Spring naar inhoud

- - - - -

KS meeting regio Mechelen - 19 februari

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp

Poll: Welke datum gaan we kiezen? (16 leden hebben gestemd)

Welke datum gaan we kiezen?

1. Zaterdag 22 januari (2 stemmen [12.50%])

Percentage van stemmen: 12.50%

2. Zaterdag 29 januari (1 stemmen [6.25%])

Percentage van stemmen: 6.25%

3. Zaterdag 5 februari (4 stemmen [25.00%])

Percentage van stemmen: 25.00%

4. Zaterdag 19 februari (9 stemmen [56.25%])

Percentage van stemmen: 56.25%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
alaantje
alaantje
  • 2.402 berichten

#46 Geplaatst 09 december 2010 - 17:14

Ik ook! Het duurt nog zo lang hè!

crazy_catlady
crazy_catlady
  • 8.755 berichten
  • 1 katten

#47 Geplaatst 09 december 2010 - 17:26

ingevuld :jump:
Geplaatste afbeelding
every meauw massages the heart :)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#48 Geplaatst 09 december 2010 - 18:10

Kwil mij opgeven als reserve. Ik moet na nieuwjaar geopereerd worden maar weet nog niet echt wanneer. Dus ... ik kan moeilijk een datum vastleggen. Maar ik wil wel graag komen.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 09 december 2010 - 18:16

Magic Coonie zei:

Kwil mij opgeven als reserve. Ik moet na nieuwjaar geopereerd worden maar weet nog niet echt wanneer. Dus ... ik kan moeilijk een datum vastleggen. Maar ik wil wel graag komen.

Ooooh gaat leuk worden!!!! :thumb:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 09 december 2010 - 18:49

Magic Coonie zei:

Geen probleem Magic Coonie :)
En als het niet lukt, ik ga proberen (ik stress op het proberen) van om de twee maanden iets te organiseren, dus dan lukt het misschien voor de volgende keer.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 09 december 2010 - 18:57

Adsagsona zei:

Restaurant Atlas Wereldkeuken Mechelen Belgium

Nino's - Italiaans Restaurant Mechelen

Passade

Ik heb nog een aantal restaurants gevonden met elke keer een andere aanbieding van keuken. Er is altijd ook wel iets voor de vegetariërs :)

Ik heb al gezien dat daar groepen ook wel terecht kunnen, dus zeker een pluspunt.

Slecht nieuws ivm de restaurants. Nostradam gaat niet lukken met het aantal mensen dat tot nu toe al is ingeschreven. Zij vinden hun zaak te klein om groepen te bedienen :( .
Dus ik ben aan't uitkijken naar andere restaurants. Heeft er iemand al ervaring met deze drie? Of andere die groter zijn in het Mechelse waar wél groepen naartoe kunnen?

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#52 Geplaatst 10 december 2010 - 10:13

Atlas Wereldkeuken is een uitstekend restaurant, goede bediening en heel lekker eten. Is niet zo heel groot, maar ze nemen wel groepen aan. (Toen ik er was, was er een familiefeestje met zeker 10 man).

De andere twee ben ik nog niet geweest.

Ik vind de 'Hete Patat' in Mechelen wel leuk. Dat is niet superfancy eten, want ja, het zijn gevulde patatten. Maar de uitbaters zijn zeer vriendelijk, het is er wel gezellig en goedkoop eigenlijk.
Hete Patat

De Graspoort is ook wel heel goed, maar ze hebben maar twee veggie-opties op de kaart. (Die wel lekker zijn, maar misschien is dat wat weinig?).
Graspoort

Verder is La Boya wel een heel leuk Marrokaanse brasserie. Maar dan moet iedereen dat wel lusten. :)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 10 december 2010 - 10:18

Sakuradrops zei:

Atlas Wereldkeuken is een uitstekend restaurant, goede bediening en heel lekker eten. Is niet zo heel groot, maar ze nemen wel groepen aan. (Toen ik er was, was er een familiefeestje met zeker 10 man).

De andere twee ben ik nog niet geweest.

Ik vind de 'Hete Patat' in Mechelen wel leuk. Dat is niet superfancy eten, want ja, het zijn gevulde patatten. Maar de uitbaters zijn zeer vriendelijk, het is er wel gezellig en goedkoop eigenlijk.
Hete Patat

De Graspoort is ook wel heel goed, maar ze hebben maar twee veggie-opties op de kaart. (Die wel lekker zijn, maar misschien is dat wat weinig?).
Graspoort

Verder is La Boya wel een heel leuk Marrokaanse brasserie. Maar dan moet iedereen dat wel lusten. :)

Dat zien er ook al twee goede opties uit :) Ik heb nog nooit Marrokaans gegeten, maar wil dat zeker eens proberen.

Eén keer dat we de datum hebben - voorlopig gaat het naar 19 februari - kunnen we restaurantjes kiezen :)

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 10 december 2010 - 10:20

marokkaans klinkt wel lekker.....

crazy_catlady
crazy_catlady
  • 8.755 berichten
  • 1 katten

#55 Geplaatst 11 december 2010 - 19:24

zoveel keuze... ik woon hier al zo lang en wist niet dat we er zoveel hadden!
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 13 december 2010 - 12:54

crazy_catlady zei:

zoveel keuze... ik woon hier al zo lang en wist niet dat we er zoveel hadden!

Er is inderdaad heel veel keuze :) We moeten alleen zien dat we er met een groep terecht kunnen, maar dat zal wel lukken.

De keuze voor de datum is iets duidelijker afgetekend en is voorlopig zaterdag 19 februari.

We zijn momenteel met dertien dus :help: ! Of we moeten een zwarte kat mee aan tafel zetten :x

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 13 december 2010 - 13:35

ik kan lien meenemen? zal haar een zwarte kat opspelden

Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 13 december 2010 - 13:57

xantippe zei:

ik kan lien meenemen? zal haar een zwarte kat opspelden

Je mag Lien altijd meebrengen, zelfs zonder zwarte kat op te spelden :ha

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#59 Geplaatst 15 december 2010 - 10:38

Ah, maar in mijn familie is dertien een geluksgetal. Dus nog geen angst dames! :d
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, dus breng Lien gerust mee!

@crazy_catlady: er zijn best wel leuke resto's in Mechelen, je moet ze alleen wat weten zijn. Er is naar het schijnt ook een goede thai in de Merodestraat, maar ik geraak daar maar nooit.

crazy_catlady
crazy_catlady
  • 8.755 berichten
  • 1 katten

#60 Geplaatst 15 december 2010 - 20:29

Sakuradrops zei:

Ah, maar in mijn familie is dertien een geluksgetal. Dus nog geen angst dames! :d
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, dus breng Lien gerust mee!

@crazy_catlady: er zijn best wel leuke resto's in Mechelen, je moet ze alleen wat weten zijn. Er is naar het schijnt ook een goede thai in de Merodestraat, maar ik geraak daar maar nooit.

als het niet te duur is kunnen we altijd is samen gaan ;) aangezien we toch in de buurt wonen kunnen we al sneller is afspreken misschien. ;)
Geplaatste afbeelding