Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

laatste foto op pagina 25

• Log in om te reageren
365 reacties op dit onderwerp
Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#166 Geplaatst 20 januari 2011 - 09:16

Veel beterschap gewenst voor Saphyra!!

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#167 Geplaatst 20 januari 2011 - 09:18

Veel beterschap voor Saphyra.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#168 Geplaatst 20 januari 2011 - 09:28

Oei, hopelijk is het niets ergs.
Heel veel beterschap !!!!

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#169 Geplaatst 20 januari 2011 - 09:59

Hopelijk is het niet al te ernstig en voelt Saphyra zich vlug beter!

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#170 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:03

:hug: :hug: Hopelijk valt de diagnose mee
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#171 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:07

Wij zijn terug. volgens de da geen baarmoederontsteking. buik is soepel en niet hard. ze heeft wel hele hoge koorts. en volgens de da is het een virusje. het neusje snotterde iets. heb dus pijnstiling gehad en antibiotica. morgen moet ik doorgeven hoe het gaat. ze moet alleen niks meer van de kittens weten. dus zal wel moeten voeden en ontlasten. vind dit niet zo fijn. hoop dat ze zich gauw beter voelt
Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#172 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:17

Beterschap met saphyra,    Maar hou toch haar buik en. Afscheiding in de gaten. Ook de kittens goed in de gaten houden zeker als t een virus betreft!!!!!!!

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#173 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:48

ja ik houd het in de gaten. alles is soepel en niks is hard. ze wil alleen niks meer met de kittens te maken hebben. pfff maak me grote zorgen. ze loopt weg voor mij. nu zit ze weer verstopt in de krabpaal. net zelf weer de kittens gevoed. ik merk dat ze honger hadden. hoeveel mag een kitten van 3weken drinken? ik ben altijd bang dat ik ze over voed of zo. ze drinken met gemak 6 7 ml weg per keer. heb ze ook maar ontlast want dat doet moeders ook niet. :cry:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#174 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:11

En 't is ook geen zoogkramp ofzo? Een moeder die niets te maken wilt hebben met haar beebjes voelt zich wss wel echt heel beroerd :( Arm meisje :(

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#175 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:12

Smitten Kitten zei:

En 't is ook geen zoogkramp ofzo? Een moeder die niets te maken wilt hebben met haar beebjes voelt zich wss wel echt heel beroerd :( Arm meisje :(

hoe ziet een zoogkramp eruit? ze trekt niks samen in haar buikje of zo.

iemand die mij met mijn vraag kan helpen hoeveel ene kitten van 3 weken mag drinken?
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#176 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:13

Oh ja en wat Nahs zegt klopt ook ja... Opletten als het een virus is, want als mams het heeft kunnen de kittens het zeker ook krijgen en zeker met de immunity gap die eraan komt is dat toch opletten geblazen. En zeker aangezien ze nu niet drinken van mama en dus ook geen antistoffen extra binnen krijgen.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#177 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:15

britjes zei:

hoe ziet een zoogkramp eruit? ze trekt niks samen in haar buikje of zo.

iemand die mij met mijn vraag kan helpen hoeveel ene kitten van 3 weken mag drinken?

Naar behoefte. Als je na het flessen de indruk hebt dat ze een te dikke harde buik hebben minder je best een beetje, maar geef ook niet te weinig, want dan gaat een kitten "schrokken" en is de kans op verslikken in mijn ervaring groter en dat kan je nu zeker wel missen (longontsteking), zeker als er daar een virusje op de loer ligt.

Bewerkt door Smitten Kitten, 20 januari 2011 - 11:17.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#178 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:24

Ik denk nog steeds een beginnende BMO. dat ze snotterde klein beetje denk ik dat, dat komt omdat haar weerstand lager is door misschien die beginnende BMO. Alle klachten die ze heeft wijst echt die richting uit vind ik. Vinden meer mensen. Duim aub dat ze zich straks al wat beter voelt.
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#179 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:28

britjes zei:

Ik denk nog steeds een beginnende BMO. dat ze snotterde klein beetje denk ik dat, dat komt omdat haar weerstand lager is door misschien die beginnende BMO. Alle klachten die ze heeft wijst echt die richting uit vind ik. Vinden meer mensen. Duim aub dat ze zich straks al wat beter voelt.

Ja het kan hoor, wij hadden ook een poes die zo'n drietal weken na bevalling een bmo kreeg he. Die was ineens heel zielig, apathisch :( Wij hebben toen wel meteen een echo laten doen. En toen kreeg ze medicatie. Heb je utero vetsem? Geef haar dat maar, dat kan ook wat ondersteunend helpen. En voor de zekerheid zou ik als ik jou was haar toch ook kleine beetjes KMR ofzo geven om wat aan te sterken.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#180 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:34

Smitten Kitten zei:

Ja het kan hoor, wij hadden ook een poes die zo'n drietal weken na bevalling een bmo kreeg he. Die was ineens heel zielig, apathisch :( Wij hebben toen wel meteen een echo laten doen. En toen kreeg ze medicatie. Heb je utero vetsem? Geef haar dat maar, dat kan ook wat ondersteunend helpen. En voor de zekerheid zou ik als ik jou was haar toch ook kleine beetjes KMR ofzo geven om wat aan te sterken.

Ja apatisch dat is ze hier ook een beetje. echo hebben we niet laten doen maar als ze vannavond nog niet ietsjes is opgeknapt pak ik haar weer op en ga ik terug. ja ik heb utero vetsem in huis maar kan dat geen kwaad nu omdat we niks echt zeker weten. ze wil niks eten en drinken :cry: ze zit verstopt met 1 verschil ze knort dus wel weer als ik haar streel voor zover ik erbij kom
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens