Spring naar inhoud

- - - - -

Aynoa drinkt wat melk

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 12 februari 2009 - 15:52

elixeryen zei:

De stiekemerd!
(De andere katten hadden ook een bordje melk hoor ;) )

En is dit ook zo bij Amira?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 12 februari 2009 - 15:54

neen. Amira is veel properder :LOL:

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 12 februari 2009 - 15:55

elixeryen zei:

neen. Amira is veel properder :LOL:

dat is al een grote madam ook hé, en zo'n schoonheid moet toch een beetje proper zijn :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#19 Geplaatst 12 februari 2009 - 16:40

:LOL: :LOL: :LOL: Dat zijn echt superfoto's!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 12 februari 2009 - 16:44

Zij kan nog lekker nagenieten van haar melk als ze haar wast. Slim gezien. :LOL:
2x zoveel plezier.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 12 februari 2009 - 16:46

:ha :ha :ha geweldige foto's
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#22 Geplaatst 12 februari 2009 - 17:04

Wat een smosserke :LOL:

elixeryen zei:

Ze is idd wel mooi, alleen jammer dat ze tamelijk wat last heeft van traanoogjes.. Op een foto valt dat dan nog meer op omdat ik flits.

Kan je dat niet proper maken? Of haalt dat niets uit?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#23 Geplaatst 12 februari 2009 - 17:13

Smitten Kitten zei:

Kan je dat niet proper maken? Of haalt dat niets uit?

Ik maak dat veel proper hoor. ;)
De ene dag hoef ik haar oogjes bijna niet te kuisen maar andere dagen moet ik het 10x op een dag doen.
Meestal zie je het wel nog een klein beetje, ik heb nog steeds geen product gevonden dat voor haar écht goed werkt. Ik kreeg de tip om achter boorzuurpoeder te gaan. Boorzuurwater heb ik maar dat werkt ook niet super goed bij haar. Ik krijg altijd wel vuil weg, maar je ziet meestal nog een lichtbruin streepje..

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 12 februari 2009 - 17:20

:ha :ha Geweldige foto's...

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#25 Geplaatst 12 februari 2009 - 17:28

amaai dat is echt een smeerpotje :ha ze is echt prachtig  :love3: :heart:

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 12 februari 2009 - 17:38

:LOL: Daar kan je gewoon niet kwaad om worden :LOL:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#27 Geplaatst 12 februari 2009 - 17:47

elixeryen zei:

Ik maak dat veel proper hoor. ;)
De ene dag hoef ik haar oogjes bijna niet te kuisen maar andere dagen moet ik het 10x op een dag doen.
Meestal zie je het wel nog een klein beetje, ik heb nog steeds geen product gevonden dat voor haar écht goed werkt. Ik kreeg de tip om achter boorzuurpoeder te gaan. Boorzuurwater heb ik maar dat werkt ook niet super goed bij haar. Ik krijg altijd wel vuil weg, maar je ziet meestal nog een lichtbruin streepje..

Pff, dat is wel vervelend dan...
Heeft ze er zellf ook last van?

Pas trouwens wel op met Boorzuur, ik herinner me van in de les dat het giftig is, heb het even voor je opgezocht.
Bij baby's dodelijk vanaf 1,5 gram, maar dus wel reeds toxisch in kleinere doses. Ik zou het niet (al te vaak) gebruiken.
Ik weet dat het een product is dat vroeger ook frequent gebruikt werd om kinderoogjes proper te maken, maar dat het vaak gebruikt werd betekent niet dat het onschadelijk is.

Giftigheid
Boorzuur en borax zijn giftig voor het zenuwstelsel, de nieren en de lever van de mens. Zij kunnen worden opgenomen via beschadigde huid. Ook bij gewoon huidcontact kunnen reeds overgevoeligheidsreacties optreden. Doses van 1,5 g/kg lichaamsgewicht bij zuigelingen tot 2,4 g per kg lichaamsgewicht bij volwassenen opgenomen via de huid kunnen dodelijk zijn[5]. De verschijnselen van boorzuurintoxicatie zijn: braken, bloederinge stoelgang, afstoting van de huid, hoofdpijn, meningismus, nierfalen, tenslotte hyperthermie en shock[6]. Verder kan boorzuur de mannelijke vruchtbaarheid verminderen. [7], wellicht door een oestrogeenachtig effect[8].

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 12 februari 2009 - 17:49

Heb je al eens met gewone OCAL geprobeert, is voor mensen een oogreinigingsmiddel
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#29 Geplaatst 12 februari 2009 - 17:58

Meestal kuis ik haar oogjes met die oogreiniger van Jean Peau. Eerst gewoon met een droog watje en dan met wat product op het watje.
Ik denk niet dat ze er zelf last van heeft. Het is niet dat het erg loopt ofzo, het is alleen maar wat bruin.

Ik wist niet dat boorzuur giftig was. Ik kreeg die tip van een andere fokker en heb dat eigenlijk al van veel mensen gehoord dat je dat daarmee mag kuisen. Dan zal ik toch niet naar de apotheek gaan achter dat poeder denk ik..

Van Ocal heb ik nog niet gehoord, dat zal ik straks eens opzoeken. Merci voor de tip! :)

Meestal zien haar oogjes er zo uit:
Geplaatste afbeelding
Die foto is zonder flits getrokken, waardoor de bruine streepjes aan haar ogen wat minder opvallen. Trek ik een foto met flits, wordt dat bruin precies veel erger :ha
Op die foto heeft ze niet veel last van traansmeer. Soms is het zo en soms is het anders hé..

Ze laat haar wel goed doen, dus is het geen opgave om haar oogjes te kuisen.

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 12 februari 2009 - 20:19

Zoooooooooooooooo een schatje!!!! :heart: :love3: Och dat zou ik wel eens in levende lijve willen zien als ze met haar hele snoetje zit te spetteren in drinken.... :LOL:
Geplaatste afbeelding