Spring naar inhoud

- - - - -

Aynoa drinkt wat melk

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#31 Geplaatst 12 februari 2009 - 23:03

Super grappige foto's :ha

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#32 Geplaatst 13 februari 2009 - 06:30

Leuke foto's

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#33 Geplaatst 13 februari 2009 - 07:26

:LOL:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#34 Geplaatst 13 februari 2009 - 09:48

Keischattig! 't kan maar smaken hé!

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 13 februari 2009 - 10:13

wat een leuke foto's :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#36 Geplaatst 13 februari 2009 - 14:26

Superleuke foto's :LOL:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#37 Geplaatst 13 februari 2009 - 16:48

PeggyJ zei:

Heb je al eens met gewone OCAL geprobeert, is voor mensen een oogreinigingsmiddel

Ik heb dit net eens opgezocht
Dat is eigenlijk een medicijn en kan gebruikt worden als het oog geïrriteerd is.
Dat is hier niet het geval dus ga ik dit niet gebruiken..  ;)
Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#38 Geplaatst 13 februari 2009 - 20:14

:LOL:

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#39 Geplaatst 13 februari 2009 - 20:24

heeey toffe foto's van anoya en héél herkenbaar onze kleine ted-e-bear is ook zo'n vuile smeerpoets als hij begint.
Tip: om de oogjes proper krijgen fysiologisch serum zoals van baby's gebruiken en om droog te deppen en de bruine streep te verminderen, een make-up borsteltje dippen in wat talkpoeder zodat de haartjes rondom de oogjes rapper drogen, en het overtollige wegblazen.er bestaan ook poedertjes hoor die je op show kunt kopen of bv. via online shops die die bruine haartjes nog beter verdoezelen
En geloof me het helpt, korstjes kun je verwijderen met een wenkbrauwborsteltje zachtjes en niet in het oogje ermee...

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#40 Geplaatst 13 februari 2009 - 20:27

Merci voor de tip.
Wat bedoel je precies met fysiologisch serum zoals van baby's?  Kan je dat gewoon in de winkel kopen?

Geplaatste afbeelding

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#41 Geplaatst 13 februari 2009 - 21:05

gewoon vragen in de apotheek hoor, soms hebben ze het in drogisterij zoals winkelketen Di, maar ik koop het in de apotheek. Vroeger had nivea dat in hun baby assortiment maar je vind het bij ons ook nergens meer, is niet zo duur hoor en gaat lang mee, één zo'n ampulle kun je wel een dag of twee drie mee verder

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#42 Geplaatst 14 februari 2009 - 00:10

Ok, merci.
Dat ga ik dan zeker eens gaan halen bij de apotheek. En dan hopen dat het werkt hé :)
Jouw poezels hebben precies niet veel last van die bruine (oog)streepjes hé!?

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 14 februari 2009 - 11:30

Wist niet dat OCAL als medicijn omschreven werd, ik heb het hier nochthans gewoon in de kast staan voor als mijn man een vuiltje in zijn oog heeft van het werken om zijn oog te spoelen. Je kan het ook zonder voorschrift krijgen vandaar dat ik dacht dat het geen kwaad kon. Nou ja, mightycats heeft je ook al een tip gegeven.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#44 Geplaatst 14 februari 2009 - 12:16

Hele grappige foto's dat melkbaardje. :ha :ha :ha :ha :ha
Ik heb ook nog geen enkel product gevonden waarmee ik de bruine traanstrepen kan wegpoetsen bij de katten. Heb ook al van alles geprobeerd.Een wimperkammetje gebruik ik ook voor de korstjes, dat werkt heel goed. :)

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#45 Geplaatst 14 februari 2009 - 12:54

o jawel hoor mijn poezen hebben daar ook last van, vooral onze kater, omdat hij wit rond om de ogen heeft en tis een 'vuile vent' hihi. Beste remedi is veel uiwassen en poeder gebruiken, witte talk en ik heb showpoeder das echt het beste, deppen en goed uitblazen zodat het niet opvalt :x