Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

laatste foto op pagina 25

• Log in om te reageren
365 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#301 Geplaatst 23 februari 2011 - 08:51

Wat een schatjes :love3: :love3: :love3:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#302 Geplaatst 23 februari 2011 - 09:05

Merci :)
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#303 Geplaatst 23 februari 2011 - 09:35

Dotjes!! :loveshower:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#304 Geplaatst 23 februari 2011 - 10:13

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#305 Geplaatst 23 februari 2011 - 23:50

Schattig! :heart: :love3:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#306 Geplaatst 27 februari 2011 - 21:50

Zijn er aub fokkers die mij willen helpen? 2 kittens eten nog steeds geen brokjes. Heb genoeg tips gehad waarvan geen 1 werkt. Van in bekje proppen tot weken andere brokjes enz enz. Ik weet dat ik nog wel even heb en sommige kittens zijn gewoon laat ermee. Nu zou je zeggen ok ze krijgen ook versvlees sochtends en blik (porta21 en dat soort dingen de rest van de dag) dus komen ze wel bij. Maar al dagen eten ze dat ook in ene niet meer. Als ik in de keuken ben springen er al 5 kittens in mijn been (AUW). Ben ik klaar met maken roep ik ze altijd (baby's :oops: ) en dan komen ze aangerend als ze er niet meer waren. Zet ik eten neer zet hun ervoor en ze likken bek af en lopen meteen weg. Heb nu van alles geprobeerd alle soorten blikvoeding (zelfs whiskas jakkie) maar nee hoor. Sochtends eten ze hun vlees nog redelijk maar ook minder maar that's it. Vandaag zouden ze als excuus hebben dat ze ontwormt zijn, kunnen ze wel eens niet lekker van zijn. Maar de andere dagen dan? Zelf denk ik dat ik teveel nadruk heb gelegd op al die brokjes dat ze dat ook niet meer willen of zo. Zelfs in bekkie proppen gaan ze niet eten. Wie kent dit? Ze zijn prima speels sochtends daarna slapen smiddags nog even spelen weer slapen en savonds laat spelen ze weer lekker. Dus daar is niks aan de hand gedragen zich normaal. Aub wie weet raad? Bij mama drinken zie ik zelden maar zie ze niet 24/7 (ik slaap ook wel eens :oops: ). Ik dacht eraan om voor de nacht mama weg te halen want wie weet krijgen ze dus wel voldoende wat ik betwijfel. Wij zijn bezorgt en misschien over bezorgt. Aub weet iemand raad :oops: of gewoon afwachten en gewoon aanblijven bieden ondanks het altijd weggooien?
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#307 Geplaatst 27 februari 2011 - 21:55

Mijn C-nestje wou hier ook geen brokjes eten (of maar weinig in elk geval) eens verhuisd kregen ze meer brokken en eten ze het ook. Ik zou me er dus niet te druk in maken. En ook niet telkens die brokken in de mond duwen, moesten ze dat bij mij doen zou ik het zeker ook niet meer willen eten. Gewoon aanbieden in een kommetje, mss op een moment dat ze echt honger hebben, maar voor de rest zou ik het niet forceren. Komt wel goed! Is er volgens hun gewicht reden om je zorgen te maken?

Bewerkt door Smitten Kitten, 27 februari 2011 - 21:56.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#308 Geplaatst 27 februari 2011 - 22:01

Wat een schatjes zeg!!!
Drinken ze nog goed bij de mama? Dit is heel belangrijk.
Mss over paar dagen terug eens proberen he. Komt uiteindelijk wel goed als ze maar wel drinken van moeders

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#309 Geplaatst 27 februari 2011 - 22:24

Smitten Kitten zei:

Mijn C-nestje wou hier ook geen brokjes eten (of maar weinig in elk geval) eens verhuisd kregen ze meer brokken en eten ze het ook. Ik zou me er dus niet te druk in maken. En ook niet telkens die brokken in de mond duwen, moesten ze dat bij mij doen zou ik het zeker ook niet meer willen eten. Gewoon aanbieden in een kommetje, mss op een moment dat ze echt honger hebben, maar voor de rest zou ik het niet forceren. Komt wel goed! Is er volgens hun gewicht reden om je zorgen te maken?

Nee gewichten zijn niet zo slecht maar 1 kittens is in 3 dagen tijd maar 3 gram aangekomen. Verder gedragen ze zich wel normaal hoor en als kitten gewoon.
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#310 Geplaatst 28 februari 2011 - 20:23

Even wat natvoer aanbieden of de brokjes weken.
Of eens andere brolkjes proberen ? Misschien lust hij deze niet ?
Sommige zijn nu éénmaal kieskeuig...

Voor alle zekerheid even wat nutridrops geven, dat versterkt de eetlust.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#311 Geplaatst 28 februari 2011 - 20:27

britjes zei:

Nee gewichten zijn niet zo slecht maar 1 kittens is in 3 dagen tijd maar 3 gram aangekomen. Verder gedragen ze zich wel normaal hoor en als kitten gewoon.

