Spring naar inhoud

- - - - -

hoeveel slapen jullie ragdolls?

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 09 december 2010 - 00:44

dori en demi zijn nu bijna 8 maanden oud ,ze slapen nog heel veel vooral namiddag van zo een 14h tot 21h aan één stuk door :z ,en de hele nacht  ,s'morgens zijn ze het actiefst , :jump: :jump:
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 09 december 2010 - 06:13

Hier slapen ze veel of zijn ze hyperactief.Ze kennen geen gulden middenweg!

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 09 december 2010 - 06:56

hier hetzelfde, ofwel slaapt ze ofwel hééél actief.  echt een verschil met alissia en azarro :d

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 09 december 2010 - 07:15

Onze ragdolls slapen eigenlijk niet meer als ons andere katten.. Op Calvin na dan :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 09 december 2010 - 08:01

De onze slapen soms heel de dag, vooral als ik ga werken, slapen ze. Van zodra ik thuiskom, zijn ze wakker :thumb:

Ook als ik in de zetel mij even neerleg ofzo, komen ze bij mij liggen. Als ik dan opsta, staan ze ook terug mee op :loveshower:

Meestal zijn ze 's morgens het actiefste en 's avonds en 's nachts, maar in het weekend ook geregeld onder de middag of soms heel de dag door bijna. Eigenlijk zijn onze dollekes nog heel actief en ze willen altijd wel spelen

Bewerkt door Spanishke, 09 december 2010 - 08:21.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#6 Geplaatst 09 december 2010 - 08:03

Elmo slaapt ook veel, telkens als hij gegeten heeft doet hij erna toch een dutje van een uur of 3 :) Dan wordt hij extreeem actief waardoor hij natuurlijk ook weer een paar uurtjes moet slapen :LOL:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#7 Geplaatst 09 december 2010 - 09:51

's morgens als ik op sta dan zijn ze er ook, sommige nog wat slaperig, andere heel actief.
Daarna als ze hebben gegeten dan zie je ze verdwijnen om hun middagdutje (dat soms de hele dag duurt).
en 's avonds komen ze weer tot leven.
Een luilekker poezenleven :)
Geplaatste afbeelding

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#8 Geplaatst 09 december 2010 - 23:02

Nomi slaapt vanaf een uur of 13.00 s'middags tot een uur of 18.00 wil dan eten en weer tot 20.00 uur slapen, het drukste is ze om 23.00 uur en s'morgens rond 07.00 uur.

Bewerkt door lenalena170, 09 december 2010 - 23:02.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 10 december 2010 - 00:00

Mila slaapt enorm veel, spelen doet ze niet en ze is nog thans maar 7 maanden. Eten en slapen de hele dag en 's nachts slaapt ze ook helemaal door. Mss komt dit doordat ze nog gesteriliseerd moet worden? Ze staat gepland voor sterilisatie tss kerst en nieuwjaar.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 10 december 2010 - 00:26

wat herkenbaar allemaal , :LOL: :LOL: ,dori kan zo vast slapen en dan ineens heeft ze iets gehoord en  dan crosst ze gelijk een gek , :jump: ze is zo hyperactief ,demi slaapt altijd door ,heb wel gemerkt als ik weg ben slapen ze , :catkiss
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 10 december 2010 - 13:42

catherine zei:

Mila slaapt enorm veel, spelen doet ze niet en ze is nog thans maar 7 maanden. Eten en slapen de hele dag en 's nachts slaapt ze ook helemaal door. Mss komt dit doordat ze nog gesteriliseerd moet worden? Ze staat gepland voor sterilisatie tss kerst en nieuwjaar.

Ik weet niet hoe Féline was voor haar sterilisatie maar nu is ze echt hyperactief soms :LOL: :LOL:

Ze is ook al veel ronder en steviger geworden (sterilisiatie is 2 weken geleden)

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#12 Geplaatst 10 december 2010 - 14:04

Hier slapen ze zééééééééééééééééééééér veel :onzeker: ...
Ik heb ook nog een htk'tje en dat is een-hyper-actief-ding :x

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 10 december 2010 - 14:20

Onze Mauzy heeft een middagdutje van 13u tot 15 u meestal en 's avonds van 19 tot 21 u en dan van 22u tot meestal 6 u,en dan MOEK er mee uit

flurtje
flurtje
  • 359 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 10 december 2010 - 14:24

Hehe, Merlin slaapt meestal 's middags en 's ochtends en 's avonds is hij 't actiefst...Maar aangezien hij nog jong is , slaapt ie wel nog redelijk veel
Geplaatste afbeelding

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 17 december 2010 - 15:55

Toen ze nog jonger was had Caya een heel vast slaappatroon: van 7 uur 's morgens tot 12 uur 's middags was ze superactief en speels, dan deed ze een lange dut van een uur of 4, en daarna was ze weer wakker en speels tot half 8. Dan nestelde ze zich in de zetel tegen mij :love3:
Nu is ze bijna 9 maandjes en merk ik dat haar slaappatroon minder strak is en haar dutjes korter zijn :) Het enige dat niet veranderd is, is dat ze 's avonds in de zetel tegen mij komt dutten :love3: :heart:

Geplaatste afbeelding