Spring naar inhoud

- - - - -

Slaapplaats

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 10 januari 2011 - 19:50

Sarah en Erik zei:

Ziva slaapt op haar muurplankje ofwel ook in de zetel onder een dekentje :)

Adam doet dat ook, voor zijn middagdutje :LOL:

Hij wringt zich dan onder het dekentje dat meestal in een verfrommelde bal in de hoek van de sofa ligt.

Grappig, als hij daar dan uitkomt, dan heeft die zo echt van die kleine oogjes van het felle licht :)

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 10 januari 2011 - 20:04

Hier slapen ze ook echt overal op, daarom is het soms echt zoeken naar hen.
op het tapijt, op de stoelen, op de grond, leuning van de zetel, krabpaal, op de kast, op de hifi, op de tafel, op de vensterbank, op het lage bankje, op mijn handtas maar mijn ultieme favoriet...  op mijn schoot... ! :)
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Guest_Raider_*
Guest_Raider_*

#33 Geplaatst 12 januari 2011 - 11:33

Overal waar ze zin in hebben: krabpaal, zetel, het baasje zijn schouder,...

Bewerkt door Raider, 12 januari 2011 - 11:34.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 12 januari 2011 - 23:27

Balou sliep regelmatig boven in de krabpaal, maar Taco heeft nu een beetje haar plekje ingenomen...tegenwoordig is het favoriete slaapplekje van Balou boven op mn kledingkast :d Daar kan ze rustig liggen, zonder dat Taco haar lastig valt (is nog veel te hoog voor Taco om op de springen :) ). Savonds als ik naar bed ga, dan komt Balou altijd nog wel ffiez bij me onder de dekens liggen...echt heel lief, maar daarna vertrekt ze weer naar haar vertrouwde plekje!!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#35 Geplaatst 13 januari 2011 - 00:04

Hier is het ook echt overal, maar dan ook echt overal. We hebben wel een paar favorieten zoals het radiatormandje, Guy's stoel, 3 plekjes op de krabpaal en de zetel maar je kunt ze echt overal vinden. Dus ook zomaar ineens op de grond :)

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#36 Geplaatst 13 januari 2011 - 00:14

Hier is dat toch ook raar hoor.
Ze hebben hier nochtans ook allerlei knusse plaatsjes...de zetels, een lekker zacht mandje met kussentje in, de krabpaal met een holletje enz....maar ze gaan zich liever op de vensterbank of een harde stoel of de vloer leggen. Toch rare beestjes soms. :onzeker:

Nu nemen ze het er wel goed van als ik 's rond kijk;
Farrah ligt op de zachte mousse onder de kerstboom, Pinky ligt op een zacht kussentje op de krabpaal, Casper in de zetel op een dekentje en Spike ligt naast me in een stoel.

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 11 februari 2011 - 15:49

Zo slaapt onze Rebel al 13,5 jaar lang bij ons ene keer tussen ons in, andere keer langst de buitenkant, dan weer een keer bij het vrouwtje en dan weer bij het boske. Als het te warm is gaat hij bovenop aan het voeteneind liggen. Gelukkig hebben we een groot bed. Ons Ventteke + die lag altijd aan het voeteneind en soms kwam hij voor een half uurtje naast ons liggen. Nu afwachten wat ons Charlieke doet, die heeft een mandje waar hij in ligt, maar staat dit niet in de kamer dan ligt hij naast mijn kopkussen in een rolletje. Want Rebel geeft zijn plekje niet op. En dat hoeft ook niet.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1306.JPG

Bewerkt door Ventteke, 11 februari 2011 - 15:49.
Reden van bewerken: foto

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 11 februari 2011 - 18:31

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:54

de kleinste slaapt meestal in de zetel of op de krabpaal of in haar mandje.
de 2 andere durven niet binnen te komen maar die slapen altijd in hun mandje in de veranda maar soms komen ze niet binnen 's nachts dan slapen ze ergen buiten.
en de kat die overleden is sliep altijd op de vloer maar die verloor echt veel haar dus die ging nooit in de zetel, en toen hadden wen nog geen krabpaal omdat zij maar 3 poten had.
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#40 Geplaatst 19 februari 2011 - 15:09

Hier slapen de poezels zowat overal maar 's nachts gaat Fuchsia onder mijn bed liggen tot 's morgens ik heb er al een schapenvelletje en een fleece gelegd maar ze gaat er gewoon naast liggen, overdag zoekt ze wel de zachte plaatsjes op.

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 24 februari 2011 - 23:41

Waar die van ons ook graag gaan liggen, is op de vuile was. Ik heb in mijn washok een rek staan met mandjes waar ik mijn was in sorteer, en de mandjes met vuile sokken en ondergoed, en met vieze schoteldoeken en handdoeken genieten blijkbaar de voorkeur - de viespeuken :d !

Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 06 maart 2011 - 16:29

mijn katten slapen meestal in de hondenmand, in de zetel of op de stoel. Wanneer het haardvuur brand, liggen ze op de grond voor het vuur! Soms slapen ze op de tafel. Ze hebben niet echt een vaste plaats maar de hondenmand is het meest geliefd! En hun eigen mandje staat daar ! :d

Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:05

Als Ziva alleen is slaapt ze altijd in het holletje van de krabpaal.... anders in de zetel, op de schoot, op op het tapijtje aan het schuifraam...

Bijgevoegde thumbnails

• Afb0464.jpg

Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:11

Kleine Casper slaapt altijd maar echt altijd in zijn mandje, hij is nog superklein en heeft nog veel warmte nodig, snacht ligt hij onder zijn dekentje in zijn mandje, koddig om hem erin te zien kruipen, smorgens ligt hij er nog in :oops: overdag luiert hij wat op het dekentje :d

Bijgevoegde thumbnails

• Afb0477.jpg
  • DSCI0056.jpg

Geplaatste afbeelding

Guest_groovy_*
Guest_groovy_*

#45 Geplaatst 14 maart 2011 - 08:42

bij ons liggen ze het meeste op de krabpaal en op de bank,maar hun favoriete plekje is toch wel op een Edje,lekker hoog en ze kunnen alles in de gaten houden.
En sommige poezels liggen op schoot zodra wij op de bank gaan zitten

groetjes Miranda