Spring naar inhoud

- - - - -

Slaapplaats

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 03 december 2010 - 22:08

hier liggen ze ook vaak op de grond hoor

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 04 december 2010 - 13:10

Hier overal wat. Op de grond, op de mat, op hun matje, in hun mand, op de krabpaal, op de vensterbank,....

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 04 december 2010 - 13:27

M'n katje heb ik vandaag voor het eerst op ons bedje gevonden. Jammergenoeg lagen er plasjes op de kamer waardoor ik denk dat hij van m'n vriend een andere plaats zal moeten zoeken. O:)

Mss een tweede kattenbak zetten
Nu ze voor het eerst op bed sliep, kan het zijn dat de kattenbak te ver weg was
Ik heb een kattenbak beneden en één boven

Hier slapen ze ook overal ....ook op de grond

Guest_Imelda_*
Guest_Imelda_*

#19 Geplaatst 07 december 2010 - 20:06

Onze kat slaapt ook echt overal! Ik verbaas mij er soms echt over hoe ze het toch in hun hoofd krijgen om op die vreemde plaatsen te gaan slapen :)
Maar Lou zijn favoriet is toch wel ons bed!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#20 Geplaatst 07 december 2010 - 21:28

Onze liggen ook al eens op de grond hoor.. :)

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#21 Geplaatst 08 december 2010 - 06:51

die van ons liggen nu onder de kerstboom lekker zacht op de dacron.

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 08 december 2010 - 07:00

Mijn 2 kittens liggen ook op de gekste plaatsen maar hun favoriet voor snachts is nog steeds deze
Afbeelding 219.jpg

Guest_Nalaleen_*
Guest_Nalaleen_*

#23 Geplaatst 04 januari 2011 - 11:23

Das kei lief, die foto.
Mijn poesje ligt ook vooral op de grond en op de vensterbanken.
Ook op haar fleece dekentje.
Maar we hebben voor haar zo'n hangmatje voor aan de radiator gehaald maar ze ligt daar nooit in, iemand een idee waarom, want mijn vader vindt het stom dat we dat gekocht hebben maar we konden toch ook niet weten dat ze daar niet in zou liggen?? :onzeker:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 04 januari 2011 - 11:26

Geen zorgen maken, zoals je de reacties hier hebt gelezen is het heel normaal! ;)

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 05 januari 2011 - 09:08

mijn kitten ligt meestal overdag als ze wil slapen onder tafel op een stoel of in de zetel of toen de kerstboom er nog stond onder de kerstboom.
maar snachts ligt ze in haar bench, omdat ze nogal druk is en ze vliegt rond en ze pist nog overal als we haar niet in haar kattenbak zetten !!! :d
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#26 Geplaatst 10 januari 2011 - 12:31

Intussen heeft onze Petrol ook zijn vast stekje, boven op de kamer op de vensterbank. Ik heb daar nu een mandje geplaatst, ofwel ligt hij erin, ofwel ligt hij ernaast. Maar de vensterbank is zijn vaste plaats geworden.
Oh ja, en 's nachts is mijn hoofdkussen nog interessanter dan zijn mandje! O:)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 10 januari 2011 - 15:15

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 10 januari 2011 - 15:18

Krabpaal, de grond (liefst voor de kachel), en dan ergens verscholen in het berghok als ze daar is binnen geraken. In de zetel, op een kast, op een stoel, in een kast, op de laptop sleeve, op de bureaustoel, in de wastafel. Denk dat dat de meest voorkomende zijn :d

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#29 Geplaatst 10 januari 2011 - 15:21

Hier slaapt Elmo vooral in de zetel, of op de rand van de zetel en soms ook wel op tafel :) Ziva slaapt op haar muurplankje ofwel ook in de zetel onder een dekentje :)

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 10 januari 2011 - 16:39

Hier sinds een week twee nieuwe katjes en de eerste dagen sliepen die op de grond onder een kast. Nu zijn ze stilaan het huis aan het verkennen enslapen ze ook op plekjes waar ik een doos heb gezet of een doek gelegd, maar nog steeds laag tegen de grond en goed verstopt. De nieuwsgierigste van de twee komt al eens in de zetel gesprongen maar schiet nog rap weg als er teveel verloop is. De hoger gelegen mandjes op de kast zijn al bekeken maar nog niet gebruikt. Daar liggen ze precies nog niet op hun gemak. Maar ze spelen wel het hele huis door als ze wakker zijn.

Bewerkt door Malou, 10 januari 2011 - 16:40.