Spring naar inhoud

- - - - -

kat in wasmachine overleefd!

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#16 Geplaatst 04 december 2010 - 17:47

die Australische Pers (what's in a name) heeft wel heel veel geluk gehad !!!  
Kan begrijpen dat zoiets voorvalt. Je moet uitkijken met katten. Die vinden vuile en propere en warme was superleuk ! :rub:
Geplaatste afbeelding

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#17 Geplaatst 06 december 2010 - 20:05

Ons Loeka zou dat waarschijnlijk ook wel eens doen als ze de kans krijgt, maar volle machienen staan bij ons nooit; insteken, deurtje toe en opzetten, zo krijgt ze geen kans om er in te kruipen.
En ik vind het echt heel erg voor de mensen die zo een kat zijn verloren.
Een leven zonder mijn poesje zou ik gewoon niet meer kunnen voorstellen :trance:

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 31 januari 2011 - 10:59

als je weet wat een wasmachine bij centrifugeren aan zo'n 1200-1600 toeren per minuut draait lijkt het me al bijna onmogelijk dat een kat dit zou overleven..
misschien hadden die mensen hun machine slechts op 600 RPM staan of zo..
stel je voor dat je poes tegen 1600 toeren tegen de wand van zo'n machine komt.. dan is deze (door de struktuur van de wastrommel) toch meteen ontvelt?

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#19 Geplaatst 31 januari 2011 - 13:31

Amai dat moet schrikken zijn :trance:

Ik ben zo eens mijn chihuahua kwijt geweest, ik was bezig met poetsen en heel de tijd had ik hem voor de voeten lopen, ik had de dieren hun knuffelfleecejes in de machine gedaan en ineens zie ik hem nergens meer... Vreemd want hij loopt altijd in de weg als je wil poetsen, ik maar roepen en zoeken, niets te vinden, overal gekeken, zelfs in het kattenholletje maar niets. Toen ik plots het benauwd kreeg en dacht neeeee dat kan toch niet, ik dacht dat hij dus tss die dekens had gelegen die ik in de machine had gestopt, hij is echt verslaafd aan die stof.... Het koud zweet brak al uit en ineens komt meneertje toch uit het kattenholletje, hij was onder het kussen dat erin lag in diepe slaap gevallen... Man, wat er toen door mijn lijf ging dat was niet te beschrijven, het idee alleen al :(

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#20 Geplaatst 31 januari 2011 - 15:07

Hier kan het niet voorvallen,onze wasmachine staat in de kelder :d Dat beestje heeft veel geluk gehad,de meesten overleven dit zeer zeker niet :cry:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#21 Geplaatst 31 januari 2011 - 16:40

Denk ook niet dat een kat het hele wasprogramma zou overleven. Gelukkig staan mijn wasmachine en droogkast in de wasplaats en daar komen de katten niet, want ik moet er eerst voor naar  buiten gaan. En de deuren van de wasmachine en droogkast blijven altijd toe.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 31 januari 2011 - 16:50

hier komen de katten wel in de wasplaats(open ruimte)
ik kijk altijd el goed in de machine vr ik ze dichtdoe

heb het gelukkig nog nooit meegemaakt ,
nu ze verhoogd staat is er nog minder kans toe
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 31 januari 2011 - 16:52

Vreselijk, ik mag er niet aan denken aan denken dat ik zoiets zou meemaken, arme katten.
Ik kijk ook altijd grondig de was na voor ik begin
Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 31 januari 2011 - 18:48

Mijn vriendin haar auto stond in de garage. Start haar motor, en ja hoor. De kat was langs onder tussen de motor gekropen om lekker warm te slapen. Motor van de auto kapot, maar wat nog veel erger is... katje vermorzeld. Kan je je voorstellen hoe in shock mijn vriendin was. Ik zou dit nooit meer te boven komen, denk ik.
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#25 Geplaatst 31 januari 2011 - 18:59

Ik maak altijd de machine leeg en vul het dan pas voordat ik die aanzet. Een kennis heeft haar fretje per ongeluk meegewassen maar die heeft het niet overleefd.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 05 maart 2011 - 12:43

Jeps hier ook, ik voorsorteer mijn was, en die gaat pas het machine in wanneer ik mijn was aanzet:
Stap 1: was in de machine; waspoeder erbij en deur dicht.
Stap 2: checken waar al mijn kitties zich bevinden
Stap 3: wasmachine aanzetten.

En dan durf ik soms mijn wasmachine nog stilzetten wanneer ik mijn Lotje kwijt ben (hoewel ik héél goed weet dat ze er niet inzat voor ik op "start" duwde he!!), tot ik haar gevonden heb. En 't is een verstopLotje :(
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 06 maart 2011 - 16:55

Droogkast staat beneden van mij,ik doe dat zo..

deur open, kijken nee geen kat in, wasgoed er in, deur dicht, stekker er in, loop naar binnen, tel al mijn katten, dan terug en knopje inklikken dat hij aan gaat haha..
Geplaatste afbeelding