Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

laatste foto op pagina 25

• Log in om te reageren
365 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#196 Geplaatst 20 januari 2011 - 21:42

We blijven duimen dat het tij mag keren daar.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#197 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:46

Veerle zei:

als ze weer bij haar kleintjes is gaan liggen dan voelt ze zich beter. Wellicht zullen de medicijnen volop aan het werken zijn. Alles goed in het oog blijven houden zoals je al bezig was.

veel beterschap voor mamapoes.

gr.

veerle

Dank je wel meid. Ja ik houd het zeker goed in de gaten. Ze gedraagt zich nu weer een beetje als haar zelf. Ze tut weer en eet weer. Hoop dat het morgenochtend ook nog goed gaat, dan krijgt ze haar pijnstilling en antibiotica weer. Ze is zooo liefffff als ze niet ziek is :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#198 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:53

:hug: :hug: :hug: :hug:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#199 Geplaatst 20 januari 2011 - 23:04

britjes zei:

Dank je wel meid. Ja ik houd het zeker goed in de gaten. Ze gedraagt zich nu weer een beetje als haar zelf. Ze tut weer en eet weer. Hoop dat het morgenochtend ook nog goed gaat, dan krijgt ze haar pijnstilling en antibiotica weer. Ze is zooo liefffff als ze niet ziek is :love3:

Dita had de dag na haar bevalling ook wat koorts en ik zag ook dat er "iets" niet juist was.

dierenarts was op de dag van de bevalling geweest en had haar de gebruikelijke spuitjes gegeven maar ik heb de dag daarna ('s avonds) de dierenarts laten terugkomen omdat ik vond dat er "iets" (ze sprak niet tegen mij of tegen haar kittens - zulke kleine dingetjes/gedragingen die er niet waren) was.

Dita heeft toen een spuitje tegen de koorts gekregen en eentje met antibiotica en nog een derde (maar dat ben ik vergeten waarvoor het diende) daarna is ze vlug weer opgeknapt en je zou haar nu moeten zien liggen met haar kleintjes.

Dus we duimen dat alles terug in orde komt bij jullie.

gr.

veerle

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#200 Geplaatst 21 januari 2011 - 13:06

Saphyra gedraagt zich weer normaal. de beebjes zijn wel lichtelijk afgevallen. althans 2 (1 gram maar) en de rest 4 gram aangekomen. maar dat had ik al verwacht. nu ligt ze er nog steeds veel bij te tutten. ze vraagt weer aandacht en roept om eten. dus hoop dat het nu goed blijft gaan.
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#201 Geplaatst 21 januari 2011 - 15:31

Vandaag de ukkies een beetje laten wennen aan vaster voedsel. nou volgens mij is het een langharen tik maar allebei vonden ze het niet lekker. :p de andere ging redelijk. en toen puntje bij paaltje kwam en ik het in de benhc zette voor saphyra ging diablo langhaartje zelfstandig van het schaaltje likken :LOL: gekke vent. volgens mij heeft hij ADHD hoor :p .  ook ben ik trots op een kitten weet alleen niet wie :oops: 1 heeft op de kattenbakje geplast :x wat kan je blij zijn met iets kleins :x
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#202 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:04

:duim:

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#203 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:12

Fijn dat het de goeie kant opgaat met Saphyra !

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#204 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:04

Ik ben blij voor jou dat het beter gaat met Saphyra, al maar een geluk dat je direct merkte dat er iets mis was, ik zal hier zeker en vast duimen dat nu alles verder goed mag verlopen, het zijn prachtige kittens. :love3:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#205 Geplaatst 21 januari 2011 - 21:21

britjes zei:

Vandaag de ukkies een beetje laten wennen aan vaster voedsel. nou volgens mij is het een langharen tik maar allebei vonden ze het niet lekker. :p de andere ging redelijk. en toen puntje bij paaltje kwam en ik het in de benhc zette voor saphyra ging diablo langhaartje zelfstandig van het schaaltje likken :LOL: gekke vent. volgens mij heeft hij ADHD hoor :p .  ook ben ik trots op een kitten weet alleen niet wie :oops: 1 heeft op de kattenbakje geplast :x wat kan je blij zijn met iets kleins :x

:thumb:

Geef ze allemaal een belonende knuffel dan, misschien volgen ze de slimmerd wel op de kattenbak! :ha

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#206 Geplaatst 21 januari 2011 - 22:27

Deze foto wilde ik even delen. vond ik zooo liefff

Geplaatste afbeelding

:love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#207 Geplaatst 21 januari 2011 - 22:29

:love: :love: :love:

Super dat het beter gaat met Saphyra :thumb:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#208 Geplaatst 21 januari 2011 - 23:41

britjes zei:

Deze foto wilde ik even delen. vond ik zooo liefff

Geplaatste afbeelding

:love3: :love3:

Wauw, zooo lief! :love:

Krijg hier spontaan een smeltend hart van...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#209 Geplaatst 21 januari 2011 - 23:44

Heel erg lief :love: :love:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#210 Geplaatst 21 januari 2011 - 23:44

heel lief! :love:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens