Spring naar inhoud

- - - - -

KS meeting regio Mechelen - 19 februari

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp

Poll: Welke datum gaan we kiezen? (16 leden hebben gestemd)

Welke datum gaan we kiezen?

1. Zaterdag 22 januari (2 stemmen [12.50%])

Percentage van stemmen: 12.50%

2. Zaterdag 29 januari (1 stemmen [6.25%])

Percentage van stemmen: 6.25%

3. Zaterdag 5 februari (4 stemmen [25.00%])

Percentage van stemmen: 25.00%

4. Zaterdag 19 februari (9 stemmen [56.25%])

Percentage van stemmen: 56.25%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#91 Geplaatst 24 december 2010 - 13:45

Solotje zei:

Ik ga misschien ook wel mee! :LOL:

Froets en Sneeuw moeten zich dan ook maar inschrijven, kunnen we gezellig samen gaan :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#92 Geplaatst 24 december 2010 - 13:59

Smitten Kitten zei:

Froets en Sneeuw moeten zich dan ook maar inschrijven, kunnen we gezellig samen gaan :LOL:
Ik was van plan om het seves aan Sigrid te vragen en ik zal dan ook een mailtje naar Stefanie sturen want zo te zien moeten we vandaag beslissen.

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#93 Geplaatst 24 december 2010 - 14:17

leuk dat jullie ook komen!!!!!

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#94 Geplaatst 24 december 2010 - 19:23

I'm in (Anjaaaaa mag ik meerijden?? :ha )
Joepie smulpartij! :dancer:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#95 Geplaatst 24 december 2010 - 19:37

Jeeeeeej!!!!

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#96 Geplaatst 24 december 2010 - 22:06

Oh, in één keer veel activiteit :d

Zoals het nu staat, en ik denk niet dat er zich nog mensen gaan inschrijven, wordt de datum 19 februari. Die datum heeft de voorkeur van de meeste mensen. Ik zal de mensen die de 19de niet hebben aangeduid nog eens pb'en of ze zich toch niet vrij kunnen maken.

Als het echt niet gaat dan is het vrees ik voor een andere keer voor hen :( Ik hoop dat dat niet te erg is.

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#97 Geplaatst 25 december 2010 - 11:02

Ik kan dan wel de 19de, is tezien of ik er geraak hé, als het in het centrum is dan wel. Maar als Anja niet kan, of ik niet mag meerijden :LOL: , dan ben ik afhankelijk van het openbaar vervoer, lukt ook hoor!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#98 Geplaatst 25 december 2010 - 11:07

sneeuwwitje zei:

Ik kan dan wel de 19de, is tezien of ik er geraak hé, als het in het centrum is dan wel. Maar als Anja niet kan, of ik niet mag meerijden :LOL: , dan ben ik afhankelijk van het openbaar vervoer, lukt ook hoor!

Sneeuw, je kan mee met mij he ;)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 25 december 2010 - 11:07

sneeuwwitje zei:

Ik heb je net een pbtje gestuurd :) Ik ga proberen van het centrum Mechelen te houden en dan is het een kleine wandeling vanaf het station (ik heb die zelf ook nogal eens gedaan in mijn studententijd ;) )
Of als het iets verder is, kan iemand met een auto je altijd komen ophalen aan het station he. Ik bijvoorbeeld ;)

Bewerkt door Adsagsona, 25 december 2010 - 11:08.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#100 Geplaatst 25 december 2010 - 11:10

Spijtig dat ik niet mee kan, veel plezier gewenst! :)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 25 december 2010 - 11:11

Solotje zei:

Spijtig dat ik niet mee kan, veel plezier gewenst! :)

De bevalling gaat voor he :) , dat is heel begrijpelijk. Spijtig dat je er niet bij kan zijn, maar er komen zeker nog gelegenheden.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#102 Geplaatst 25 december 2010 - 11:12

sneeuwwitje zei:

I'm in (Anjaaaaa mag ik meerijden?? :ha )
Joepie smulpartij! :dancer:
Je mocht wel zenne maar ik ga niet maar zo te zien kan je met Hanne meerijden. ;)

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#103 Geplaatst 26 december 2010 - 14:51

:dancer:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#104 Geplaatst 29 december 2010 - 12:25

Ik ben aan het opzoeken geslagen voor de verschillende restaurants die mij zijn voorgesteld.

RESTAURANT Atlas Wereldkeuken MECHELEN

Voor groepen vanaf 12 personen (momenteel 10 bevestigde personen maar kunnen er 16 worden), kunnen we maar 2 gerechten kiezen. Dwz in ons geval, een vegetarisch en niet-vegetarisch gerecht. Er is maar één vegetarisch hoofdgerecht, vegetarische Fajita. Je kan ook het Fajita festival nemen, maar dat moet je dan wel met de hele groep doen.
Wel budgetvriendelijk resto, duurste gerecht is 22.5 €

Hete Patat

Hier spreken ze niet speciaal van groepen, dus ik weet niet of ze dat gaan toelaten.
Hier hebben ze grillgerechten en Kumpir (geen idee wat dat is, help?), waar wel vegetarische varianten van zijn. Schappelijke prijzen.

Graspoort

Ik heb hier geen vegetarische gerechten kunnen ontdekken, tenzij alle vegetariërs wel vis eten.

Puro Mechelen

Als groep vanaf 10 personen kan je in Puro enkel menu’s bestellen, dit vanaf 35 € per persoon. Vegetarische varianten zijn te verkrijgen op aanvraag.

Brasserie Maroon : Menu

Goed betaalbare brasserie vlak aan het station. Enkele vegetarische mogelijkheden zoals slaatjes en pasta. Voorlopig nog geen idee wat groepen betreft.

Kaarten - Brasserie De Margriet

Vegetarische mogelijkheden met slaatjes, geen pasta op de kaart voor zover ik kan zien. Nog geen info wat groepen betreft.

Restaurant La Boya: gerechtenpagina

Marrokaans restaurant met elke keer een vegetarisch alternatief voor de schotels. Ook hier info opgevraagd ivm groepen. Ziet er mij heel betaalbaar uit.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat eigenlijk uit naar La Boya :) Ik heb aan alle restaurants weer gene duidelijke beschrijving staat van 'groepen' om meer uitleg gevraagd. Wat vinden jullie ervan?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#105 Geplaatst 29 december 2010 - 12:27

Kumpir is gevulde aardappel, dat kan met kip, kalkoen, groente.... zijn, echt heel lekker! ;)