Spring naar inhoud

- - - - -

kattin ontfermt zich over kittens die niet van haar zijn

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_kitty_milo_*
Guest_kitty_milo_*

#1 Geplaatst 12 mei 2009 - 19:37

Mijn kattin van 1 jaar ontfermt zich over 2 kittens die niet van haar zijn.
Ze is ook niet zwanger of zwanger geweest.

De kittens zijn 3 weken oud en de moederpoes heeft ze verlaten, dus moeten we ze zelf opvoeden.

Kan dit kwaad, ze laat ze zuigen.

Grts

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#2 Geplaatst 12 mei 2009 - 19:41

hoi
het kan geen kwaad dat ze zich er over ontfermt maar kzou ze toch niet laten zuigen hoor zou niet goed zijn voor de poes

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#3 Geplaatst 12 mei 2009 - 19:43

Er is hier een ander topic waar een kater zich over kittens ontfermde dus die had zeker geen melk..daar werd er gezegd dat het op zich niet erg is maar dat je wel heel goed moet opletten of de tepeltjes niet ontstoken raken..
'k veronderstel dat dit dan ook wel voor jouw poes kan tellen?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 12 mei 2009 - 19:52

Hoe lief van je kattin om zich om hen te bekommeren. Ik denk ook niet dat het echt kwaad kan goed in het oog houden dat er geen ontstekingen optreden. De liefde en warmte kunnen ze goed gebruiken. :heart:

Guest_Paulientje_*
Guest_Paulientje_*

#5 Geplaatst 12 mei 2009 - 19:59

kitty_milo zei:

Mijn kattin van 1 jaar ontfermt zich over 2 kittens die niet van haar zijn.
Ze is ook niet zwanger of zwanger geweest.

De kittens zijn 3 weken oud en de moederpoes heeft ze verlaten, dus moeten we ze zelf opvoeden.

Kan dit kwaad, ze laat ze zuigen.

Grts

Het kan geen kwaad hoor. Toen mijn poes Yasmine pas bij ons was, miste zij haar moeder enorm en ging ze zuigen bij een andere poes hier bij ons. Deze poes liet het ook toe. Ik maakte me zorgen en vroeg aan de dierenarts of dit normaal was en of ik iets moest doen.
Blijkbaar komt het wel meer voor en zoals de dierenarts toen zei :"Het gaat vanzelf wel weer over" en inderdaad, het ging over.

Dus niet te veel zorgen maken, de poesjes van 3 weken zullen de warmte wel kunnen gebruiken

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 12 mei 2009 - 20:13

Heel mooi van jouw poes dat ze zich over de kleintjes ontfermt in ieder geval. De kleintjes krijgen op die manier toch een poezenvervangmoeder!

Geplaatste afbeelding