#781 Geplaatst 23 november 2011 - 12:46

Ik ben gisteravond gaan kijken, en vond hem echt wel goed.
Inderdaad niet veel actie, maar als je de boeken gelezen hebt, dan wist je dat al.
En inderdaad, na de aftiteling, komt er nog een klein stukje. :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#782 Geplaatst 23 november 2011 - 12:55

Ik ga vrijdag met vriend en met zus :) , schijnt inderdaad vrij saai te zijn, maar dat vond ik van New Moon ook...
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

azrael
azrael
  • 364 berichten
  • 1 katten

#783 Geplaatst 23 november 2011 - 14:47

morgain zei:

ik ben dit weekend gaan kijken met mijn vriend

viel dit dik tegen!!!! Mijn vriend heeft zich doodgeërgerd aan de film en aan de tienermeisjes en ik eigenlijk ook. Tis niet echt ne film om in de cinema te zien. Het verhaal komt niet op gang, er gebeurd echt niets in. :cry:

Is idd een film om thuis te kijken. Rustig op uw gemakske, met z'n tweetjes en niet in een volle zaal die vol bakvissen zit. De sfeer wordt in de cine ook zo niet overgebracht bij zo'n film vind ik. Voor zo'n film moet je op uw gemak zitten. In de cine ben je niet zo op uw gemak als thuis.

Heb mij persoonlijk ook doodgeërgerd aan al dat gelach en gegiechel van zodra die vent nog maar in beeld komt. Zelfs als hij gewoon op de achtergrond in beeld kwam zonder iets te zeggen of te doen begon de helft van de zaal al te giechelen en te lachen.

Dus, thuis op uw gemakske kijken is de boodschap :)
Alleen spijtig dat de popcorn thuis zo lekker niet is als in de kinepolis :mrgreen:

brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#784 Geplaatst 23 november 2011 - 15:00

Adsagsona zei:

Er kwam alleen blijkbaar een stukje na de aftiteling en dat heb ik gemist. Dus voor mensen die nog gaan kijken, blijven zitten!

ja je ziet de volturi die een kaartje krijgen van de cullens om te zeggen dat er een nieuw lid is en dan zegt die ene vent van de volturi dan kunnen we de oorlog stoppen tegen de cullens nu bella verandert is en zegt dien andern neen want ze hebben iets dat ik wil... da wast lol ;)
Geplaatste afbeelding

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#785 Geplaatst 23 november 2011 - 15:02

brit zei:

ja je ziet de volturi die een kaartje krijgen van de cullens om te zeggen dat er een nieuw lid is en dan zegt die ene vent van de volturi dan kunnen we de oorlog stoppen tegen de cullens nu bella verandert is en zegt dien andern neen want ze hebben iets dat ik wil... da wast lol ;)

Spoiler-alert!!!!

brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#786 Geplaatst 23 november 2011 - 15:33

arifiene zei:

Spoiler-alert!!!!

nee hoor want dit heeft niks te maken met de film ...
Geplaatste afbeelding

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#787 Geplaatst 23 november 2011 - 15:37

Ik heb hem dit weekend ook gekeken en ik vond hem echt wel goed verfilmd! Ik heb mij kostelijk vermaakt en vond er toch nog wel voldoende actie/spanning in zitten.

In Nederland heb je in Houten (vlak bij Vianen), de CineLounce. Das een vrij nieuwe bioscoop en die is echt luxe! Ik ga nergens anders meer naar toe.
De stoelen zijn luxer en je hebt meer beenruimte. Voor je heb je een tafel waarop je het eten en drinken kan zetten. Ze doen daar niet aan pauzes. Als je iets te eten of te drinken wilt dan druk je op een knopje in de tafel en dan komt er een ober bij je. Die neemt je bestelling op en komt het vervolgens bezorgen. En de kaartjes zijn niet duurder dan bij een andere bios, het eten en drinken op de kaart ook niet. En ze hebben ook extra dingen zoals bittergarnituur, kaasblokjes (mjammie!) en cocktails.
Nadeel is wel dat als je met een kleiner gezelschap bent en je in het midden zit (ik geloof zo'n 6 stoelen naast elkaar) je soms moet doorgeven.

Maar dan heb je ook nog de Balkon logee. Voor een paar euro meer zit je op het balkon, heb je áltijd perfect zicht omdat er maximaal 2 mensen voor je zitten (tot nog toe heb ik altijd vooraan op het balkon gezeten) en zit je max met z'n 4-en naast elkaar en heeft ieder zijn eigen tafeltje tussen de stoelen. Én je wordt ontvangen met een glas champagne.
Das wmb toch wel heerlijk naar de bioscoop gaan! :love3: Niet dat ik vaa naar de bios ga, maar de CineLounce is als ik dan 'ns ga wel echt een avondje uit ;)

www.cattery-momak.comPerzen & Exotics

brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#788 Geplaatst 23 november 2011 - 16:24

ik ga hem vanavond nog eens bekijken :x ;) (in me zeteltje :p )
Geplaatste afbeelding

Picasso
Picasso
  • 377 berichten
  • 2 katten

#789 Geplaatst 21 december 2011 - 01:54

Was helemaal vergeten dat ik intussen al anderhalf jaar geleden dit topic gestart was!
Ik ben naar de Twilight Marathon gegaan met een boel vrienden. En ik moet zeggen: alle aanwezigen in de zaal hebben zich heel beschaafd gedragen. 't Was een superleuke avond, voor herhaling vatbaar!! Want als er volgend jaar nog zo'n marathon is, dan ben ik zeker weer van de partij :)

:paw van Romeo (†) - Toulouse - Matisse - Fouga (†) - Picasso (†) - Milo

Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#790 Geplaatst 21 december 2011 - 11:47

ik moet de laatste nieuwe nog zien. Ik vond Breaking Dawn het beste boek, dus wil het eigenlijk niet laten verpesten door misschien een slechtere film.

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#791 Geplaatst 21 december 2011 - 12:05

Elfje zei:

ik moet de laatste nieuwe nog zien. Ik vond Breaking Dawn het beste boek, dus wil het eigenlijk niet laten verpesten door misschien een slechtere film.

Wij zijn tijdens een vrije dag onder de schooluren gaan kijken: weinig volk en een heel normale, stille zaal :)
Geplaatste afbeelding

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#792 Geplaatst 22 december 2011 - 09:24

Elfje zei:

Tja, hier het zelfde probleem.
Gisteren naar de bios en..... gekozen voor puss in boots   we durfde het toch niet aan!
Puss was trouwens een prima film!

Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#793 Geplaatst 22 december 2011 - 10:42

Gwynyth zei:

Wij zijn tijdens een vrije dag onder de schooluren gaan kijken: weinig volk en een heel normale, stille zaal :)

ik bedoelde eigenlijk eerder dat ik hem niet goed durf zien omdat ik schrik heb dat de film het goede boek gaat verpesten.
Ik zou hem sowieso niet in de cinema zien denk ik...

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#794 Geplaatst 22 december 2011 - 12:53

Ah nee, valt goed mee :)

Maar't is geen must-see cinema film, dus thuis zal die zeker evengoed meevallen :)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#795 Geplaatst 22 december 2011 - 14:29

ik moet infeite nog kijken naar breaking dawn maar wil eerst de volledige drie andere nog eens bekijken voor ik deze bekijk.heb de andere pas recent gekocht.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden