Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

laatste foto op pagina 25

• Log in om te reageren
365 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#181 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:35

britjes zei:

Ja apatisch dat is ze hier ook een beetje. echo hebben we niet laten doen maar als ze vannavond nog niet ietsjes is opgeknapt pak ik haar weer op en ga ik terug. ja ik heb utero vetsem in huis maar kan dat geen kwaad nu omdat we niks echt zeker weten. ze wil niks eten en drinken :cry: ze zit verstopt met 1 verschil ze knort dus wel weer als ik haar streel voor zover ik erbij kom

Mja, daar heb je gelijk in... ik wist dat het een bmo was, dus kon met die druppels starten. Wacht inderdaad nog maar even af dan.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#182 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:39

Ik geef het maar niet. Het geeft een poes ook pijn extra en dat heeft ze even genoeg. :(
Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#183 Geplaatst 20 januari 2011 - 12:45

hoe voelen de melkklieren?
heeft ze kittenmelk gedronken?
als je een BMO vermoed geef wel de utero vetsem ze krijgt even last maar als er iets uitkomt weet je weer meer.
verder zou ik haar temperaturen en vochtgeven in de vorm van kittenmelk misschien kan je nog convalence support halen en dit via een spuit geven

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#184 Geplaatst 20 januari 2011 - 12:48

britjes zei:

Wij zijn terug. volgens de da geen baarmoederontsteking. buik is soepel en niet hard. ze heeft wel hele hoge koorts. en volgens de da is het een virusje. het neusje snotterde iets. heb dus pijnstiling gehad en antibiotica. morgen moet ik doorgeven hoe het gaat. ze moet alleen niks meer van de kittens weten. dus zal wel moeten voeden en ontlasten. vind dit niet zo fijn. hoop dat ze zich gauw beter voelt

Wil toch nog even zeggen, zo een beginnende baarmoeder kunnen ze ook enorm last van hebben (ziek voelen, pijn hebben) zonder dat de buik hard is. Onze poes had ten alle tijden een zeer soepel buikje, en toch volgens echo een beginnende bmo. Zij had ook hoge koorts; van gewone temp ineens een paar uur later 40.9 geloof ik.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#185 Geplaatst 20 januari 2011 - 12:54

de melkklieren voelen normaal. er is iets veranderd hier. de laatste 45 minuten ligt ze weer bij de kittens. ze liggen soms wel aan haar vast de drinken. dus dat moeder gevoel heeft ze weer terug. ze is enkelt dood moe. convalensce support heb ik in huis endat heeft ze gisteren ook wat van gekregen maar ze wil het niet zo hebben maar uit het drinkflesje van de kittens :x . enkelt op dit moment wilt ze nog niks. althans niet eten en drinken. ze ligt iig wel bij de kittens. ben ik al blij om. meer als liggen doet ze ook nog niet maar voel me al iets beter als ze dit doet.
Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#186 Geplaatst 20 januari 2011 - 13:01

Dat ze weer bij de kittens gaat is een goed teken,dan zal de pijnstilling wel helpen.
Hopelijk is het geen virusje en knapt ze snel weer op van de AB.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#187 Geplaatst 20 januari 2011 - 14:56

Hoop het ook. Net heeft ze wat blikvoer gegeten en ze wast de beebjes weer :) . hoop dat het gewoon over na kuurtje antibioticum. misschien scheelt het ook dat we er zo snel bij waren. ondanks misschien beginnend BMO?
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#188 Geplaatst 20 januari 2011 - 15:13

Ik duim in ieder geval mee dat het "maar" een virusje is en dat het niet op de kittens overslaat!
Gelukkig was je er snel bij!

Wel positief dat ze weer bij de kittens gaat liggen en dat ze terug wat begint te eten, toch teken dat ze zich beter begint te voelen!

Ik duim zeker mee dat de beterschap zo blijft doorgaan! :duim: :duim: :duim:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#189 Geplaatst 20 januari 2011 - 15:47

Veel beterschap

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#190 Geplaatst 20 januari 2011 - 16:01

Veel beterschap voor de mamapoes hopelijk nu al wat fitter !!

Chriske en de poezels :catwalk2

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#191 Geplaatst 20 januari 2011 - 17:20

ja je was er rap bij super hoor.

hopelijk gaat het nu alleen maar beter

maar een ding een virus is het dus niet!!!
dat reageerd niet op antibiotica

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#192 Geplaatst 20 januari 2011 - 17:52

Nahs zei:

ja je was er rap bij super hoor.

hopelijk gaat het nu alleen maar beter

maar een ding een virus is het dus niet!!!
dat reageerd niet op antibiotica

Nee dat dacht ik al. Ik denk toch een beginnende BMO.. Ja was er zekers rap bij. Ik voelde het al op moment ik beneden kwam voelde al vreemd aan. Had ik nog niet eens gekeken. Moeder instinct misschien?
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#193 Geplaatst 20 januari 2011 - 21:23

veel beterschap :geluk:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#194 Geplaatst 20 januari 2011 - 21:32

als ze weer bij haar kleintjes is gaan liggen dan voelt ze zich beter. Wellicht zullen de medicijnen volop aan het werken zijn. Alles goed in het oog blijven houden zoals je al bezig was.

veel beterschap voor mamapoes.

gr.

veerle

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#195 Geplaatst 20 januari 2011 - 21:33

beterschap
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens