Spring naar inhoud

- - - - -

kattenhotel ?

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_kellyv_*
Guest_kellyv_*

#1 Geplaatst 13 mei 2009 - 10:01

hallo iedereen,
binnenkort vertrekken we 14 dagen op vakantie en we zijn er nog steeds niet uit wat we nu met onze 2 katten gaan doen.
Aanvankelijk zouden mijn vriend z'n ouders 1x per dag langskomen om
de kattenbak proper te maken, vers eten en drinken te zetten enz. maar
toch heb ik er geen gerust gevoel bij...
ik maak nu de kattenbak 2 tot 3x per dag proper en dat is echt wel nodig.
Tot 3 weken geleden konden ze nog uit de tuin en deden ze hun behoeften ook elders maar nu deze is afgeschermd (tuin) gaan ze terug
in de kattenbak natuurlijk. Ik ben ook bang dat ze hun gaan vervelen en dat ze toch missch een uitweg gaan zoeken om uit de tuin te geraken
en als wij er dan niet zijn !...
Vandaar dus het idee om een kattenhotel te zoeken !...
Zo hebben we Galtonia (mechelen), abri en Berkenhoeve gevonden.
Duur is het wel want de meeste vragen 15 tot 17euro per nacht (per 2
katten). Berkenhoeve vraagt 12E per nacht per 2 katten.
We gaan één van de dagen een kijkje nemen in Berkenhoeve en we zullen
afwachten wat ons gevoel ons zegt zeker ?
groetjes,
Kelly en de mini zoo :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 13 mei 2009 - 10:25

En kun je ze overdag niet binnen in huis laten en enkel in de tuin laten als er iemand bij is?
En meerdere kattenbakken gebruiken?
Heb je geen buren die een oogje in het zeil kunnen houden? Hier hebben we een bejaarde buurman en die zorgt voor alle poezels in de wijk als de baasjes op vakantie zijn. Of vrienden?
Veel succes met je zoektocht!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#3 Geplaatst 13 mei 2009 - 11:30

Ons Zulma'ke gaat ook naar een kattenhotel. Eerst ging mijn vader ze ook elke dag eten komen geven, maar zag ook al taferelen als openstaande deuren en de kat die toch kon ontsnappen... En plus, was hij ook niet echt enthousiast, dus ja... Dus nu gaat mijn lieveling naar het kattenhotel van Sil (hele sympathieke vrouw) en nu ga ik toch wel geruster met vakantie vertrekken hoor en moet ik mij niet altijd zorgen zitten maken... Je weet dat er altijd iemand in de buurt is, dat ze samenwerken met de dierenarts...
Dus ja, het zal met pijn in het hart zijn, maar ik ga toch gerust zijn hoor! En bovendien mag ik altijd bellen om te vragen hoe het met haar is :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#4 Geplaatst 13 mei 2009 - 11:42

Die van mij gaan ook naar Sil op hotel. Ik zal ze met een klein hartje daar laten, maar ik weet dat ze het daar heel goed gaan hebben.

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#5 Geplaatst 13 mei 2009 - 14:38

lizke zei:

Dus ja, het zal met pijn in het hart zijn, maar ik ga toch gerust zijn hoor! En bovendien mag ik altijd bellen om te vragen hoe het met haar is :)

ik had het vorig jaar heel moeilijk toen ik Hobbes op hotel deed (ja, ik ben zo'n emotionele kip :d ) en ik kreeg van de mevrouw uit eigen beweging een berichtje de 2de dag dat Hobbes het zo goed deed, deed wel deugd moet ik zeggen, en heb me de rest van de vakantie geen zorgen meer gemaakt.

Guest_kellyv_*
Guest_kellyv_*

#6 Geplaatst 14 mei 2009 - 13:11

bedankt voor jullie reacties :) !
mag ik vragen voor welk hotel jullie gekozen hebben (waar?) ?

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#7 Geplaatst 14 mei 2009 - 13:16

Hier gaat ons Zulma'ke en Bix, Mirl en Gebbie van Lies ook:

Silly's Cats & dogs

nas
nas
  • 85 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 14 mei 2009 - 13:48

Ik heb onlangs onze Kiri naar poezenhotel chikati gedaan. Ben daar meer dan tevreden over. Hele lieve dame die zelf 7 katten heeft, die SMS'jes stuurt met nieuws, je mag altijd bellen, het is er heel erg proper..... Ze hebben een hok met een buitenren, dus ze kunnen zowel binnen als buiten. Onze Kiri zat steeds buiten naar de kippetjes te kijken. Ik doe ze er zeker weer naartoe als we weggaan.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#9 Geplaatst 19 mei 2009 - 08:46

En heb je al een beslissing genomen ivm het kattenhotel?
Jyotsna, waar had jij je kat op hotel gedaan, als ik dat mag vragen?
Ik zie er toch ook een beetje tegenop... Zie al doemscenario's voor mij dat ze heel veel stress gaat hebben en van stress kunnen ze wel eens fip krijgen :( ... Ik hoop zo dat alles goed verloopt...