Spring naar inhoud

- - - - -

Total surprise??????

• Log in om te reageren
140 reacties op dit onderwerp
Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#46 Geplaatst 07 december 2010 - 19:41

Wat een mooie schat die weer een super gouden mandje gevonden heeft, jullie zijn schatten !!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#47 Geplaatst 07 december 2010 - 20:08

We zijn net terug van de DA met haar!
ze is ongeveer 13 maand oud! Buiten het oogje is ze in perfekte gezondheid :) Heeft meteen een inenting gehad. Had mijn DA wel eerst op de hoogte gebracht ivm de ophef van het welbepaalde vaccin. O:) Gelukkig gebruikt zij totaal iets anders. Ze had nog geen enkele melding binnengekregen ,maar zou alert blijven.
Mijn twijfel dat het geen ontstoken oogje was maar dat er iets anders aan de hand was,werd na grondig onderzoek bevestigd.
Waarom ze haar oogje toeknijpt en het oogje geïrriteerd is , is te wijten aan etropion van het oogje.Ze loopt er al lang mee en derde ooglid is opgetrokken . Het zal met een operatie verholpen worden . De oogbol is momenteel wel licht geraakt en het zal afwachten zijn in hoeverre het hersteld. Waarschijnlijk ietsje minder zicht maar geen blindheid of erge beperkingen meer. Morgen gaan we bellen voor een afspraak voor het arme hummeltje, dat het zo vlug mogelijk kan geholpen worden. Ben heel blij dat ik heb doorgebeten en hieraan dacht ipv nog wekenlang medicijnen toe te dienen zonder oorzaak te verhelpen. Het derde ooglid word verholpen en de naarbinnen groeiende haartjes dus ook. Ze is zo braaf geweest bij de DA ook tijdens haar spuitje :heart: Het gaat helemaal in orde komen met haar! :loveshower:
Volgens DA is ze een kruising van noorse boskat met eventueel een siberische als ze de vacht bekijkt.( Ze heeft inderdaad gelijkenissen met zaniquesse.) Maar ze moet nog enorm aansterken want ze was nog veel te mager en als ze in goede conditie komt gaat haar vacht ook veranderen. Ze is nu ook nog zo fragiel dus haar gestel kan zich ook nog beginnen te zetten als ze beter word. We willen gewoon haar een gezond, gelukkig leventje bezorgen want dat heeft ze dik verdiend. Ze zal ook nagekeken worden op het moment als ze onder narcose is voor haar oogje, of ze al gesteriliseerd is of niet. Zoniet (waarschijnlijk) dan zal dat achteraf gebeuren na de ingreep van het oogje.
Nu ligt ze heel rustig verder te slapen :love3:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 07 december 2010 - 20:11

wauw zeg, super van jullie dat ze bij jullie meg blijven, daar heeft ze idd haar gouden mandje gevonden, het wordt wel lekker druk daar hè, moet je nog niet gaan verbouwen :lachen:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#49 Geplaatst 07 december 2010 - 20:13

:lachen: :lachen: tijgertje, daar zijn we volop mee bezig met verbouwingen :lachen: :lachen:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 07 december 2010 - 20:21

ik krijg het er warm van om dit telkens te horen
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 07 december 2010 - 20:22

gefeliciteerd met dit mooie wondertje :heart: en denk dat er hier niemand twijfelt dat het een super leventje gaat hebben bij jullie :LOL:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#52 Geplaatst 07 december 2010 - 21:13

Hier is ze zalig aan het soezen, binnenkort met een genezen oogje!

Bijgevoegde thumbnails

• P1070157.JPG

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#53 Geplaatst 07 december 2010 - 21:26

Tis een hele mooie dame!

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#54 Geplaatst 07 december 2010 - 21:31

wat een mooie poes zeg en geweldig dat ze bij jullie kon komen!
het lijkt me écht wel gezellig bij jullie hahahaha!
jammer dat je zo ver weg woont anders zou ik wel es om een hoekje willen kijken !

zielig dat oogje maar fijn dat het waarschijnlijk goed gaat komen!

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#55 Geplaatst 07 december 2010 - 23:18

Wat super!!!!

Bij deze zou ik graag mezelf en mijn partner uitnodigen op knuffelbezoek aangezien jullie poezenpaleis maar amper 15km van ons huis vandaan is! :oops:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 07 december 2010 - 23:36

Echt ongelooflijk wat jullie blijven doen voor de poezekes :heart: :love3: :heart: !!! Wat een super mooi schatje alweer :) Lees dit verhaal nu pas, maar mijn hart smelt bij het lezen van dit verhaal :heart:
Je kan heel graag poezen zien, er heel graag voor willen zorgen... maar dit ook realiseren en er effectief voor gaan... geen woorden voor :love3: gewoonweg fantastisch !!! :catkiss
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#57 Geplaatst 07 december 2010 - 23:50

wat een schat van een poes
zo een lieverd :d

en ja
zoals hier al gezegd
ze is met haar kontje in de boter gevallen hé

jullie zijn mensen met een gouden hart

enkel
hoe doen jullie dat
16 katten?

ik weet niet of ik dat zou kunnen ;)
had er ooit 4 en dat was méér dan genoeg wilde ik hen allemaal evenveel verwennen

maar alvast veel bewondering voor wat jullie doen

knuffel
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#58 Geplaatst 08 december 2010 - 08:34

Het was weer een heel rustig nachtje. De gel die ik momenteel in haar oogje doe geeft gunstig effect want ze knijpt haar oogje al minder erg toe :) Vis & tonijn gaat er ook heel vlotjes in :d Strakjes eens proberen haar wat te kammen. Maar ze doet het heel goed ondertussen. Een zalig lief poezeltje :heart:

Bijgevoegde thumbnails

• P1070194.JPG
  • P1070195.JPG
  • P1070201.JPG
  • P1070202.JPG

Bewerkt door 3elfje, 08 december 2010 - 08:35.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#59 Geplaatst 08 december 2010 - 09:37

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_kattezotje_*
Guest_kattezotje_*

#60 Geplaatst 08 december 2010 - 10:18

Geen ontsteking?en ik maar antibiotika geven.....
ik denk dat ik van DA moet veranderen :evil:
ik had nml gezien dat het ooglid naar binnen trok en de haartjes het oogje irriteerden,maar het antwoord was dat het door de zwelling vd ontsteking was???!!!

Bewerkt door covens, 08 december 2010 - 10:30.