Spring naar inhoud

- - - - -

show hilversum 20-02-2011

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:02

Nahs zei:

schrijf henny haar naam maar op dan komt het altijd goed
ik neem gordijntjes voor je mee :) als jij een kattenbakje met grid en drink en eetbakjes regelt.
inschrijven moet via de site van mundikat ovv je lidmaatschap bij neocat

tot 9 maanden en 30 dagen dus zolang ze nog niet de 10 mnd gepasseerd is is ze in de klasse 6-10

succes

Nou ik schrijf iig 3 namen op dan. Via eigen vereniging kan dus niet meer heb gemaild. Maar dat zet ik hier maar niet neer de reden.

Ze is dan om precies te zijn 8 maanden en 29 dagen :) .
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#32 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:06

Wat is EMS code? :oops:
Geplaatste afbeelding

henny
henny
  • 1.601 berichten

#33 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:23

Mundikat - EMS codelijst

Kalani is BRI c 33
Henny

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#34 Geplaatst 17 januari 2011 - 19:05

Ok dank je wel

Haar moeder is dan BRI b 33.

ik leer wel :)

Ik heb ingeschreven en heb jullie namen ingevuld waar ik wilde zitten. ik wacht nu braaf af :)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#35 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:52

Ik ga bij deze er niet bij zijn want ons Sala is uitgerekend rond de 18e!

Lotlorie
Lotlorie
  • 82 berichten
  • 6 katten

#36 Geplaatst 19 januari 2011 - 15:07

Wij zullen er ook zijn met Anne, Femmigje, Floris en Freddie en een geweldig leuk nestje ;)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#37 Geplaatst 13 februari 2011 - 17:10

Nog een week en dan is het zo ver. Maak me nu al de zenuwen

Bewerkt door britjes, 13 februari 2011 - 17:10.

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 13 februari 2011 - 20:38

Alvast heel veel succes hoor. Ik heb vorige week mijn eerste show meegemaakt. En ik had gelukkig ook enkele mensen waarop ik ginder kon rekenen om mij wat wegwijs te maken.
Maar ik was ook verschrikkelijk zenuwachtig!!! Alles komt goed, en als het is zoals bij mij, ben je echt gebeten en kan je niet meer wachten tot je naar de volgende show kan :d !

Heel veel succes alleszins!!
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#39 Geplaatst 13 februari 2011 - 20:41

Ik kom ook, maar zonder eigen katten. Ga mee met een vriendin die met 3 noortjes komt showen :)
www.cattery-momak.comPerzen & Exotics

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#40 Geplaatst 13 februari 2011 - 20:57

saparapah zei:

Alvast heel veel succes hoor. Ik heb vorige week mijn eerste show meegemaakt. En ik had gelukkig ook enkele mensen waarop ik ginder kon rekenen om mij wat wegwijs te maken.
Maar ik was ook verschrikkelijk zenuwachtig!!! Alles komt goed, en als het is zoals bij mij, ben je echt gebeten en kan je niet meer wachten tot je naar de volgende show kan :d !

Heel veel succes alleszins!!

Daar hoop ik ook op. Ben ook erg blij met de mensen die mij wegwijs willen maken. Ik vind het zeker spannend. Ben ook benieuwd hoe de poes zelf reageerd :) .
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#41 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:54

Vandaag was de show. Niks mis met Kalani. Ze heeft een U1 gehaald. Kon ook niet anders bijna want ze had geen concurrentie. Ze staat wel iets hoog op haar pootjes maar de keurmeester zei dat het de leeftijd was. Ook was haar voorhoofd te plat maar werd ook gezegt door de leeftijd. Maar echt was er niks te klagen. Ze heeft het keurig gedaan. Was wel relaxt. Ze vond het wel heel spannend. Leuk om mensen eens live te zien en niet alleen te spreken op het forum/ :)
Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 20 februari 2011 - 19:30

Proficiat hoor!!! Ik denk dat die U1 sowieso verdiend is. Ze gaan volgens mij geen U1 geven als ze dat niet waard is. Ook al heeft ze bijna geen concurrentie. Het gaat om de kat zelf hé.

En? Ga je nog shows doen? Leuk hé.

En goed dat Kalani niet nerveus was. Dat was bij mij wel anders hoor. Ik had Zita nog nooit zo gezien. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat mijn schuld was :d Ik was zo nerveus :oops: en volgens mij voelde ze dat er iets niet pluis was.
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#43 Geplaatst 20 februari 2011 - 20:01

saparapah zei:

Proficiat hoor!!! Ik denk dat die U1 sowieso verdiend is. Ze gaan volgens mij geen U1 geven als ze dat niet waard is. Ook al heeft ze bijna geen concurrentie. Het gaat om de kat zelf hé.

En? Ga je nog shows doen? Leuk hé.

En goed dat Kalani niet nerveus was. Dat was bij mij wel anders hoor. Ik had Zita nog nooit zo gezien. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat mijn schuld was :d Ik was zo nerveus :oops: en volgens mij voelde ze dat er iets niet pluis was.

Ja hooe ga nog wel een keer naar een show. Maar wanneer weet ik nog niet. Ja ik denk dat die U1 ook wel verdiend was. Zou ze er geheel niet uit zien of zo krijg je het denk ik ook niet. Ja ze voelen dat ook wel aan. De zenuwen vielen reuze mee eigenlijk. Sochtends nog wel een beetje maar dat zakte wel af. :)
Geplaatste afbeelding

Jessebes
Jessebes
  • 53 berichten
  • 8 katten

#44 Geplaatst 20 februari 2011 - 20:56

Kalani is een leuk pointje hoor, mag je met recht trots op zijn.
I love britjes

groetjes Jes

Ragdoll_lover
Ragdoll_lover
  • 36 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 20 februari 2011 - 21:35

Ik ben ook vandaag naar de show geweest met Weimin voor de 1e keer.
Ben nog steeds onder de indruk.
Hij heeft uitmuntend 1 gehaald, daarna zijn we genomineerd voor best in show en uiteindelijk hebben we die gewonnen en is hij op zijn 1e show best junior geworden!

De rest ook allemaal gefeliciteerd!!