Spring naar inhoud

- - - - -

Britse korthaar

• Log in om te reageren
103 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 30 november 2010 - 08:54

Zelfs al ga je soms kijken toch zou je nog bedot kunnen worden.
Ik heb het meegemaakt bij 2 cattery's

Sienn
Sienn
  • 142 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 30 november 2010 - 09:02

Choeke zei:

Zelfs al ga je soms kijken toch zou je nog bedot kunnen worden.
Ik heb het meegemaakt bij 2 cattery's

Wat bedoel je juist met 'bedot'? Was ze ziek?

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 30 november 2010 - 09:06

Sienn zei:

Het is toch niet zo simpel als het lijkt een kitten zoeken :s
Heb echt al 101 sites van catteryen bezocht en nog zoveel mails, kan echt niet kiezen.

Wees zeer selectief, voor je eigen goed. Niet zomaar overal naartoe mailen. Wees gerust kieskeurig. al nieuws gekregen van diegene die ik je heb aanbevolen?

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#34 Geplaatst 30 november 2010 - 09:07

Op basis van websites kan je ook niet kiezen hoor, je moet er naartoe, kijken en spreken, geloof me.

Kijk op de sites naar de testen: eerste criterium
Kijk op de sites naar het fokbeleid: tweede criterium
Kijk naar de kleur en of ze kittens hebben / verwachten
Kies er een paar uit en ga er naar toe (niet op dezelfde dag aub).
Belangrijkste is echt jouw gevoel lbij de cattery, de katten, en de fokker

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 30 november 2010 - 09:09

Eragon zei:

Op basis van websites kan je ook niet kiezen hoor, je moet er naartoe, kijken en spreken, geloof me.

Kijk op de sites naar de testen: eerste criterium
Kijk op de sites naar het fokbeleid: tweede criterium
Kijk naar de kleur en of ze kittens hebben / verwachten
Kies er een paar uit en ga er naar toe (niet op dezelfde dag aub).
Belangrijkste is echt jouw gevoel lbij de cattery, de katten, en de fokker

Daar ben ik het mee eens. :)
Geplaatste afbeelding

Sienn
Sienn
  • 142 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 30 november 2010 - 09:11

Kamiel zei:

Wees zeer selectief, voor je eigen goed. Niet zomaar overal naartoe mailen. Wees gerust kieskeurig. al nieuws gekregen van diegene die ik je heb aanbevolen?

Neen, nog geen antwoord van ontvangen. Geduld hebben :)

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 30 november 2010 - 09:13

Sienn zei:

Neen, nog geen antwoord van ontvangen. Geduld hebben :)

Anders moet je haar is bellen op haar gsm, staat op haar site. Ik deed dat ook hoor. Ze heeft het momenteel druk met de bevalling zoals ik al zei :)

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 30 november 2010 - 09:14

Kamiel zei:

Het is heel lief dat je met TS meedenkt, maar ik vroeg me af of je die v Kamiel had aangeraden..?
:catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 30 november 2010 - 09:18

eve zei:

Het is heel lief dat je met TS meedenkt, maar ik vroeg me af of je die v Kamiel had aangeraden..?
:catscratchhead

Jep, die is zéér goed en heeft ook zéér goede referenties. Poezels worden daar goed verzorgd, krijgen de nodige inentingen, ontwormingen, stamboom, eigendomscertificaat,... Een vrouw met het hart op de juiste plaats voor haar poezels. Ze slaapt er zelfs bij. Ze cijfert zichzelf volledig weg voor haar poezels.

Momenteel kan ik ook nog steeds terecht bij haar, telefonisch, per mail of op bezoek met allerlei vragen of gewoon eens een belletje. Onze kamiel is zo gezond als een visje en we zouden hem niet meer kunnen missen.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 30 november 2010 - 09:22

Kamiel zei:

Jep, die is zéér goed en heeft ook zéér goede referenties. Poezels worden daar goed verzorgd, krijgen de nodige inentingen, ontwormingen, stamboom, eigendomscertificaat,... Een vrouw met het hart op de juiste plaats voor haar poezels. Ze slaapt er zelfs bij. Ze cijfert zichzelf volledig weg voor haar poezels.

Momenteel kan ik ook nog steeds terecht bij haar, telefonisch, per mail of op bezoek met allerlei vragen of gewoon eens een belletje. Onze kamiel is zo gezond als een visje en we zouden hem niet meer kunnen missen.

Meen je dat???? Cattery van Kamiel aangeraden???

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 30 november 2010 - 09:25

Kamiel zei:

Ach, hier zullen we van mening blijven verschillen, maar ieder zo zijn opinie vind ik.

Sienn, ik zou die catterynaam wel even op het forum opzoeken om een volledig beeld te krijgen, omdat de ervaringen en meningen toch best verschillen.

Goodluck! :)
Geplaatste afbeelding

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 30 november 2010 - 09:26

Frances zei:

Meen je dat???? Cattery van Kamiel aangeraden???

Tuurlijk, wat is er mis met kamiel misschien?! ben u ook al in deze cattery geweest? zij is perfect met alles in orde!

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 30 november 2010 - 09:27

eve zei:

Ach, hier zullen we van mening blijven verschillen, maar ieder zo zijn opinie vind ik.

Sienn, ik zou die catterynaam wel even op het forum opzoeken om een volledig beeld te krijgen, omdat de ervaringen en meningen toch best verschillen.

Ga ik volledig mee akkoord!

Kamiel zei:

Tuurlijk, wat is er mis met kamiel misschien?! ben u ook al in deze cattery geweest? zij is perfect met alles in orde!

Ik zeg toch niet dat er iets mis is met Kamiel zelf? Ik heb zelf ook contact gehad met die dame :censored: Indien je meer wil weten, pb dan maar!

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 30 november 2010 - 09:27

eve zei:

Zeker doen! Bevraag je gerust naar de cattery van onze kamiel. Overal!!!! Zeker doen! Ik kan ze alleen maar aanbevelen.

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 30 november 2010 - 09:30

Kamiel zei:

Ze zal gerust erg lief zijn en naar haar inzicht beste bedoelingen. Ik raad alleen aan om hier op het forum de naam op te zoeken en ervaringen te lezen.

Bewerkt door eve, 30 november 2010 - 09:32.

Geplaatste afbeelding