Periode rond ontworming en enting gaan de gewichtjes hier ook niet zo supersnel, maar wat jij zegt (drie gram/drie dagen) is inderdaad wel heel traag. Heb je al eens iets heel fel geurend geprobeerd (bv Hills AD, of een klein beetje gourmet gold door de carnibest ofzo)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#312 Geplaatst 01 maart 2011 - 15:17

feroesti zei:

Even wat natvoer aanbieden of de brokjes weken.
Of eens andere brolkjes proberen ? Misschien lust hij deze niet ?
Sommige zijn nu éénmaal kieskeuig...

Voor alle zekerheid even wat nutridrops geven, dat versterkt de eetlust.

Mag je dat nog wel geven op deze leeftijd?

er staan 10 verschillende soort brokjes dus dat had ik al geprobeerd. brokjes weten worden niet gegeten.
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#313 Geplaatst 01 maart 2011 - 15:21

Smitten Kitten zei:

Periode rond ontworming en enting gaan de gewichtjes hier ook niet zo supersnel, maar wat jij zegt (drie gram/drie dagen) is inderdaad wel heel traag. Heb je al eens iets heel fel geurend geprobeerd (bv Hills AD, of een klein beetje gourmet gold door de carnibest ofzo)

Ik heb zelfs gisteren de DA geweest en hun wisten het ook niet. Aangezien ze wel gewoon spelen en zo. Het gekke is heb gisteren ook gewogen dat er in ene wel wat is aangekomen. Dat er door 2 kittens geen brokjes worden gegeten is geen grote ramp sommige zijn gewoon langzamer daarin en eten het misschien wel veel later. Maar in ene ook al het natvoer laten staan? Of meestal dat ik het zo kan weggooien vind ik appart. De assisitente begon er liever niet aan, aan hils AD dus de soort astronauten voeding zoals ze dat zei. Vrijdag worden ze geent. Dat word eerste enting. Nee heb het nog niet geprobeerd om dat door de carnibest te doen kan ik nog wel proberen. Ik denk dat ik gewoon ontzettende mutsen heb op dit moment. Gewichten zijn niet zo slecht. De lichtste weegt zo rond de 837 gram en de zwaarste 1.051 gram. Dus daar is niks op aan te merken. Waren ze brood mager zou ik zeggen ok :oops:
Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#314 Geplaatst 01 maart 2011 - 16:17

Zou me er maar niet veel van aantrekken,dat ze geen brokken eten,daar maak ik me nooit druk om,de meeste kittens gaan het vaak pas bij de nieuwe eigenaar doen.
Probeer de carnibest eens aan te maken met wat kittenmelk,zodat het meer een papje wordt,het kan goed zijn,dat het luie eters zijn.
Gewicht voor 2 maanden in de 800 vind ik wat weinig,maar het kan goed zijn,dat ze te veel energie gebruiken,
Hoe groot is de ruimte waar ze mogen komen?
De laatste keer had ik ook een kitten wat niet aan de 1000 gr. kwam met 9 weken,die heb ik toen een week later laten enten.
Hills AD kan wel goed zijn,maar wil niet zeggen,dat ze het altijd graag eten.
Daarbij gebruik ik het liever alleen bij zieke of verzwakte kittens.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#315 Geplaatst 01 maart 2011 - 16:53

Karwendel zei:

Zou me er maar niet veel van aantrekken,dat ze geen brokken eten,daar maak ik me nooit druk om,de meeste kittens gaan het vaak pas bij de nieuwe eigenaar doen.
Probeer de carnibest eens aan te maken met wat kittenmelk,zodat het meer een papje wordt,het kan goed zijn,dat het luie eters zijn.
Gewicht voor 2 maanden in de 800 vind ik wat weinig,maar het kan goed zijn,dat ze te veel energie gebruiken,
Hoe groot is de ruimte waar ze mogen komen?
De laatste keer had ik ook een kitten wat niet aan de 1000 gr. kwam met 9 weken,die heb ik toen een week later laten enten.
Hills AD kan wel goed zijn,maar wil niet zeggen,dat ze het altijd graag eten.
Daarbij gebruik ik het liever alleen bij zieke of verzwakte kittens.

Dank je wel voor je reactie. Er is er maar 1 die in de 800 zit. 2 zitten eind 900 en de katers boven de kilo. Ze lopen in de huiskamer rond. Nog niet hele huis. Ja af en toe mogen ze ver komen soms. Maar aangezien het groot zat is de huiskamer zit de tussendeur eigenlijk altijd dicht. Ik hoef me geen zorgen te maken als ze met 13 weken nog geen brokjes eten? ok 1 die het niet eet of althans ik het niet zie. Verhuist de ander die het niet eet of ik zie het niet en doen het stiekem blijft hier. De rest eet ze wel.
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens