Spring naar inhoud

- - - - -

show hilversum 20-02-2011

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#16 Geplaatst 05 januari 2011 - 23:12

britjes zei:

Nee naa 20 februari :p :p Hayley mag na 3 december :x ;)

Camée heeft goed naar mij geluisterd,ze is dus nog niet krols en Hilversum staat in de planning,ik denk met kater Vito en Chavivi en heel misschien mag Morag ook nog mee :)

marja
marja
  • 231 berichten

#17 Geplaatst 09 januari 2011 - 12:06

Helaas wij gaan niet we doen niet zo vaak Fife shows. met onze bengaaltjes
Geplaatste afbeeldingiedereen een hele fijne dag

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 17 januari 2011 - 13:21

Ik ben er waarschijnlijk niet bij. Heb niemand die me kan en wilt helpen op het moment. Ik zelf weet niet hoe te showen en tussen vreemde mensen in zitten ben ikkuh geen held :oops:
Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#19 Geplaatst 17 januari 2011 - 13:26

britjes zei:

Ik ben er waarschijnlijk niet bij. Heb niemand die me kan en wilt helpen op het moment. Ik zelf weet niet hoe te showen en tussen vreemde mensen in zitten ben ikkuh geen held :oops:

joehoe muts ik ben er toch

henny
henny
  • 1.601 berichten

#20 Geplaatst 17 januari 2011 - 13:36

britjes zei:

Er zijn mensen van het forum die je willen helpen, Nathalie heeft het al aangeboden en ik ben er ook.
Heb je gordijntjes, Nathalie heeft een magazijn vol :LOL:

Henny

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#21 Geplaatst 17 januari 2011 - 13:41

britjes zei:

Gewoon gaan joh, vreemde mensen zijn er om te leren kennen ;)

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#22 Geplaatst 17 januari 2011 - 13:44

Vraag gewoon bij de inschrijving of je naast Nathalie of Henny mag zitten,ik houd me ook beschikbaar ;)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 17 januari 2011 - 13:44

Nahs zei:

joehoe muts ik ben er toch

Dat is waar. Maar kan niet met Hayley misschien. Die is hopenlijk zwanger. Maar wel met Kalani.

ohh willen jullie me helpen met mijn pointje dan? en welke cattegorie valt ze dan? en hoe komi k bij jullie te zitten? ennuhh hoe zien jullie eruit? nathalie weet ik wel. ik wil eigenlijk ook niemand tot last zijn tegelijk. en hoe schrijf je precies in? zag prisj van 30 euro per inschrijving? nou veeeel vragen. kan tot 31 januari. helppp :oops:
Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#24 Geplaatst 17 januari 2011 - 13:51

britjes zei:

Dat is waar. Maar kan niet met Hayley misschien. Die is hopenlijk zwanger. Maar wel met Kalani.

ohh willen jullie me helpen met mijn pointje dan? en welke cattegorie valt ze dan? en hoe komi k bij jullie te zitten? ennuhh hoe zien jullie eruit? nathalie weet ik wel. ik wil eigenlijk ook niemand tot last zijn tegelijk. en hoe schrijf je precies in? zag prisj van 30 euro per inschrijving? nou veeeel vragen. kan tot 31 januari. helppp :oops:

Inschrijven via je eigen vereniging en bij opmerking vermelden naast wie je wil zitten :)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#25 Geplaatst 17 januari 2011 - 14:05

Karwendel zei:

Inschrijven via je eigen vereniging en bij opmerking vermelden naast wie je wil zitten :)

ik zit bij neocat. Volgens mij is de show van mundikat? staat het ook op de site van neocat? in welke cattegorie kan kalani dan? nogmaals hoe zien jullie eruit ;) . en heb ik geen achternamen nodig als ik opschrijf bij wie ik wil zitten? :oops: zoals jullie zien een echte leek :oops:
Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#26 Geplaatst 17 januari 2011 - 14:09

Ik stuur je een pb :)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 17 januari 2011 - 14:24

Ok ik zal je pb checken..

@ de fokkers hiero vooral vraag aan Henny. vinden jullie kalani wel geschikt om in te schrijven? zo ja ga ik dat zekers doen. met jullei hulp kom ik er wel.

op de site van neocat zie ik niks over de show alleen show van neocat zelf die in utrecht. :oops:
Geplaatste afbeelding

henny
henny
  • 1.601 berichten

#28 Geplaatst 17 januari 2011 - 15:38

Neocat vermeld nooit de shows van de FIFe clubs in Nederland, iets wat andersom wel gebeurt :catnoknow

Of Kalani geschikt is om te showen dat weet ik niet, van een foto is dit moeilijk te beoordelen.
Om dit te weten moet je gewoon inschrijven.

Henny

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#29 Geplaatst 17 januari 2011 - 15:49

henny zei:

Neocat vermeld nooit de shows van de FIFe clubs in Nederland, iets wat andersom wel gebeurt :catnoknow

Of Kalani geschikt is om te showen dat weet ik niet, van een foto is dit moeilijk te beoordelen.
Om dit te weten moet je gewoon inschrijven.

Ok dank je wel Henny. Ik schrijf haar wel in. Zodra ik weet waar :) . Ik schrijf jou naam ook op bij wie ik wil zetten en nathalie natuurlijk :LOL:
Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#30 Geplaatst 17 januari 2011 - 16:25

britjes zei:

Ok dank je wel Henny. Ik schrijf haar wel in. Zodra ik weet waar :) . Ik schrijf jou naam ook op bij wie ik wil zetten en nathalie natuurlijk :LOL:

schrijf henny haar naam maar op dan komt het altijd goed
ik neem gordijntjes voor je mee :) als jij een kattenbakje met grid en drink en eetbakjes regelt.
inschrijven moet via de site van mundikat ovv je lidmaatschap bij neocat

tot 9 maanden en 30 dagen dus zolang ze nog niet de 10 mnd gepasseerd is is ze in de klasse 6-10

succes