Spring naar inhoud

- - - - -

kat in wasmachine overleefd!

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Marjohke
Marjohke
  • 408 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 29 november 2010 - 21:25

heb net een interessant artikel gevonden!

vreselijk moet dit zijn voor mensen met een kat! net nog een artikel gezien van iemand die zo zijn kat is verloren.

MELBOURNE - In Australië heeft een jonge Perzische kat een volledige  wasbeurt in een wasmachine overleefd. Het poesje klom naar alle  waarschijnlijkheid de wasmachine in om er op de vuile was in slaap te  vallen.
Het baasje liet een koude was draaien en kreeg naderhand de schrik van  zijn leven toen hij met het wasgoed ook kat Kimba uit de machine haalde.

Het  vier maanden oud diertje zag er wat verfomfaaid uit en stond wat wankel  op de poten, maar overleefde het incident dankzij een spoedbezoekje van  een dierenarts.

"Het is een wonder dat ze het heeft overleefd,  maar we vermoeden dat Kimba na dit avontuur haar negen levens in een  keer heeft opgebruikt", aldus een opgelucht baasje.

Guest_SanneDG_*
Guest_SanneDG_*

#2 Geplaatst 29 november 2010 - 21:30

De kat van een vriendin van mij heeft zo een ritje in de droogmachine overleefd, die kat mocht wel een paar maanden niet buiten komen omdat ze haar staart gebroken had en geen evenwicht meer had :(

Marjohke
Marjohke
  • 408 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 29 november 2010 - 21:31

SanneDG zei:

De kat van een vriendin van mij heeft zo een ritje in de droogmachine overleefd, die kat mocht wel een paar maanden niet buiten komen omdat ze haar staart gebroken had en geen evenwicht meer had :(

amai, dat is ook erg.
maar hoe kan een kat in godsnaam een wasmachine overleven ??
zit dat niet vol met water of zit die maar tot de helft ?

Guest_SanneDG_*
Guest_SanneDG_*

#4 Geplaatst 29 november 2010 - 21:33

Zit niet helemaal vol water, moet maar is kijken als dat heel snel ronddraait, dan zie je in het midden gewoon 'niks' :)

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#5 Geplaatst 29 november 2010 - 21:58

mijn tante heeft een keer een jong kitten meegewassen en die had het helaas niet overleefd...
dit beestje heeft echt super veel geluk gehad!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 30 november 2010 - 11:41

Als de poezen meegaan naar de wasplaats, dan controleer ik altijd dat ze alle 4 rond lopen alvorens ik de wasmachine aan zet. Ik probeer altijd te voorkomen dat ze zelfs meegaan naar de wasplaats, maar soms zijn ze te vlug en ze helpen zo graag de was sorteren.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#7 Geplaatst 30 november 2010 - 11:49

Een van mijn katten vroeger heeft zo ook bijna eens een ritje gemaakt. die kat kroop overal onder, onder dekens, onder de zetel en op een dag dus ook onder de was in de wasmachine en dit voor te slapen. Mijn moeder gooide er vervolgens nog was was bij en en drukte deze gelukkig nog even aan om het deurtje te kunnen sluiten. Waarschijnlijk is de kat wakker geworden omdat mijn moeder de was aandrukte en net voor ze het machine in gang wou zetten zag ze onze kat zitten.

Voor haar had het toen niet veel gescheeld of ze was gewassen geweest. wil me niet voorstellen hoe mijn katje er was uitgekomen. :trance:

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 01 december 2010 - 05:31

Toen ik nog klein was heeft mijn moeder ook mijn kat per ongeluk gewassen :censored: Het beestje had het niet overleefd :(  
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 01 december 2010 - 07:28

karolien1985 zei:

Toen ik nog klein was heeft mijn moeder ook mijn kat per ongeluk gewassen :censored: Het beestje had het niet overleefd :(

:( :(

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 01 december 2010 - 13:24

Brr, begrijp nog altijd niet hoe je zoiets tegenkomt.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#11 Geplaatst 01 december 2010 - 14:20

Mijn vriend zijn ma heeft dit al 2x meegemaakt, 1x wasmachine en 1x droogkast.
Die sukkeltjes hebben het jammer genoeg niet overleefd. :(
Bij mij staan de deurtjes van de was- en droogmachine nooit open!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 01 december 2010 - 14:27

tiny zei:

Brr, begrijp nog altijd niet hoe je zoiets tegenkomt.

Dan moet je hier eens komen kijken hoe ze erbij zitten als ik de wasmachine vul O:) . En dan draai je je om om het waspoeder te nemen en dan moet je tellen of ze er allemaal nog wel zijn.

Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#13 Geplaatst 01 december 2010 - 18:32

Wel gruwelijk als ge dat meemaakt,want zoiets doe je natuurlijk niet express :onzeker: Dat beestje zal wel in schok geweest zijn,zeg.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#14 Geplaatst 04 december 2010 - 17:07

Joloka zei:

Dan moet je hier eens komen kijken hoe ze erbij zitten als ik de wasmachine vul O:) . En dan draai je je om om het waspoeder te nemen en dan moet je tellen of ze er allemaal nog wel zijn.

Opletten met Rafje, die kruipt er graag in ;)

Hier lette ik er dus heel erg op met Rafje. Wat ik deed was eigenlijk heel simpel: trommel checken, dicht toen, wasmand halen, was oversteken, dicht doen, wasmiddel in't bolletje doen, deurtje open, deurtje weer dicht. Ik had anders zo'n voorgevoeld dat Rafje een keertje mee in de was zou zitten ;)

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#15 Geplaatst 04 december 2010 - 17:44

Vosse zei:

Opletten met Rafje, die kruipt er graag in ;)

Hier lette ik er dus heel erg op met Rafje. Wat ik deed was eigenlijk heel simpel: trommel checken, dicht toen, wasmand halen, was oversteken, dicht doen, wasmiddel in't bolletje doen, deurtje open, deurtje weer dicht. Ik had anders zo'n voorgevoeld dat Rafje een keertje mee in de was zou zitten ;)

Hé, Vosse is terug :dancer: :dancer: :dancer: