Spring naar inhoud

- - - - -

Izzy bevallen,nieuwe foto's!

• Log in om te reageren
103 reacties op dit onderwerp
Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#76 Geplaatst 10 januari 2011 - 11:55

Inmiddels zijn de mannetjes 5 weken geweest.
met 5 weken precies (afgelopen donderdag) wogen ze:
Baldr 555 gr
Boaz 577 gr
Borre 583 gr

Borre is inmiddels besproken.

foto 1: Borre
foto 2: Boaz
foto 3: Baldr

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1966.jpg
  • IMG_2106.jpg
  • IMG_1832.jpg

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#77 Geplaatst 10 januari 2011 - 13:09

proficiat met de kittens, heel leuke kittentjes ! hoe gaat het nu met het tepeltje?
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#78 Geplaatst 10 januari 2011 - 13:40

die tepel is nog wel een week wat dik en rood geweest en ik heb er wat voor gehaald maar ze liet ze wel gewoon drinken daaraan dus pijn zal ze dan wel niet gehad hebben.
nu gaat alles hartstikke goed!

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#79 Geplaatst 10 januari 2011 - 17:04

noesje zei:

die tepel is nog wel een week wat dik en rood geweest en ik heb er wat voor gehaald maar ze liet ze wel gewoon drinken daaraan dus pijn zal ze dan wel niet gehad hebben.
nu gaat alles hartstikke goed!

leuk om te horen :thumb:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 14 januari 2011 - 13:49

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#81 Geplaatst 25 januari 2011 - 23:54

Vraagje....

Voor Boaz zijn er mensen wezen komen kijken afgelopen zondag, uit Groningen helemaal, 2 en half uur rijden heen en weer terug natuurlijk!
Ze kwamen voor Boaz, maar hier was hij helemaal weg van broertje Baldr maar zij nog steeds verliefd op Boaz.
Nu mailde ze net, dat ze erover aan het denken waren Baldr ook erbij te nemen maar of ik dan wat met de prijs kon doen?

Nou vind ik het natuurlijk geweldig als deze 2 mannetjes samen zouden kunnen blijven, maar ik vind het ook wel prettig om wel mijn onkosten er uit te kunnen halen.
het is tenslotte maar een nestje van 3 en ik heb door dat ontstoken oogje van Borre al best wat extra DA-kosten gehad (bijna 100 euro) dus ik vraag me af wat ik moet doen...
ik vraag nu 550 per kitten,wat is een redelijke prijs om te vragen als ze ze allebei willen nemen??

tinkerbell
tinkerbell
  • 196 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 26 januari 2011 - 19:45

Persoonlijk vind ik niet dat alle onkosten aan de kittenkopers moet worden doorgerekend.
Kan goed zijn dat het kitten blijft last ondervinden van die niesziekte (steeds opnieuw uitbraak in periodes van stress), dat kan de kittenkopers achteraf ook nog wat kosten.
Zoek een gulden middenweg :geluk: .

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#83 Geplaatst 26 januari 2011 - 20:09

nee...dat hoeft ook niet maar ik hoef ze toch ook niet voor bijna niks weg te doen?
ik sprak al iemand die had het over korting van 10%.

mochten de mensen DA kosten krijgen die te wijten zijn aan de niesziekte dan vergoed ik die gewoon, dat heb ik vorig jaar al eens meegemaakt, een kitten kreeg na de 2e enting niesziekte net voor hij zou verhuizen, hij bleef een week langer en leek toen goed opgeknapt maar na de verhuizing kreeg hij een terugval en werdt zelfs 1 van haar andere katten ziek en die kosten heb ik ook allemaal vergoed dus daar ben ik echt niet te beroerd voor.
heb ook eens een kitten gehad met navelbreuk, ook die DA kosten heb ik gewoon helemaal vergoed.

De niesziekte is nu trouwens helemaal over, af en toe nog een enkel niesje maar dat is bijna niet noemenswaardig.
ook het oogje van Borre is gelukkig goed gekomen!

ik ben ook een beetje benieuwd hoe andere fokkers dat doen want het gebeurt vast vaker dat 2 kittens samen verhuizen.

Bewerkt door noesje, 26 januari 2011 - 20:11.

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#84 Geplaatst 01 februari 2011 - 15:48

De kittens van Izzy zijn bijna 9 weken nu...

de bovenste foto:
Baldr, Borre en Boaz.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_3031.jpg
  • IMG_3054.jpg
  • IMG_3069.jpg

Bewerkt door noesje, 01 februari 2011 - 15:49.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 01 februari 2011 - 16:17

Oooh! Zo'n liefies! Verhuizen de twee nu tezamen?
Zelf heb ik al vaak gehoord dat er dan vb 50 a 100 euro van de totaalprijs afgaat. Dus in plaats van in jouw geval 550 x 2 = 1100; 1000 euro.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 01 februari 2011 - 16:18

:love:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#87 Geplaatst 01 februari 2011 - 16:33

Frances zei:

Oooh! Zo'n liefies! Verhuizen de twee nu tezamen?
Zelf heb ik al vaak gehoord dat er dan vb 50 a 100 euro van de totaalprijs afgaat. Dus in plaats van in jouw geval 550 x 2 = 1100; 1000 euro.

ik had 900 voorgesteld (dus -200) maar dat vonden ze nog teveel, 800 was hun maximum wat ze wilden uitgeven voor 2 kittens...helaas.
Ik twijfel dus nog, zie ze graag bij elkaar blijven maar mijn man vind dat de kittenkoper niet de prijs moet gaan bepalen...en daar zit eigenlijk ook wel wat in vind ik.

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 01 februari 2011 - 16:54

Ik vind 550 sowieso al erg laag voor een kitten hoor! Ik zou er niets afhalen, als je een ragdoll
koopt kies je er bewust voor en kies je ook voor de prijs. En jij moet ook gewoon door kunnen
fokken zonder in de problemen te komen, ik zou er zeker niets af doen!
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#89 Geplaatst 01 februari 2011 - 17:56

Ja, ik had al tegen die mensen gezegd dat ik al niet echt hoog zat met de prijs, maar ik begin nog maar net hé (heb minder ervaring dan iemand die al járen fokt, hoewel ik al van kinds af aan katten om me heen heb. ) en wil dan niet gelijk 600 of meer gaan vragen.

Ik wil best wat van de prijs afdoen maar om nou 300 euro te zakken vind ik ook wel erg veel.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 01 februari 2011 - 18:00

noesje zei:

Ja, ik had al tegen die mensen gezegd dat ik al niet echt hoog zat met de prijs, maar ik begin nog maar net hé (heb minder ervaring dan iemand die al járen fokt, hoewel ik al van kinds af aan katten om me heen heb. ) en wil dan niet gelijk 600 of meer gaan vragen.

Ik wil best wat van de prijs afdoen maar om nou 300 euro te zakken vind ik ook wel erg veel.

Ja dat is 150 per kitten :o Dat vind ik ook veel! Jij moet idd de prijs bepalen en niet zij... Mss veranderen zij nog van gedachten, maar als ik van jou was, zou ik niet van gedachten veranderen ;)